Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn eerste desitonation charger. Gevonden kn Osoyoos in Canada. BijHoliday inn

6250d69e4c10b7ad0188a91975f52f0c.jpg
 
Ik krijg 28 juli mijn 2de aandrijflijn na 50.000 km
Rijd er al veel te lang mee door.

Tijdens mijn vakantie is mijn derde aandrijflijn er in gezet (na 89.000 kilometers). Tevens nog wat andere zaken zoals nieuwe ruit aan de bestuurderskant etc. Tevens kreeg ik mijn beide spiegels niet meer in, deze zaten echt muurvast. Ik heb niet de powerfolding mirrors maar nog de "simpele" handmatig te verstellen buitenspiegels. Beide spiegels zouden worden vervangen. Aangezien ik alle zaken had doorgegeven voordat ik op de 80.000 km zat zou alles worden gedaan op basis van volledige garantie. Ik had nog gevraagd of zij bij het vervangen van de spiegels niet tegen korting de powerfolding Mirrors konden installeren maar dat scheelde maar 75 euro. Ik moest dan nog altijd 1175 euro bijbetalen. Dat ging mij iets te ver dus heb ik daar maar vanaf gezien. Tesla heeft zichzelf wat betreft customer value echter weer eens overtroffen. Op mijn vakantieadres kreeg ik de email met wat er was uitgevoerd. Zie ik tot mijn verrassing dat zij beide spiegels inderdaad hebben vervangen voor .......... Powerfolding mirrors. Dit alles op basis van "goodwill". Wat de reden is weet ik niet. Wellicht worden er geen "simpele" handmatige spiegels meer vervangen cq geleverd op nieuwe S-en.? In ieder geval, Thumps up for Tesla Amsterdam.
 
En je bent zoals gewoonlijk niet alleen...

hier ook geen mail; maar de brief staat in my.tesla. even inloggen.

- - - Updated - - -

Tevens kreeg ik mijn beide spiegels niet meer in, deze zaten echt muurvast. Ik heb niet de powerfolding mirrors maar nog de "simpele" handmatig te verstellen buitenspiegels.


na een tip heb ik de mijne ook eens getest... muurvast. ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn; maar heb wel vertrouwen dat Tesla dit netjes zal afhandelen zoals voorheen.


tip voor de classics : kijk even na of je niet hetzelfde probleem hebt....
 
hier ook geen mail; maar de brief staat in my.tesla. even inloggen.

- - - Updated - - -




na een tip heb ik de mijne ook eens getest... muurvast. ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn; maar heb wel vertrouwen dat Tesla dit netjes zal afhandelen zoals voorheen.


tip voor de classics : kijk even na of je niet hetzelfde probleem hebt....

Mijn classic spiegels gaan al zeker een jaar met grote moeite (veel kracht) dicht geklapt, ondanks dat ik dit iedere 2 a 3 weken een keer doe.
 
Heb onlangs al 1 kant laten veranderen, er was er maar 1 in voorraad; binnenkort kaat ik de 2de ook doen. Die zit zo vast dat ik zelfs niet meer durf proberen ze dicht te klappen. De laatste keer zag ik het chroom en zelfs de plaat van de deur mee bewegen. Afblijven dus maar....
 
Vandaag terug gekomen van vakantie. Er staat een waarschuwing in mijn display dat de 12V-batterij onderhoud nodig heeft, en 'vervang binnenkort de 12V-batterij'. Is dit onschuldig, of moet ik vrezen voor het bekende vermaledijde 12V probleem? Tesla service is gesloten op zondag, kan ik nog gerust gaan rijden morgen?
IMG_3184.JPG
 
Vandaag terug gekomen van vakantie. Er staat een waarschuwing in mijn display dat de 12V-batterij onderhoud nodig heeft, en 'vervang binnenkort de 12V-batterij'. Is dit onschuldig, of moet ik vrezen voor het bekende vermaledijde 12V probleem? Tesla service is gesloten op zondag, kan ik nog gerust gaan rijden morgen?
View attachment 89196

Heb ik ook gehad, je kan nog rijden maar niemand kan voorspellen volgens mij hoelang de batterij nog goed blijft.
Ik heb nog 2 dagen gereden en toen laten vervangen.
 
hier ook geen mail; maar de brief staat in my.tesla. even inloggen.

- - - Updated - - -




na een tip heb ik de mijne ook eens getest... muurvast. ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn; maar heb wel vertrouwen dat Tesla dit netjes zal afhandelen zoals voorheen.


tip voor de classics : kijk even na of je niet hetzelfde probleem hebt....

Mocht dit niet meer onder garantie vallen straks dan heb ik nog wel een setje classic spiegels te koop voor een schappelijke prijs
 
Vandaag terug gekomen van vakantie. Er staat een waarschuwing in mijn display dat de 12V-batterij onderhoud nodig heeft, en 'vervang binnenkort de 12V-batterij'. Is dit onschuldig, of moet ik vrezen voor het bekende vermaledijde 12V probleem? Tesla service is gesloten op zondag, kan ik nog gerust gaan rijden morgen?
View attachment 89196

Altijd even bellen 24/7