Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
6e00aa850764cd9a93e1db23cfae8158.jpg


Als dit hem wordt, vandaag gespot in San Francisco, dan komt het wel goed.
Ik vind hem prachtig. Benieuwd naar de rest. Zal nu wel snel gepresenteerd worden.
 
Grappig, ik was daar afgelopen dinsdagavond na de First Tuesday in de veronderstelling daar wel meer van de aanwezigen aan te treffen om te laden, maar was de enige. Het zag er wat verlaten uit en ik had ten onrechte gedacht dat je wel even ergens binnen kon zitten. Men heeft mijn gedachten kennelijk gelezen :)

Was je daar langsgeweest vóór First Tuesday dan was je zeker niet alleen geweest :biggrin:
 
6e00aa850764cd9a93e1db23cfae8158.jpg


Als dit hem wordt, vandaag gespot in San Francisco, dan komt het wel goed.
Ik vind hem prachtig. Benieuwd naar de rest. Zal nu wel snel gepresenteerd worden.
Ik ben in San Francisco vandaag maar heb hem nog niet gezien. TMC Connect was wel leuk. Morgen terug naar Belgenland.
Wat we allemaal hebben gedaan en gezien kan je volgen op Tesla World (@TeslaWorldCOM) | Twitter
 
Vanmorgen weer een bijzondere "feature" van mijn Tesla ontdekt. Bij het achteruit parkeren kwam de onderkant net boven de hoge stoeprand uit (Tesla had ik al in stand High gezet), maar omdat ik iets uit de trunk pakte en daarbij in de trunk leunde kwam de achterkant tegen de hoge stoep. Hierna wilde de tesla niet op slot. Ik moest eerst de auto in Very High stand zetten, daarna wilde de Tesla pas op slot :-D
 
En nog een +,
Geef mij maar een S Hans, er zijn gelukkig liefhebbers van de X, maar ik kies straks vol overtuiging voor weer een S!

Ikzelf ook hoor, als dat aan de orde komt want dat duurt echt nog wel even. Ik wil mijn S nog een flink aantal jaren rijden, of anders gezegd, ik moet wel :)

Een aantal jaren geleden had ik veel ruimte nodig, ging om de paar maanden met een groepje op reis, meestal 6 of 7 personen met bagage maar nu red ik het prima met de S die mij steeds verrast met de ruimte en zo af en toe ook een zevenzitter is :)

Maar.... in vergelijking met eerdere plaatjes en in de situatie dat ik nog steeds al die zitplaatsen nodig zou hebben en het geld had :) zou ik de Model X kiezen boven elke andere MPV/SUV. Voor schut rijden doe je echt niet.

Samenvattend: ik heb de gelegenheid gehad in 2014 om een Model S te kopen. Die auto in de vorm zoals ik hem heb gekocht wil ik erg lang rijden en daarmee ook bewijzen dat on the long term de auto ronduit goedkoop is. Ik verander er niets aan, geen console, geen andere stoelen, alleen een zonneschermpje achterin gekocht.
Eigenlijk gewoon een Classic:)

Maar zodra hij er is ga ik toch wel eens kijken en wellicht een testdrive zoals ik ook de P85D heb gedaan. "Gewoon, omdat het kan" (min of meer de lijfspreuk van dit forum).