Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
3000 posts!
3325014-2581179792-tumbl.jpg
 
Even iets wat niets met Tesla te maken heeft. Zijn er onder alle Teslaologen ook Dermatologen? Ben n.l. met een buitenlands bedrijf bezig om een nieuwe manier van tatoeage verwijdering te introduceren en ben op zoek naar Dermatologen in de Benelux die hiervoor belangstelling hebben.
 
Even iets wat niets met Tesla te maken heeft. Zijn er onder alle Teslaologen ook Dermatologen? Ben n.l. met een buitenlands bedrijf bezig om een nieuwe manier van tatoeage verwijdering te introduceren en ben op zoek naar Dermatologen in de Benelux die hiervoor belangstelling hebben.
Ik ken er 1 Willem, PM me maar met details, dan breng ik je in contact met hem.
 
Last edited:
Vandaag weer eens blij verrast bij Sec Amsterdam! Allereerst waren er 4 stalls vrij dus lekker snel bijladen.
Daarnaast was ik mijn vloermat achter "verloren" (geen idee waar dat ding gebleven is) en wilde ik een nieuwe gaan kopen bij het Sec. Komen ze met incomplete set aan die gewoon mag hebben! (Ja de mat voor achterin zat er bij..) Super service!
Gelijk nog even gehad over vakantie in Italie maar daar werd wel gewaarschuwd voor het laden via schuko ivm instabiel stroomnet, Of ik wel een plan B had.. :eek: Gaat vast goedkomen.
 
Vandaag weer eens blij verrast bij Sec Amsterdam! Allereerst waren er 4 stalls vrij dus lekker snel bijladen.
Daarnaast was ik mijn vloermat achter "verloren" (geen idee waar dat ding gebleven is) en wilde ik een nieuwe gaan kopen bij het Sec. Komen ze met incomplete set aan die gewoon mag hebben! (Ja de mat voor achterin zat er bij..) Super service!
Gelijk nog even gehad over vakantie in Italie maar daar werd wel gewaarschuwd voor het laden via schuko ivm instabiel stroomnet, Of ik wel een plan B had.. :eek: Gaat vast goedkomen.

Omdat ik mijn raamlijst rond kleine zijraampje wilde laten verlijmen was ik vorige week in Tilburg, vertelde daar dat ik dat van dat lijstje niet zo erg vond dan dat mijn vloermatten telkens achterover vallen.
Dat niet blijven zitten ergerde me er ontzettend aan.

Toen ze me hem terug brachten was de T gewassen en had men er gratis een nieuwe mattenset in aangebracht!

De service is als vanouds perfect.
 
see: Home Page - Mobility Due Energie


Gelijk nog even gehad over vakantie in Italie maar daar werd wel gewaarschuwd voor het laden via schuko ivm instabiel stroomnet, Of ik wel een plan B had.. :eek: Gaat vast goedkomen.

- - - Updated - - -

see: http://mobility.dueenergie.it/en#


Gelijk nog even gehad over vakantie in Italie maar daar werd wel gewaarschuwd voor het laden via schuko ivm instabiel stroomnet, Of ik wel een plan B had.. :eek: Gaat vast goedkomen.