Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Er zijn SuC's (in ieder geval in VS) waarbij algemene parkeerborden staan. Strikt genomen, mag men daar dan inderdaad max 30 minuten parkeren. Belachelijk en kwalijk in mijn ogen en Tesla moet er alles aan doen om dit te voorkomen, maar er zijn dus situaties waarbij deze "uitzondering" van toepassing is. Het is gelukkig een tijdelijk probleem, want zodra iedereen over is op fatsoenlijke ev's heb je dit probleem niet meer. Zoals @nico180 aangeeft heeft dit te maken met dat het gaat om gewone parkeerplekken die ook dienst doen als SuC.

Idem in Zaventem voor 2 van de 8 plaatsen alvast (en als die twee plaatsen ge-ICE'd zijn, gaan iCE-rijders niet echt meteen de nuance opmerken met de andere zes plaatsen :confused:).
 
Het lightning connectortje (iPhone aansluiting) in mijn middenconsole is afgebroken. Het lightning naar USB kabeltje dat geleverd wordt bij de middenconsole is eenvoudig te verwijderen (en daarmee makkelijk te vervangen), maar zowel de USB kant als de lightning kant van het kabeltje zijn haakse connectors, en ik kan dit niet vinden op internet. Wel met één van beide zijdes haaks, maar niet beide. En ook niet heel kort (ik denk dat het standaard geleverde kabeltje ongeveer 25 cm lang is, en de kabels die ik vind zijn veel langer). Iemand enig idee waar ik een kort USB-lightning kabeltje kan vinden met aan beide zijden een haakse connector?
Ik neem aan dat je dit niet los bij een SeC kan kopen, toch?
 
Het lightning connectortje (iPhone aansluiting) in mijn middenconsole is afgebroken. Het lightning naar USB kabeltje dat geleverd wordt bij de middenconsole is eenvoudig te verwijderen (en daarmee makkelijk te vervangen), maar zowel de USB kant als de lightning kant van het kabeltje zijn haakse connectors, en ik kan dit niet vinden op internet. Wel met één van beide zijdes haaks, maar niet beide. En ook niet heel kort (ik denk dat het standaard geleverde kabeltje ongeveer 25 cm lang is, en de kabels die ik vind zijn veel langer). Iemand enig idee waar ik een kort USB-lightning kabeltje kan vinden met aan beide zijden een haakse connector?
Ik neem aan dat je dit niet los bij een SeC kan kopen, toch?
is gewoon -zoals alles- een sparepart. Als niet, stuur me een PM, ik heb Android dus het kabeltje over.
 
Bedankt Ernst en Robert. Ik zal even langsgaan bij het SeC A'dam morgen.
Het model 3 kabeltje lijkt het inderdaad te zijn, al kan ik niet met zekerheid zien of de andere kant een haakse USB aansluiting is.
En Ernst, bedankt voor het aanbod alvast. Als het bij het SeC niet lukt neem ik hem graag van je over.
 
Nieuw easter egg ontdekt? Kan hij nu zelfs zweven? ;-)
upload_2017-8-15_6-20-22.png
 
  • Funny
Reactions: Rogier P
Ik word al enkele weken (maanden?) geplaagd met volgend probleem.
Ik krijg geen verbinding meer met de Tesla via iPhone (Idem iPad) via de Tesla app, noch met RemoteS. Alleen als ik in de buurt ben van de wagen en deze is unlocked gaat de verbinding weer. Maar dat is uiteraard niet de bedoeling.
Na aanvinken van Always connected werkt de verbinding weer probleemloos. Dit is uiteraard energie vretend.
Vroeger was dat niet nodig. Heeft iemand een verklaring?
 
Ik word al enkele weken (maanden?) geplaagd met volgend probleem.
Ik krijg geen verbinding meer met de Tesla via iPhone (Idem iPad) via de Tesla app, noch met RemoteS. Alleen als ik in de buurt ben van de wagen en deze is unlocked gaat de verbinding weer. Maar dat is uiteraard niet de bedoeling.
Na aanvinken van Always connected werkt de verbinding weer probleemloos. Dit is uiteraard energie vretend.
Vroeger was dat niet nodig. Heeft iemand een verklaring?
Zelfde probleem en aangezien ik voorlopig niet bij de auto ben moet mn vrouw nu elke keer naar de auto lopen om te kijken of hij niet tever leeggelopen is en hij aan de laadpaal moet :(