Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hi Richie. Bedankt, maar zoveel was wel duidelijk hoor (klinkt lulliger dan ik het bedoel). Ik heb een model S sinds eind 2013 en uiteraard heb ik destijds alle settings in zowel de Tesla App als de iphone doorgelopen, opnieuw bluetooth gekoppeld, app weg gegooid en opnieuw geinstalleerd....you name it, alles is op het forum al eens gesuggereerd, maar ik verveel het forum hiermee voor de 37e keer :D. Het bracht in elk geval allemaal geen soelaas, tot het deze week ineens spontaan wel werkte zonder dat ik iets veranderd heb. Waar ik nog het meest van opkijk is dat ik niet de enige blijk te zijn bij wie dit kennelijk nogal grillig werkt als ik bovenstaande posts lees.
 
De agenda synchronisatie gaat via de Tesla iOS app. Dus zorg dat die de juiste gebruikersnaam, wachtwoord en rechten (toegang tot Calendars + Backgroup App Refresh + Mobile Data) heeft.
Dit is een zeer terechte opmerking! Ik kwam recent iemand tegen met Outlook IOS. Daar zit ook een calender in, maar die synct dus niet. Pas als je ook je Apple calender met dezelfde Exchange server koppelt, werkt het ook met je Tesla.
 
  • Informative
Reactions: robertvg
Ik heb m weer terug :)
Agenda moet in mn iPhone op 2 plekken aan staan.
Niet alleen via instellingen->Tesla app,
Maar ook in de Tesla app zelf->settings

52F12946-793E-49CF-8814-DBBBB1AE2D1A.png
96139B47-BBDE-4D40-A622-BCE11E6E3F63.png
 
Ongetwijfeld nuttige tips voor velen en daardoor sowieso nuttig om te delen voor de newbies, maar het is geen garantie voor succes want dit bracht mij geen soelaas. Uiteraard de standaard agenda van apple gebruikt, en ook al deze settings. Het blijft bij mij enigszins mysterieus.
Idd,
maar hoe het ook zij,
we zijn nu allebei blij
Geniet van je geluk
Tis eindelijk niet meer stuk
 
wat er met Bitcoin aan het gebeuren is, heb ik nog nooit van mijn leven gezien. Elke dag opnieuw blijven stijgen, 50% op een tiental dagen erbij.

Gebruikt nu zo’n 260 kWh per transactie... tenminste dat is wat ik heb begrepen. Nu blijkt er gisteren dit interessante artikel gepubliceerd te zijn. Ik ben niet zo bekend met Bitcoin en dit geeft een interessante kijk op de zaak: Bitcoin’s insane energy consumption, explained
 
Graag wil ik hierbij nog mijn ervaringen delen met de windgeruis problemen die ik al lange tijd heb met mijn panoroof. Afgelopen week voor de derde keer mijn MS afgeleverd bij Tesla Duiven en het lijkt er nu eindelijk op dat ze erin geslaagd zijn het probleem op te lossen. Het gehele dak is eruit gegaan waarbij het achterste, vaste gedeelte opnieuw is afgegkit. Aan het voorste bewegende deel is een soort extra rubberen flap gemonteerd waardoor dit deel er nu strakker in zit. Het probleem lijkt nu eindelijk opgelost te zijn, hulde voor de service in Duiven! Het probleem met de AP die telkens op N-wegen naar 70 km/h max. speed gaat lijkt daarentegen niet op te lossen en ook de radio-ontvangst is nog steeds niet je van het, maar goed het is en blijft een Tesla dus sommige zaken moet je voor lief nemen.