Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag was ik om meststoffen:eek::eek::eek: voor de gazon gereden met de tesla (we hebben wel een citroen Berlingo op de oprit staan maar ik haat het om met een andere auto te rijden;))
Omdat de meststoffen toch wat geur afgaven had ik de achterklep een half uurtje open laten staan om de auto te verluchten. Wanneer ik de achterklep wou dicht doen met de keyfob gaf de auto een paar biep signalen maar er kwam geen beweging in. Ook met de knop van de achterklep enkele malen geprobeerd, maar geen beweging in te krijgen. toen ik de klep met de hand had dicht gedaan, werkte alles weer normaal.
Is dit altijd al zo geweest?

Die van mij doet exact hetzelfde (april 2015), lang open is staking.
Ik denk dat het normaal is. Bedoeld of onbedoeld
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Die van mij doet exact hetzelfde (april 2015), lang open is staking.
Ik denk dat het normaal is. Bedoeld of onbedoeld

De achterklep van mijn S gaat al sinds dec 2013 uitsluitend handmatig dicht als ik hem 's nachts open heb laten staan.
Heb ook altijd gedacht dat dit bij iedereen zo zou zijn maar kon de logica erachter nooit bevatten.
Toch maar eens melden bij het volgende bezoek aan het SEC
 
Op dit moment zijn wij ons grote onthullingsmoment aan het voorbereiden. Op 6 april 2017 zal in Leeuwarden tussen 11:30 en 13:30 uur het Oldehove plein vol staan met een heel scala aan fossielvrije voertuigen. Elektrische auto's, taxi's en deelauto's, groen gas-bussen, Segways, en andere bijzondere voertuigen geven alvast een kijkje op de vervoersmiddelen van de toekomst.
Nu is de vraag: zou u met uw elektrische auto/fossielvrij voertuig ons openingsfeest op donderdag 6 april (volgende maand) willen opluisteren? Geef u dan op door een email te sturen naar: [email protected]

Vandaag was de dag en het was een leuke gebeurtenis. Een aardige opkomst van EV en groengas auto's en, voor mij nieuw, een tankwagen voor de distributie van blauwe diesel. Een stuk of vijf tesla's en die ene X kreeg toch de meeste aandacht :(

Al met al een leuk event en ik ben onder de indruk van de passie en motivatie van de jeugd om zich hier voor in te zetten. Ik hoop dat het lukt volgend jaar inderdaad in heel Friesland twee weken geen fosiele brandstof te gebruiken! Ik ben in ieder geval van plan aan de optocht op 14 juli 2018 mee te doen.
 
  • Like
Reactions: KrisB
Volgens mij heb ik een gedeeltelijke ban op dit forum. Ik zie geen emoticons meer, maar grijze vlakjes. :eek:

image.png


Hebben meer mensen daar last van of ligt het aan mijn telefoon..?
 
Dank voor de info.
Bij mij nog steeds alle emoticons grijs, zowel in Safari als in Chrome op de iPhone.

Voel me een beetje buitengesloten... :'-|

Misschien stomme vraag. Maar staan de emoticons ingesteld op jouw iPhone?

Ga naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Toetsenbord ▸ Internationale versies. Met behulp van de knop ‘Voeg toe..' kan je het ‘Emoji' toetsenbord toevoegen. Herstart hierna je iPhone.

Na de herstart kan je gebruik maken van de emoticons in tekstberichten, emails en notities. Door middel van de wereldbol knop op het toetsenbord kan je switchen van het ‘normale' toestenbord naar de Emoji variant.
 
Misschien stomme vraag. Maar staan de emoticons ingesteld op jouw iPhone?

Ga naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Toetsenbord ▸ Internationale versies. Met behulp van de knop ‘Voeg toe..' kan je het ‘Emoji' toetsenbord toevoegen. Herstart hierna je iPhone.

Na de herstart kan je gebruik maken van de emoticons in tekstberichten, emails en notities. Door middel van de wereldbol knop op het toetsenbord kan je switchen van het ‘normale' toestenbord naar de Emoji variant.

Dank. Emoji toetsenbord staat aan. En het vreemde is dat ik bij het schrijven van een bericht hier wel de emoticons zie. :confused:
Ik ga eens een reset van de iPhone doen...

Edit: zonder resultaat...
 
Last edited: