Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het laatste half uur kunnen kijken. 1 opmerkelijk antwoord was dat hij recent met 1 van de Duitse wagenproducenten aan het praten is gegaan over het beschikbaar stellen van het Tesla SuC netwerk.

Ik had juist begrepen dat het een fabrikant van buiten Duitsland zou zijn, maar het was niet zo heel goed te volgen. Maar maakt niet uit verder, iedere samenwerking is welkom.
 
Ik krijg sinds zaterdag sommige laadstatus notifications nogal vertraagd door. Zaterdag naar Blijdorp geweest en daar aan de 'druppellader' gehangen. Ik was al lang thuis toen de notification doorkwam dat het laden voltooid was. En nu net kreeg ik de notification van 4:00 afgelopen nacht.
Ik heb een iPhone en vraag me af of dit ook bij Android toestellen gebeurt. Dan kan ik er vrij zeker van zijn dat het bij Tesla ligt.
 
Ik krijg sinds zaterdag sommige laadstatus notifications nogal vertraagd door. Zaterdag naar Blijdorp geweest en daar aan de 'druppellader' gehangen. Ik was al lang thuis toen de notification doorkwam dat het laden voltooid was. En nu net kreeg ik de notification van 4:00 afgelopen nacht.
Ik heb een iPhone en vraag me af of dit ook bij Android toestellen gebeurt. Dan kan ik er vrij zeker van zijn dat het bij Tesla ligt.

Ik kreeg dit weekend ook een 'charging interupted' toen ik aan het rijden was. Ik had de lader inderdaad net voor vertrek ontkoppeld, en notificatie kwam dus 5 minuten te laat door. So be it...
Wat echter wel opvallend was, was dat mijn 'verbruik since last charge' op 700 meter stond toen ik het bericht kreeg. Ik had nochtans al +/- 1.5 km gereden.
 
Ik heb een iPhone en vraag me af of dit ook bij Android toestellen gebeurt. Dan kan ik er vrij zeker van zijn dat het bij Tesla ligt.

De noifications werken alleen met de iPhone. Op het Android platform zijn er geen notifications :(

Ter info: Notifications bij een iPhone gaan altijd via de servers van Apple en niet rechtstreeks vanaf Tesla naar een iPhone. Kan dus zijn dat er wat aan de hand was bij Apple.