Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
zullen we een draadje "de tijd van toen" starten?
vroerger waren we jong en mooi, nu alleen nog mooi:biggrin:

Ik deed ook wat met een fiets

image.jpeg
 
Ik hoor steeds meer geluid van buiten via kieren (?) bij de rechterdeuren. Moeten denk ik weer even afgesteld worden.

Valt inmiddels al buiten de formele garantie, dus kan het net zo goed ergens anders dan bij Tesla laten doen.
(En dan waarschijnlijk tegen een beter tarief dan 130 euro excl BTW per uur (of hebben ze dat uurtarief inmiddels al bijgesteld?))

Iemand tips/ervaringen waar dit te laten doen?
 
uurtarief is hetzelfde

als dit maar niet dezelfde oplossing nodig heeft als deze, bij jou dus niet meer gratis:

Concern: Customer states: Rear Window hitting or catches on trim when opening or closing
door Left.
Corrections: Door Glass & Regulators General Diagnosis
Checked and confirmed issue.
Investigation showed that the left rear window regulator needs replacing to solve the
issue.
Corrections: Window Motor/Regulator Assembly - Rear - LH
Removed and replaced rear left window regulator.
Performed final check after replacement and window regulator is working as designed.
Part Quantity Unit Price
REGULATOR ASY RR DOOR LH (6006334-00-E)
1.00
0.00 0.00
Ik hoor steeds meer geluid van buiten via kieren (?) bij de rechterdeuren. Moeten denk ik weer even afgesteld worden.

Valt inmiddels al buiten de formele garantie, dus kan het net zo goed ergens anders dan bij Tesla laten doen.
(En dan waarschijnlijk tegen een beter tarief dan 130 euro excl BTW per uur (of hebben ze dat uurtarief inmiddels al bijgesteld?))

Iemand tips/ervaringen waar dit te laten doen?
 
Die inklapbare spiegels heb ik ook net terug (een beetje smeren loste het probleem van niet-inklapbare spiegels op). Dus je kan gewoon je raam opendoen, je hand uitsteken en de spiegel naar binnen doen bewegen, schitterend! Aan rechterkant werkt het echt ook (wel iets makkelijker als je een passagier mee hebt)!
 
En stuur is verstelbaar (linksom / rechtsom.....) :wink:

Maar... het is wel een mooie signature, en ik kan me voorstellen dat als iemand me om n mooie 2013 S vraagt, ik deze wel even naar voren schuif....
(Niet dat er veel mensen mij om n tesla vragen hoor:rolleyes:...)

Stuurverstelbaar, winterpakket, kinderstoeltjes, pano dak etc etc wel dus de orgineel mistlampen,21 inch zomer wielen en 19 inch turbine antraciet turbines orgineel tesla , en meest unieke een 2014 geregistreerde signature geleverd in 2013 lang verhaal zal ik vertellen aan de koper maar wel 4% bijtelling
Een geweldige auto veel plezier aan gehad maar zijn grotere broer komt later dit jaar binnen (xxx)