Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dag Peter, leuk dat je weer op het forum bent!

Heb je de reparaties zelf moeten betalen? Ik zie anders niet in hoe je voor hetzelfde geld een p90dl had kunnen hebben! (Dat is mij iig niet gelukt [emoji16])

Nee zo bedoelde ik dat niet.
Reparaties allemaal Warranty of Goodwill - allemaal!
Dat heeft Tesla al een vermogen gekost.

Wat ik bedoelde is dat ik voor het geld van mijn P85+ (topmodel van destijds) nu zo'n beetje een P90D-L had kunnen rijden.
Die ik overigens nog wel ga kopen, vlak voordat ze 'm uit productie halen straks een keer.
Maar misschien komt er nog wel een P100D-L?

- - - Updated - - -

Stuurverstelbaar, winterpakket, kinderstoeltjes, pano dak etc etc wel dus de orgineel mistlampen,21 inch zomer wielen en 19 inch turbine antraciet turbines orgineel tesla , en meest unieke een 2014 geregistreerde signature geleverd in 2013 lang verhaal zal ik vertellen aan de koper maar wel 4% bijtelling
Een geweldige auto veel plezier aan gehad maar zijn grotere broer komt later dit jaar binnen (xxx)

Dat afgeragde brik?
Dat raak je aan de straatstenen niet kwijt :biggrin:
 
O ja, ik heb gen.2 stoelen besteld voor de S, en een centreconsole en een alcantara beklede dwarsbalk in het pano dak.
Een soort midlife upgrade :smile:

- - - Updated - - -

Dat afgeragde brik?
Dat raak je aan de straatstenen niet kwijt :biggrin:

hoi peter, lang geleden, is die mooie rode niks voor jouw? :) wanneer kom je weer een keer koffie drinken in waalwijk?[/QUOTE]

Kom niet meer zo vaak in Tilburg want ben na 8(!) jaar geen voorzitter meer van de branchevereniging.
Maar ik rij wel een keer om dus hou je WhatApp maar in de gaten :wink:
 
O ja, ik heb gen.2 stoelen besteld voor de S, en een centreconsole en een alcantara beklede dwarsbalk in het pano dak.
Een soort midlife upgrade :smile:
De prijs voor de upgrade naar die 2 stoelen was bij mij al 50% van de prijs voor een upgrade naar een nieuwe model S:scared: plus nog een hoop andere nieuwigheden als bonus. Was een makkelijke keuze:smile:.
 
Nee zo bedoelde ik dat niet.
Reparaties allemaal Warranty of Goodwill - allemaal!
Dat heeft Tesla al een vermogen gekost.

Wat ik bedoelde is dat ik voor het geld van mijn P85+ (topmodel van destijds) nu zo'n beetje een P90D-L had kunnen rijden.
Die ik overigens nog wel ga kopen, vlak voordat ze 'm uit productie halen straks een keer.

Dat zou dan wel een hele kale p90dl worden! Ik had zo'n beetje alle opties op de p85, behalve het plus pakket en het winterpakket. Met name de opties zijn veel duurder geworden!

Het verwarmde stuurwiel maakt overigens veel goed! [emoji16]
 
Dat zou dan wel een hele kale p90dl worden! Ik had zo'n beetje alle opties op de p85, behalve het plus pakket en het winterpakket. Met name de opties zijn veel duurder geworden!

Het verwarmde stuurwiel maakt overigens veel goed! [emoji16]
Als je de dollarkoers meeneemt zou de P85+ van PeterSZ ca. € 150.000,= zijn vandaag. Daar kom je een heel eind mee.
 
Ik dacht er eerder al iets over gelezen te hebben hier, de 'hack' van de Leaf. Ik kan het niet meer vinden.
Ongelooflijk dat een bedrijf zo'n app ontwikkelt zonder enige vorm van beveiliging!
@Hans: wat was de VIN van jouw Leaf ook alweer? :p

Troy Hunt: Controlling vehicle features of Nissan LEAFs across the globe via vulnerable APIs

WTF zeg....hoe kan je zoiets maken en gewoon helemaal de authenticatie overslaan ??
Hans is denk ik druk bezig met de kachel in zijn Leaf :smile:
 
iemand nog interesse in een mooie sp85 signature rood en siganture witte belkeding? doe maar een mooi bod :)

View attachment 112503

Dag Jetje,

Ik had hem al zien staan bij bijtellingsvrij.nl, ik vroeg mij al af of die van iemand van het forum was!

Wat heb je besteld? Ben ook wel benieuwd naar het verhaal van de registratie, jij had hem toch al bij de inmiddels legendarische bijeenkomst bij jou op de zaak in september 2013?
 
Dag Jetje,

Ik had hem al zien staan bij bijtellingsvrij.nl, ik vroeg mij al af of die van iemand van het forum was!

Wat heb je besteld? Ben ook wel benieuwd naar het verhaal van de registratie, jij had hem toch al bij de inmiddels legendarische bijeenkomst bij jou op de zaak in september 2013?

Ja deze was in bezit in sept 2013 en is al die tijd in mijn bezit geweest alleen door een foutje is hij 6 maanden later geregistreerd wat kan gebeuren natuurlijk.

Besteld een model sig x 90d maar nog niks definitief
 
etype - 1 (7).jpg


Was vanochtend rond 7 uur bij SeC Amsterdam. Stond buiten helemaal vol met S-en. Binnen vrijwel leeg - had te maken met een net ingevoerde nieuwe manier van werken. Was me niet helemaal duidelijk wat de impact was ... Schitterend gezicht al die wagens met een laagje sneeuw...
Nog even staan praten met een van die jongens daar.. Ik had het er over dat ik tot mijn verrassing op locatie in Drachten begin deze week zo maar kon laden... Hij vertelde toen spontaan dat er "in die richting" een SuC gaat komen ... Is geloof ik al eerder eens hier aan de orde geweest. Ik zet mijn geld op Van der Valk Drachten.