Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
En wat is nu het voordeel van de "onofficiële" app Visual Tesla ten opzichte van de "officiele" Tesla app? Welke functies heb je dan meer?

Ik gebruik hem voor onderandere de route logging bij vakanties.

Maar wat ik zelf erg handig vind: Na een kwartier krijg ik een mailtje dat de auto niet afgesloten is (wat me heel af en toe gebeurd als ik de auto handmatig open zonder weg te rijden) of om te melden dat ik om 21:00 nog geen laadkabel in de auto heb gestopt.
 
Ik gebruik het al een hele tijd en nog nooit problemen mee gehad.




Versie 00.29.00 is al weer wat ouder en werkt niet meer met de nieuwe authenticatie manieren die Tesla nu gebruikt. Met een 00.50.xx versie heb je hier geen last meer van. Nieuwste is (voor zover ik weet) versie 00.50.08. Hierin zijn de Miles/Kilometer problemen ook opgelost.
Voor download zie: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/19975-VisibleTesla?p=939004&viewfull=1#post939004

Kan het zijn dat de link (Mac) niet werkt? Wil hem ook graag bekijken/gebruiken.
 
M'n eerste 100.000
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    3 MB · Views: 55
sorry - wist niet dat ik me hier moest afmelden..
Ik was er al, op 5 september, tijdens de Rally op Goeree Overflakkee. Inmiddels bijna op de 110 !
En nog zeker eens per week moet ik de vraag beantwoorden hoe ik dat toch doe als de accu leeg is, wat de range is, of je er wel mee op vakantie kan ...

Werd wel donderdag door vijf afzonderlijke mensen aangesproken over mijn auto die beter werd door de software update.. helaas deze keer niet)... Het leek wel of het het nationale nieuws beheerste -;) De kracht van free publicity...

AAA - 1 (1).jpg


Misschien wordt het tijd voor een 100K+ feestje ? (Frank ?)... Even wat publicitair rondje gaan rijden met meerdere Tesla's die minimaal een ton gereden hebben.. 10 auto's, een miljoen km, zoveel CO2 uitstoot vermeden ?? En dat groots vermelden op social media ?
 
Last edited:
Misschien wordt het tijd voor een 100K+ feestje ? (Frank ?)... Even wat publicitair rondje gaan rijden met meerdere Tesla's die minimaal een ton gereden hebben.. 10 auto's, een miljoen km, zoveel CO2 uitstoot vermeden ?? En dat groots vermelden op social media ?

je moet op mij niet echt wachten, ik zit op 39k :redface: (wat wel meer dan het dubbele is van vroeger)
mijn laatste 6 autos zijn na 5 jaar verkocht met ongeveer 50K op de teller. ik was leverancier van "top occasies"
 
sorry - wist niet dat ik me hier moest afmelden..
Ik was er al, op 5 september, tijdens de Rally op Goeree Overflakkee. Inmiddels bijna op de 110 !
En nog zeker eens per week moet ik de vraag beantwoorden hoe ik dat toch doe als de accu leeg is, wat de range is, of je er wel mee op vakantie kan ...

Werd wel donderdag door vijf afzonderlijke mensen aangesproken over mijn auto die beter werd door de software update.. helaas deze keer niet)... Het leek wel of het het nationale nieuws beheerste -;) De kracht van free publicity...

View attachment 98225

Misschien wordt het tijd voor een 100K+ feestje ? (Frank ?)... Even wat publicitair rondje gaan rijden met meerdere Tesla's die minimaal een ton gereden hebben.. 10 auto's, een miljoen km, zoveel CO2 uitstoot vermeden ?? En dat groots vermelden op social media ?
Zit ook op 109 en een beetje duizend kilometer, gaat erg snel zo!
 
En nog zeker eens per week moet ik de vraag beantwoorden hoe ik dat toch doe als de accu leeg is, wat de range is, of je er wel mee op vakantie kan ...
Werd wel donderdag door vijf afzonderlijke mensen aangesproken over mijn auto die beter werd door de software update.. helaas deze keer niet)... Het leek wel of het het nationale nieuws beheerste -;) De kracht van free publicity...

Zo ervaar ik het ook, en in heb hem nog niets eens! Sinds dat het bekend is dat ik er een besteld heb, krijg ik vanuit de verschillende hoeken reacties en mailtjes met "nieuws" wat ik misschien wel eens gemist zou kunnen hebben. Ja, duh... Het verast me echt van hoe het nu (ook) leeft bij anderen nu ik de eerste in mijn omgeving ben die er een besteld heeft. Het lijkt of dat ik ineens iedereen op het spoor heb gebracht en iedereen is gaan zoeken naar het fenomeen Tesla. Vreemd....