Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.

Gave commercial van Jaguar. Ze lanceren hun eerste volledig elektrische auto.
Wat ik altijd opmerkelijk vind aan dit soort reclames is dat het lijkt alsof ze zichzelf aan het afkraken zijn..
Het is natuurlijk ook niet te combineren, fossiel en elektrisch. Voordelen van EV zijn de nadelen van fossiel.

Ziet er mooi uit ALS hij er komt… . Het woord 'concept' staat teveel in die zin om goed te zijn.
Heeft weer zo'n "scheet in een fles" gehalte. :confused:
 
:confused:
 

Attachments

  • IMG_6038.JPG
    IMG_6038.JPG
    354.8 KB · Views: 48
Werkt bij jullie teslalog nog?
Bij mij ziet hij vandaag alleen de laadsessies, gisteren heb ik mijn key vernieuwd nadat ik mail hierover kreeg van teslalog. Nu kan ik ook de key niet meer vernieuwen op de site.

Dat je alleen de laadsessies ziet wil niet zeggen dat de ritten niet zijn gelogd, hij heeft aparte logging servers en een reporting database en server. Ik heb wel eens eerder gezien dat een laadessie wel werd getoond maar een eerdere rit niet, later stond die er alsnog bij. Van ritten worden veel meer dataounten verzamelt.
Maar het is m.i. onvermijdelijk dat dat systeem een keer gaat omvallen als hij door blijft gaan met nieuwe registraties accepteren en alles te proberen uit zijn eigen zak en tijd te betalen. Zijn datamodel zou ook veel efficienter kunnen voor zo ver ik het aan de hand van de reports enzo kan herleiden.