Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik begin het aandacht trekken voor Youtube views en het promoten van referal codes aardig zat te worden. Het wordt tijd dat ik het filter een beetje scherper ga zetten.
Met je eens. Ik vind het een zwak punt dat overal die code in beeld komt, dat maakt hem duidelijk minder geliefd.
Dat terwijl de filmpjes op zich goed zijn en dat vanaf het begin zijn geweest (zij het meestal wat lang).
 
Stonden er referral codes in? Is me compleet ontgaan. Zag wel dat ie z'n bumper kapot gereden had met die onzin... Dure referrals zo.

De referal link staat in de beschrijving van de video samen met een link naar zijn Patreon account.

Het gaat niet alleen om Björn, maar ook die Ben van Teslanomics of zoiets en sinds kort ook een Duitser die zijn videootjes maakt en erg opzichtig reclame maakt voor zijn referal code.

Het is natuurlijk mijn probleem, maar door andere contacten in social media blijf je het wel steeds zien.
 
Een avond over electrisch rijden vanavond in De Balie:
Elektrisch Rijden: volle kracht vooruit!, De Balie

"Onderzoeker Hans Nijland #PBLNL geeft vanavond @DeBalie een profiel van de voorlopers van het elektrisch rijden: man, hoogopgeleid, goed inkomen, woont in kleine stad en eet vaak streekproducten"
Strikt genomen voldoe ik hier volledig aan, ik ben zonet nog op de fiets langs geweest bij de Broodbroeders. Het is mijn vrouw die het vaakst alleen in de auto zit (naar de paaldansles). De rest van de kilometers is in volle familiebezetting.
 
Eindejaarsquiz van RTLZ.
Bevat buitenproportioneel veel vragen over Tesla.

50A5056D-88DD-45F2-A6D3-F492C3484B1D.jpeg

:)