Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
optie die ze wel op mijn sig p85 (ja chterwielaandrijving) mogen maken

het valt mij op dat de meeste updates tegenwoordig niet echt meer voor de "oude"auto's zijn gemaakt! ik zie bij nieuwe tesla's echt veel meer opties in hun schermen als bij mij!

daarom graag deze optie overnemen de line lock



Geen zorgen: Ford heeft voorkomen dat het beestje al te braaf werd. Daartoe zijn er verscheidene Track Apps te selecteren in de boordcomputer, zoals g-meters, timers en launch-control. Als grote, rokerige uitsmijter is de Mustang GT V8 ‘s werelds eerste en enige productieauto met een ‘Line Lock’-functie, die de voorwielen blokkeert maar de achterwielen niet, zodat je naar hartenlust je banden kunt laten roken zonder je schijven en blokken te vernielen. Het officiële, door Ford zonder blikken of blozen opgegeven doel: het opwarmen van de achterbanden. Echt, het is louter functioneel.
 
Gezellig Tesla druk hier bij de Kaiserhof. 7 Tesla's waarvan 3 aan de SuC.
Grappig, ik heb gisteren samen met de eigenaar en echtgenote van Kaiserhof de A8 "onveilig " gemaakt naar Nice.....we hadden dezelfde bestemming....leuke mensen! Fanatieke Tesla rijders...
IMG_1957.jpg
 
Gisteren in Tienen iets gezien dat jullie niet wilde onthouden.
Toen stond te wachten op wat vrienden kwam er een Renault Twizzy voorbijgezoeft.
Boven de deur stond er sticker met opschrift: "My Wannebe Tesla"
Zo grappig dat de eerste minuten niet bijkwam van het lachen.
Ga uitkijken of hem nog weerzie en proberen foto te nemen.
 
Gisteren in Tienen iets gezien dat jullie niet wilde onthouden.
Toen stond te wachten op wat vrienden kwam er een Renault Twizzy voorbijgezoeft.
Boven de deur stond er sticker met opschrift: "My Wannebe Tesla"
Zo grappig dat de eerste minuten niet bijkwam van het lachen.
Ga uitkijken of hem nog weerzie en proberen foto te nemen.

Geweldig! Zo iemand moet je een keer meenemen! In ruil daarvoor moet je eens in een Twizzy rijden. Het geluid van het ding lijkt sterk op dat van een vorkheftruck! En, achteraf is de 'brom' die sommige Tesla's hebben ineens heel erg relatief :)
 
Geweldig! Zo iemand moet je een keer meenemen! In ruil daarvoor moet je eens in een Twizzy rijden. Het geluid van het ding lijkt sterk op dat van een vorkheftruck! En, achteraf is de 'brom' die sommige Tesla's hebben ineens heel erg relatief :)
Lol, lijkt me lachen om erin te rijden. Zien er grappig uit!

Mijne 'bromt' nu onder de 50 km/uur, ook bijzonder. Zit volgens mij al aan mijn 4e unit (tel kwijt geraakt), zal binnenkort eens vragen of ze ernaar willen kijken.

Het klinkt als iets wat op kort termijn stuk zal gaan, het geluid is anders dan de andere broms die ik heb gehad.
 
Het is bij gas geven weg, en ontstaat als je gas los laat (niet bij regen, maar als je rond de 0 kilowatt zit).

Klinkt volgens mij als iets anders?
Klinkt het alsof je met een wiel over een witte lijn rijdt van de weg? Dan is het namelijk hetzelfde wat ik had en hebben ze hem versneld vervangen nadat ze het hoorde (moest de auto vrijwel meteen inleveren toen).
 
Is dat een brom of een snerpend geluid, ook en vooral buiten de auto bij "gasgeven" op lage snelheid? In dat geval is het de inverter. Heb ik nu ook al enkele duizenden kilometers en wordt in augustus gefixed.

Heb ik ook. Begin augustus wordt na 40k km ook de motor vervangen. Ik krijg trouwens ook een nieuwe bestuurdersstoel omdat het huidige model kraakt, er beweging in zit.
 
Goed te horen over de stoel, mijne zit ook los en kraakt ook. Zal dit aangeven verder ook het "spannings" geluid bij het gasgeven achterin zal wel de inverter zijn daarnaast begint nu ook na 65k voor de 4de keer de motor weer te brommen. Lekker gevoel te weten dat alles weer keurig opgelost gaat worden !
Bij mij wordt over 3 weken mijn aandrijfunit voor de eerst e keer vervangen. Milling sound, bij gas geven hoge toon, bij gas los is de toon weg. Zeer onaangenaam, rij er al maanden mee. Ik hoor zoveel mensen over diverse problemen dat ik me echt zorgen maak of Tesla het nu bij de nieuwe auto's wel onder controle heeft. Morgen 2 weken naar Frankrijk. Hoop dattie ut blijf doen.