Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Jazeker Wim, helemaal mee eens. Het is niet voor niets dat Nederland onderaan bungelt in die mooie grafiek. Kamp, met in zijn kielzog diverse instanties en bedrijven, probeert de fossiele industrie zo lang mogelijk in stand te houden. En dus "met redelijk succes" wat uit diezelfde grafiek is af te leiden... :cursing:

Aan de andere kant probeert Kamp het energieakkoord uit te voeren maar wordt daarbij tegengewerkt door het CDA, PVV, SP en nog wat andere kleine partijtjes. Gevolg is vertraging van windmolenparken op zee en doelstellingen uit het energieakkoord die niet meer gehaald worden.
 
Aan de andere kant probeert Kamp het energieakkoord uit te voeren maar wordt daarbij tegengewerkt door het CDA, PVV, SP en nog wat andere kleine partijtjes. Gevolg is vertraging van windmolenparken op zee en doelstellingen uit het energieakkoord die niet meer gehaald worden.
Als VVD en PVDA echt willen vergroenen, krijgen ze D66 en Groen Links direct mee. Dan is er zowel in de Tweede als de Eerste Kamer een riante meerderheid voor. De VVD staat echter op de rem. Die ellendige RWE kolencentrale in de Eemshaven, een van de grootste die ooit gebouwd is, is pas vorig jaar in bedrijf gesteld. Vanaf 2013 is 4,6 miljard euro uitgegeven aan kolencentrales en dat moet wel worden afgeschreven. De heer Kamp van de VVD wil daar 10 jaar over doen.
Als serieus werk wordt gemaakt van zonne-energie moet eerst die krankzinnige postcoderegeling worden afgeschaft. Een bevriende agrariër wil mij tot 100 zonnepanelen op zijn schuurdak laten leggen. Die agrariër woont 3 km bij mij vandaan maar heeft een niet matchende postcode. Daarmee is de investering onmogelijk.
Als er daarnaast snel werk wordt gemaakt van een effectieve micro-grid distributie van elektrische energie kan de lokaal geproduceerde energie ook lokaal worden gebruikt. Dan hoeft het net niet verzwaard te worden en kunnen de kolencentrales snel dicht.
 
Als VVD en PVDA echt willen vergroenen, krijgen ze D66 en Groen Links direct mee. Dan is er zowel in de Tweede als de Eerste Kamer een riante meerderheid voor.

PVDA, VVD, D66, GL vormen geen meerderheid meer jn de 1e kamer helaas. Verder ben ik het met je eens wat betreft die kolencentrale en die postcoderoos regeling. Het politieke klimaat zal er helaas niet veel beter op worden vrees ik.
 
PVDA, VVD, D66, GL vormen geen meerderheid meer jn de 1e kamer helaas. Verder ben ik het met je eens wat betreft die kolencentrale en die postcoderoos regeling. Het politieke klimaat zal er helaas niet veel beter op worden vrees ik.
Rutte hengelt de SGP en de meestal de ChristenUnie er ook nog wel bij. Tot nu toe lukt het hem steeds om meerderheden te verkrijgen. Voor het sluiten van de kolencentrales is ie helaas niet op zoek naar een meerderheid.
 
Aan de andere kant probeert Kamp het energieakkoord uit te voeren maar wordt daarbij tegengewerkt door het CDA, PVV, SP en nog wat andere kleine partijtjes. Gevolg is vertraging van windmolenparken op zee en doelstellingen uit het energieakkoord die niet meer gehaald worden.

Kamp wordt door alle partijen om uiteenlopende redenen tegengewerkt bij de uitvoering van het energieakkoord. Volg het op de voet, al was het maar omdat deze minister direct gaat over een groot project van mij. Dat we beschamenderwijze onderaan de duurzame lijstjes bungelen is meer te wijten aan de voorgangers van Kamp dan aan hem. Ik durf te beweren dat hij meer duurzame energie voor elkaar krijgt dan al zijn voorgangers bij elkaar. En ja, het kan (en moet) altijd duurzamer. En nee, ik ben geen VVD-er.
 
Als de stoelen door de schoonmaker (mijn personeel) van voor naar achter gereden kunnen worden hoeven ze niet op tafel! Nu nog blvuilnisbakken die naar 1 punt rijden om 17.00 uur zodat we alles leeg kunnen gooien!
Ik kan wel wat dingen bedenken om het werk van mijn mensen minder zwaar te maken!
Het is wel mensen werk en het begint met respect,goed loon, genoeg tijd. Dit alles is natuurlijk ook afhankelijk wat de klanten betalen
 
[FONT=HelveticaNeue, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, Lucida Grande, sans-serif]"Related Model S order must be placed after February 16, 2016 and delivered by April 15, 2016 for a referral code to qualify."[/FONT]

[FONT=HelveticaNeue, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, Lucida Grande, sans-serif]Als ik het goed [/FONT][FONT=HelveticaNeue, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, Lucida Grande, sans-serif]begrijp kijken we naar een korte periode om mee te kunnen doen: lijkt me meer US only dan...[/FONT]
 
Ik denk dat we het hier hebben over inventory auto's. Er zijn er nog tientallen uit het oude prijsboek, en omdat er nieuwe demo's en loaners binnenkomen willen ze die graag kwijt.
Natuurlijk ook om op zo kort mogelijke tijd nog even zichtbare cash te genereren voor de aandeelhouders:smile:.