Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand een idee wat hieraan te doen? Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik na het instappen niet kan starten. Ik krijg dan een melding "rijden niet mogelijk. Wagen heeft onderhoud nodig'. Nadat ik een paar keer in -en uitgestapt ben met steeds dezelfde melding doet hij het ineens weer. Ik vind dit zeer vervelend. Ik ben arts en moet wel eens naar een spoedgeval. Stel dat dit net dan gebeurt?
 
Datum en tijdstippen opschrijven. Dan na een aantal keer naar een SEC om logs uit te lezen waar meldingen vandaan komen.

Iemand een idee wat hieraan te doen? Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik na het instappen niet kan starten. Ik krijg dan een melding "rijden niet mogelijk. Wagen heeft onderhoud nodig'. Nadat ik een paar keer in -en uitgestapt ben met steeds dezelfde melding doet hij het ineens weer. Ik vind dit zeer vervelend. Ik ben arts en moet wel eens naar een spoedgeval. Stel dat dit net dan gebeurt?
 
De eerste reacties van de pers, die er vandaag al in heeft gereden, zijn uiterst lovend. Vooral ook vanwege de focus op veiligheid. Deuren, stoelen, crashzone (5 sterren!), luchtfilter, panoramische voorruit, etc.

Hij is vooral vanaf nu beschikbaar (toch in de US). In Duitsland zijn ze nog maar eens gepakt op snelheid. En de onverwachte features maken het des te moeilijker om hem te kopiëren / evenaren. Good job Tesla!
 
Iemand een idee wat hieraan te doen? Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik na het instappen niet kan starten. Ik krijg dan een melding "rijden niet mogelijk. Wagen heeft onderhoud nodig'. Nadat ik een paar keer in -en uitgestapt ben met steeds dezelfde melding doet hij het ineens weer. Ik vind dit zeer vervelend. Ik ben arts en moet wel eens naar een spoedgeval. Stel dat dit net dan gebeurt?
Ik zou gewoon al eens naar het Service Center rijden. Die foutcodes worden normaal gezien gelogd.
Ik heb het vroeger ook gehad en sinds mijn batterij revisie komt het niet meer voor. Waar ik niet mee wil zeggen dat jouw probleem batterij gerelateerd zou zijn.
 
Gewoon Tesla Assistance bellen. Ze kunnen op afstand zien wat er aan de hand is en vertellen je dan wel wat je het beste kunt doen...

Dit had ik de eerste keer gedaan en uiteindelijk met wat in-en uitstappen ging het weer (we zaten met 5 in de auto). Ik ben toen met de tesla service aan de lijn een rondje gaan rijden en ze zagen geen verkeerde dingen. Ik keeg toen als antwoord dat de Tesla wslk wat in de war was???
 
Beetje vreemde plek voor een winkel in Rotterdam. Dit zal geen SeC of SuC worden zo te zien.

Knipsel.JPG
 
Wie heeft er verstand van (adapters voor) Franse krachtstroom stekkers? Gaat om drie ronde pinnen en één platte.
Kan in Frankrijk opladen bij de buurman van mijn schoonouders.
Deze wijnboer heeft krachtstroom maar nu ff geen tijd om fotootjes te maken en op te sturen want 24/7 bezig met de oogst.

Anyone??
 
Wie heeft er verstand van (adapters voor) Franse krachtstroom stekkers? Gaat om drie ronde pinnen en één platte.
Kan in Frankrijk opladen bij de buurman van mijn schoonouders.
Deze wijnboer heeft krachtstroom maar nu ff geen tijd om fotootjes te maken en op te sturen want 24/7 bezig met de oogst.

Anyone??

Op het franse deel van dit forum staat een PDF met verschillende stekkers:
Brancher la Model S en France et en Europe (Document de synthèse en PDF).

Volgens mij is het de laatste: Plexo 32A
 
Last edited:
Beetje vreemde plek voor een winkel in Rotterdam. Dit zal geen SeC of SuC worden zo te zien.

Die marker staat gewoon lukraak in de kaart. Die fout heb ik ook al gemaakt.

Ik zag een keer op de website van Tesla het adres Driemansteeweg 70 staan, maar dat kan ik niet terug vinden en ik heb geen screen print gemaakt.:mad:

Daar zit nu Vari, Suzuki dealer, en ik heb niet de indruk dat ze aan het verhuizen zijn, dus wellicht heb ik het mis.
 
Heb er 25 jaar gewoond, gestudeerd, gewerkt.. en kom er nog regelmatig voor m'n werk.
En nu woon ik eigenlijk in een buitenwijk van Amsterdam..

Het is soms grappig om te zien hoe verschillend mensen tegen dingen aan kunnen kijken.. kwam hier eens iemand tegen die vroeg waar hij het beste de auto buiten de stad kon parkeren, wilde er niet mee de stad in.
Het eerste weekend nadat ik de wagen kreeg ben ik er juist met opzet mee naar de binnenstad gegaan, grachten, 9 Straatjes, echte centrum..Hartje Parijs .. wat mij betreft niets leukers -;) Van Noord naar Zuid dwars door Parijs ipv er omheen..

Of bedoel je gewoon Tesla in de PCH.. -;)

Wat ga je daar zo vaak doen dan?