Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb alleen een katerig gevoel overgehouden aan de kleuren. De signature red staat hem erg goed, maar ik heb geen signature reservering en of ik die kleur langer dan een half jaar leuk vind betwijfel ik. Maar dan de kleuren van de rijdende auto's...een zwarte, een grijze, een witte en een pearl white. Bij geen van deze kleuren kreeg ik het 'wow' gevoel, en dat baart me echt zorgen. Ik zat op grijs, maar ik vind het vanuit sommige hoeken echt saai, het degradeert de fantastische model S bijna tot een saaie mazda 6. Ik vind die achterlicht units gewoon niet goed staan bij dat grijs. Wit is het toch ook niet voor me, en de zwarte vond ik dan nog het best, maar ook niet overtuigend. Ik vraag me af of ik nu negatief ben of gewoon besluiteloos. Ik twijfel nu aan alle kleuren, donkerblauw, zilver, toch grijs, toch zwart... Die signature red is ook gewoon mooi omdat hij gepoetst en wel in het licht van de spotjes aan het plafond staat te blinken. Op die manier zouden alle kleuren mooi zijn. Dat blijft jammer, de wetenschap dat je straks misschien een donkerblauwe of een zilveren besteld zonder hem ooit in het echt gezien te hebben. Wat zou ik ze graag op een rij in een showroom zien staan. Ik pieker nog even door, en zal proberen snel een link naar een serie foto's te plaatsen, maar dat zal pas na het weekend worden, na een dagje Antwerpen vandaag zal mijn dochter morgen toch willen dat papa wat aandacht heeft voor haar verjaardag.

Iedereen die de testdrive morgen nog voor de boeg heeft: veel plezier!

Update:
Toch even snel de foto's ergens neergezet. Het zijn er veel, en niet allemaal even scherp, maar goed. Hoop dat ik niemand tegen zijn wil op de gevoelige plaat heb vastgelegd en hiermee openbaar maak...

Picasa Web Albums - Jeffrey van der Mark - Tesla Model S...

ik weet wat je bedoeld, heb hetzelfde. Gisteren me nog eens zitten pijnigen door bij bmw op de website te kijken naar kleuren. Daar zou ik er zo 5 kunnen kiezen die model s prachtig zouden staan. Al was zwart dan al maar metallic, dan zou het al iets makkelijker zijn. Die solid kleur zwart geeft de auto toch een beetje plastic uitstraling

iemand nog wat gehoort of en wanneer het mogelijk is parkeersensoren te bestellen af fabiek?
 
Last edited:
Vandaag was het D-Day.
Om 8 uur was ik reeds wakker om tegen 10.30uur in Antwerpen te staan ( het is toch een half uurtje rijden). een open hemel en een winterzonnetje, wat wil je nog meer.
Mijn schoonvader kon er jammer genoeg niet bij zijn wegens ziekte. Door mijn spionageactie van gisteren wist ik reeds hoe het gebeuren er aan toe ging.
De eerste kennismaking tussen mijn echtgenote en de S waren beter dan verwacht. Ze vond dit onmiddellijk de mooiste auto dat ik ooit had gehad. ook het interieur viel bij haar in de smaak.

leuke, niet al te lange presentatie gehad van Rogier. Daar voor het eerst Ray ontmoet (hij had me herkend aan mijn dochter blijkbaar) jammer genoeg heb ik daarna niet meer met hem kunnen spreken. Ook nog toevallig een sig reservatiehouder ontmoet van achter onze hoek (1 km van bij ons) ik dacht dat ik een van de enige was in onze omgeving. Blijkbaar zitten deze mensen niet op het forum.

Dan het rijden:
Sorry, maar ik heb hier niet echt de juist woorden voor. Het enige dat ik momenteel kan bedenken zijn de woorden van Eddy Wally: FORMIDABEL , GEWELDIG...
Het was zeer rustig op het testparcours en een vier tal keer heb ik toch het pedaal kunnen induwen:
man man man, wat is me dat. waarschijnlijk had ik het nog niet eens helemaal ingetrapt. gillen op de achterbank en de commentaren dat je net in een pretpark attractie zat of in een opstijgend vliegtuig. Op een moment zei mijn echtgenote dat ik hem niet mocht kopen, omdat ik me hiermee ging doodrijden. daarna toch een beetje geminderd (ze was nu overtuigt, en ik wilde het ook niet om zeep helpen). mijn schoonzoon, die in zijn opleiding als politie-inspecteur zit, heeft toch enkele keren een oogje moeten dichtknijpen.
Ik heb mijn begeleider (een vriendelijke Franstalige man trouwens) een beetje laten spelen met de verschillende settings van sturen en regenereren enz . Zodat ik de verschillen kon ervaren. Die 10 minuten vlogen voorbij zoals verwacht. Nog even met de gedachte gespeeld om te carjacken. Maar gezien de documenten die ik had ondertekend, dan toch maar niet gedaan.:wink:
de vraag waar ik voordien mee zat: kan een proefrit van 10 minuten iemand overtuigen? YES HE CAN!!
Door de adrenaline die nog in mijn lijf zat, heb ik de meeste van mijn vragen, vergeten te stellen.

Ik zou toch voor het nieuwe multicoat red durven gaan en met een beetje geluk zou in het nieuwe service center in Brussel zo wel één kunnen arriveren alvorens mijn "finalise knop" zal verschijnen.

Onderweg naar huis duwde ik het gaspedaal van de Jag eens in. OOoboy, wat gaat dat belachelijk traag vooraleer er enige reactie komt. We zullen het hier toch nog enkele maanden mee moeten doen.
Het grote probleem is, dat je over deze ervaring enkel maar met mensen kan communiceren die eenzelfde ervaring hebben gehad. Alle andere zien je waarschijnlijk als een overdrijver.
Dit is de toekomst, en het gevoel om hieraan te kunnen meehelpen, doet me goed.

hier de volledige testrit van 10min.(acceleratie op 3'.30")
Testrit Tesla S Antwerpen - YouTube

Bedankt : Tesla Team
 
Last edited:
Ja ja, wat zal ik nog zeggen.... WAT EEN TOP WAGEN. Ik heb twee vrienden meegenomen, waarvan eentje echt autofreak is. Hij bleef maar onder de indruk van de looks and feel. Ook ik, ook al heb ik hem in Eindhoven al gezien. Maar gelukkig was ik op tijd.

Ik ben om 8:45 vertrokken, vrienden ophalen en toen naar Antwerpen. Hier al om 10 uur aangekomen, inchecken bij de Tesladames, en door naar binnen. Terwijl de groep van 10 uur naar de presentatie ging heb ik lekker even helemaal alleen 15 minuten kunnen spelen met het scherm. Zoals iedereen weet, heerlijk snel en eenvoudig te bedienen. Daarna samen met XFrank de presentatie (van 11 uur) bijgewoond (sorry Frank dat ik je aan je dochter herkende, maar van jou had ik geen foto ;-)).

Rogier, echt een goede gast vond ik, deed een snelle presentatie, maar vooral leuk voor de mensen die erbij waren (de gasten). Hij zag er weer helemaal beter uit.

Toen naar buiten (ik had nummer 1, dus mocht als eerste) en ik mocht zelfs in de 'toen' door mij gewenste kleur, grijs. Toen ik aan kwam lopen dacht ik, dat is echt een gave kleur.

De proefrit even ietsje langer gemaakt, omdat ik te laat doorhad dat ik al snel de bocht om moest :-O, daarna achter de witte Tesla aan het rondje gemaakt. Even veel gas op de kasseien (zo heet dat toch, die kinderkopjes), en ja hoor daar ging ie, even uitbreken, maar systeem grijpt zo snel in, dat je het bijna niet in de gaten heb. Wat een acceleratie. Ik en een van mijn vrienden voelde aan onze oren dat het echt snel ging (beetje vliegtuig gevoel). Daarna even met re-gen, en luchtvering gespeelt. Toen gaf de begeleider de tip om bij een zebrapad, waar het weer asfalt werd, even stil te staan. Lege weg voor je met aan het eind een beeld op de rotonde. Pedal to the metal, en gaan. Helaas niet de 157 aangeraakt, maar wel ruim in de 120 km/h. Belachelijk zoals dat gaat. Daarna nog een paar keer tijdens rijden geaccelereerd en ook toen weer gaan.

Terug bij het hotel even goed om de grijze auto heen gelopen, met in mijn achterhoofd de eerder gemaakte opmerking van de achterlichten en toch de soms saaie uitstraling. En inderdaad, de achterlichten vallen weg tegen de auto als er geen lampen branden. Mijn vrouw erbij gehaald en haar ook hier op gewezen. Gelukkig stonden al mijn lievelingskleuren er (zwart, wit en grijs), dus kon goed vergelijken. Zwart doe ik gewoon niet meer ivm krasjes en putjes (ik kan daar echt een soort van ongelukkig van worden). Dus het wordt: parelmoer wit, zwart nappa leder, pianolak. Vind het toch de mooiste combi.

Zo en nu..... wachten ....... wachten...... e-mail (**** niet van Tesla)...... wachten ......... wachten........

Overigens nog een aantal mensen gewezen op dit forum, dus wellicht binnenkort nog nieuwe leden.

De Tesla staat helemaal klaar in de designstudio, dus alleen nog bestellen. Ben heel benieuwd hoelang het duurt voor de mail er is.

@XFrank, fijne vakantie en we zien elkaar vast nog wel op een meeting die we een keer moeten gaan organiseren als we een boel Model S'en hebben.

Ben benieuwd of we bericht krijgen als de Model S in Eindhoven is, wil eigenlijk wel eens gewoon rijden. Gewoon een uurtje, of 2, of 3 (grapje). Ik wil hem eens testen zoals ik normaal met een auto om ga. Dus snelweg, in de stad, maar op mijn gemakje.

Foto's Flickr: Tesla Ray's Photostream
 
Last edited:
Hier nog zo iemand die pas na het zelf te hebben ervaren kan te geloven hoe ongehoord snel deze auto is. Er was na de kasseien een stuk asfalt waar even vanuit stilstand een paar honderd meter kon worden geaccelereerd. Ik heb dat twee keer gedaan, één keer zelf achter het stuur en één keer als passagier (van mijn broer, die doordat er iemand niet was komen opdagen toch de kans kreeg te rijden). Wat een sensatie was dat. Je maag zit in je keel en het bloed vliegt uit je voeten en benen naar je hoofd. Dit moet een astronaut voelen als hij de ruimte in knalt. Een enorme versnelling die maar door en door en door blijft gaan. Niet te vergelijken met welke auto dan ook, en zelfs niet met andere elektrische auto’s als de Karma. Voor mijn gevoel is deze acceleratie van een andere planeet.

De auto ligt ook geweldig op de weg, al heb ik persoonlijk liever wat lagere wangen dan de 19” die er nu om lagen. Anderzijds zijn die in Antwerpen wel weer een goede keus; er zaten een paar erg slechte stukken weg tussen. Maar omdat ik vooral snelweg verslind, ga ik voor de 21”. Die vind ik bij zo’n grote auto toch ook wel mooier staan.

De kleurkeuzes zijn nu ook vrijwel gemaakt. Mijn broer vond de Dolphin Grey erg mooi (ingetogen en classy) en als P-reserveringshouder kan hij die kiezen. Als Signature ging het voor mij nog tussen Pearl White en Signature Red. Van achteren ziet de auto er in wit super uit, maar van voren en opzij gezien vond ik het wat minder. De naden, die niet altijd superstrak zijn (maar misschien bij later geproduceerde auto’s al een stuk strakker) vallen met een witte auto wat meer op. De Signature Red, die ik voor het eerst in het echt zag, was erg overtuigend (waarbij ik me besefte dat die onder lampen stond). Dus die gaat het zeer waarschijnlijk worden.

Sowieso komt de Model S in het echt nog beter over dan op een foto. Hij heeft een behoorlijk overtuigende aanwezigheid: groot, breed en laag. Zeker als hij langs komt of als je erachter rijdt. Interieur, touch screen, bediening, het kwam allemaal erg overtuigend over. Ik zat nog wel eens aan de verkeerde hendel voor het knipperlicht, maar dat went vast snel.

Achterin zat ik met mijn 1,94 m uitstekend. Veel beenruimte. De hoofdruimte was ook goed te doen, maar er zat dan ook een panorama-dak in. Bij navraag bleek dat het dak zonder pano een stuk lager uitkomt, dus als er lange mensen achterin moeten zitten is pano zeker aan te raden. Het geeft de auto sowieso nog wat extra cachet. De hoofdsteunen van deze auto waren niet verstelbaar. Bij de voorstoelen was dat ondanks mijn lengte geen probleem, maar achterin zitten ze echt te laag en verwacht ik dat verstelbaarheid noodzakelijk zal zijn (al was het maar om aan Europese regelgeving te voldoen).

De aanwezige Tesla-staff, hoewel erg hulpvaardig, kon daar nog weinig over zeggen omdat een aantal dingen gewoon nog niet bekend of zeker zijn. Ze hebben in elk geval iemand in dienst genomen om dat allemaal te regelen. Dat is in een vrij laat stadium, maar de verwachting werd uitgesproken dat dit geen negatieve invloed zal gaan hebben op de geplande start productie in maart en eerste uitleveringen zo’n drie maanden later.

De presentatie door Rogier bracht weinig nieuws, maar dat was bekend. En het was niet eens zo erg. Het was leuk om het allemaal gewoon nog eens op een rijtje te zien.

Al met al een erg fijn evenement, waar we een voldaan gevoel aan overhielden.
 
Last edited:
@Xfrank, Right_Said_Fred en Ray: leuk ook jullie ervaringen te lezen. En ook grappig te lezen dat jij ook op die achterlichten gelet hebt Ray. Mooie foto's ook, goed om ze nog even in de zon te zien.

Ik had vandaag een huis vol visite vanwege de verjaardag van mijn dochter, en ik heb uiteindelijk met een groepje vrienden om de laptop heen gestaan om alle kleuren te beoordelen. Het blijft duidelijk een kwestie van smaak, want iedereen vindt weer wat anders. Valt me op dat ook veel mensen normaal donkerblauw niet zo snel genomen zouden hebben, maar het op de Model S wel mooi vinden. Dat geldt voor mij ook, al probeer ik nog te wennen aan het idee. Ik vond ook de opmerkingen van Right_Said_Fred over de witte wel treffend. Erg mooi van achteren, maar weer wat minder aan de voor- en zijkant. En inderdaad zijn daar de naden duidelijker. Maar zo lijkt elke kleur wel weer iets te hebben. Zwart is misschien wel een veilige keuze, dat vind ik namelijk altijd wel mooi en de chromen delen en de velgen komen beter uit, maar ik vind het jammer dat die niet metallic is. Enfin, het mag misschien gek klinken, maar zoals jullie niet kunnen wachten op de langverwachte allesbeslissende e-mail, ben ik als de dood dat die snel komt want dan moet ik knopen doorhakken. Geef mij nog maar even bedenktijd... hoewel, nu een dag na de rit van gisteren kan ik eigenlijk echt niet meer wachten en dringt nu pas een beetje tot me door hoe gaaf ik die auto vond. Het blijft toch wel een beetje gissen wanneer hij komt voor mij, als niet-signature reserveringshouder met een relatief (vergeleken bij veel van jullie) hoog reserveringsnummer 1079. Als in juni/juli de eerste Sig's komen, gok ik voor mijzelf op augustus/september. Maar volgens mij heeft ook nog niemand echt een goed beeld bij de leveringen, hoe snel ze uit de assemblage in Tilburg rollen etc. Ik wacht maar af, geloof dat er weinig anders op zit.
 
als niet-signature reserveringshouder met een relatief (vergeleken bij veel van jullie) hoog reserveringsnummer 1079. Als in juni/juli de eerste Sig's komen, gok ik voor mijzelf op augustus/september.

zelf ben ik P1332 en hoopte op begin september, maar schat nu eind oktober in (ik zal het uit mijn hoofd moeten wegdringen of het zullen lange maanden worden) woensdag vertrek voor een aantal weekjes Sri Lanka en de Malediven om mijn gedachten te verzetten. Ik zal het waarschijnlijk toch niet kunnen nalaten om het forum te volgen...:rolleyes:
 
zelf ben ik P1332 en hoopte op begin september, maar schat nu eind oktober in (ik zal het uit mijn hoofd moeten wegdringen of het zullen lange maanden worden) woensdag vertrek voor een aantal weekjes Sri Lanka en de Malediven om mijn gedachten te verzetten. Ik zal het waarschijnlijk toch niet kunnen nalaten om het forum te volgen...:rolleyes:

Met mijn nummer 1524 was het oktober, dit zeiden zij toen in Eindhoven. Ik polste het vandaag bij Tesla en dat idee hadden ze nog steeds. Dus Xfrank, misschien toch september. Hebben er al mensen met nummer 101 tot 200 al een mail gekregen voor het maken van de bestelling.
 
Met mijn nummer 1524 was het oktober, dit zeiden zij toen in Eindhoven. Ik polste het vandaag bij Tesla en dat idee hadden ze nog steeds. Dus Xfrank, misschien toch september. Hebben er al mensen met nummer 101 tot 200 al een mail gekregen voor het maken van de bestelling.
begin september zou een droom zijn, voor mijn 50 ste verjaardag!
ik moet zeggen dat de reactie op de "Get Amped" Antwerpen, tocht wel wat anders zijn dan op de voorgaande!
momenteel 43 users (7 members en 36 guests) op dit forum... nog nooit gezien.
 
Ik heb gewoon meegereden met iemand van Tesla vrijdag, en vond het al spectaculair. Kan dus volkomen begrijpen dat het voor jullie nog 10 keer "erger" moet zijn!
Het heeft me in ieder geval ongeduldig genoeg gemaakt om te hopen dat TESLA snel een voertuig maakt dat voor mij toegankelijk is! ;-)

(voertuig, want met Tesla's creativiteit weet je maar nooit met wat ze tevoorschijn komen!)
 
begin september zou een droom zijn, voor mijn 50 ste verjaardag!
ik moet zeggen dat de reactie op de "Get Amped" Antwerpen, tocht wel wat anders zijn dan op de voorgaande!
momenteel 43 users (7 members en 36 guests) op dit forum... nog nooit gezien.

ik hoop ook dat ik hem net voor of op de 20ste oktober krijg, dan heb ik echt het mooiste verjaardagscadeau ooit.
 
ik hoop ook dat ik hem net voor of op de 20ste oktober krijg, dan heb ik echt het mooiste verjaardagscadeau ooit.
We gaan er met zijn allen voor duimen (als ik hem dan ook begin september krijg :wink:).
trouwens, mijn echtgenote vond de open middenconsole , waarover al zoveel klachten zijn gekomen, onmiddellijk zeer handig om haar handtas (of de grizzly beer) te plaatsen. ikzelf heb er ook niet echt moeite mee.
 
We gaan er met zijn allen voor duimen (als ik hem dan ook begin september krijg :wink:).
trouwens, mijn echtgenote vond de open middenconsole , waarover al zoveel klachten zijn gekomen, onmiddellijk zeer handig om haar handtas (of de grizzly beer) te plaatsen. ikzelf heb er ook niet echt moeite mee.

ik had de zelfde impressie!
op de foto's lijkt ie net te groot, maar in't echt is ie net goed genoeg en handig
Misschien wel ander plekje vinden om je koffie neer te zetten
 
Ik hoop dat je Dutchees snel uw Tesla's. Ik ben een Californische Nederlander nadat het is verwijderd, werd mijn vader geboren in Rotterdam.

Waarom heet je elshout? Het dorp elshout ( noord brabant) is hier 5 minuten vandaan vandaar de vraag

Trouwens nummer 175 heeft nog niks van tesla gehoord over finalize. Wacht af

Vind het wel leuk om jullie reacties over de model s te lezen, ik vond het interieur perfect!
Hoeveel plek heb je nodig? Een bekerhouder, er word in mijn tesla met witte bekleding echt geen koffie of chocomelk gedronken! De eerste die dat doet schop ik tijden een sprint naar 100 er meteen uit! Veder heb ik een zonnebril,schrijfmap,grote maglite,parkeerschijf,ijskrabber en kleingeld in de auto liggen. Hier vind ik in de tesla wel een plekje voor
 
Last edited:
We gaan er met zijn allen voor duimen (als ik hem dan ook begin september krijg :wink:).
trouwens, mijn echtgenote vond de open middenconsole , waarover al zoveel klachten zijn gekomen, onmiddellijk zeer handig om haar handtas (of de grizzly beer) te plaatsen. ikzelf heb er ook niet echt moeite mee.

Dat was wat mijn vrouw gisteren meteen ook deed toe ze vooraan in de wagen stapte, handtas in de open midden console.... We rijden nu met een C4 grand picaso met automaat, een daar is niet echt een midden console, ook het vaste plekje voor haar handtas.

BTW id was de uiteindelijke route volgens google maps 12 minuten.
de get amped route.JPG
 
Last edited:
@Xfrank, Right_Said_Fred en Ray: leuk ook jullie ervaringen te lezen. En ook grappig te lezen dat jij ook op die achterlichten gelet hebt Ray. Mooie foto's ook, goed om ze nog even in de zon te zien.

Ik had vandaag een huis vol visite vanwege de verjaardag van mijn dochter, en ik heb uiteindelijk met een groepje vrienden om de laptop heen gestaan om alle kleuren te beoordelen. Het blijft duidelijk een kwestie van smaak, want iedereen vindt weer wat anders. Valt me op dat ook veel mensen normaal donkerblauw niet zo snel genomen zouden hebben, maar het op de Model S wel mooi vinden. Dat geldt voor mij ook, al probeer ik nog te wennen aan het idee. Ik vond ook de opmerkingen van Right_Said_Fred over de witte wel treffend. Erg mooi van achteren, maar weer wat minder aan de voor- en zijkant. En inderdaad zijn daar de naden duidelijker. Maar zo lijkt elke kleur wel weer iets te hebben. Zwart is misschien wel een veilige keuze, dat vind ik namelijk altijd wel mooi en de chromen delen en de velgen komen beter uit, maar ik vind het jammer dat die niet metallic is. Enfin, het mag misschien gek klinken, maar zoals jullie niet kunnen wachten op de langverwachte allesbeslissende e-mail, ben ik als de dood dat die snel komt want dan moet ik knopen doorhakken. Geef mij nog maar even bedenktijd... hoewel, nu een dag na de rit van gisteren kan ik eigenlijk echt niet meer wachten en dringt nu pas een beetje tot me door hoe gaaf ik die auto vond. Het blijft toch wel een beetje gissen wanneer hij komt voor mij, als niet-signature reserveringshouder met een relatief (vergeleken bij veel van jullie) hoog reserveringsnummer 1079. Als in juni/juli de eerste Sig's komen, gok ik voor mijzelf op augustus/september. Maar volgens mij heeft ook nog niemand echt een goed beeld bij de leveringen, hoe snel ze uit de assemblage in Tilburg rollen etc. Ik wacht maar af, geloof dat er weinig anders op zit.

Het is inderdaad fijn om de (goede) ervaringen van anderen te lezen en daarin zoveel te herkennen. Ik denk dat de meesten er wel uit zijn wat auto betreft, wanneer de portemonnee het toelaat: gewoon bestellen! En dat het eigenlijk vooral nog om de kleur gaat. Sommigen hadden al een vaste voorkeur waar ze niet meer van zijn afgeweken, maar naar mijn indruk zijn er heel wat aan het worstelen geweest, of nog steeds aan het worstelen.

Voor bijna alle kleuren is wat te zeggen, ten voordele en ten nadele. Signature Red is heel mooi, maar ik noemde het zelf al een beetje een 'ouwe lullen-kleur' (tot ik hem vanmiddag in het echt zag, en overtuigd werd; ben ik nu een ouwe lul dan? :wink:).

Multi Coat Red zal ongetwijfeld ook mooi zijn, ook door de meerdere lagen. Zwart is erg stoer (en sjiek in combinatie met het tan-interieur waarmee ik hem voorbij zag rijden), maar heeft als nadeel dat de vormen van de auto wat wegvallen (dat doet zwart altijd). Wit en Parelwit maken het een indrukwekkende auto, maar tonen wel eventueel grote naden en het betekent ook wat vaker naar de wasstraat, vooral in de winter. Grijs is heel sjiek, maar misschien ook wat anoniem.

De andere kleuren moesten de meesten tot nu toe vanaf foto's en filmpjes beoordelen en dat is moeilijk, want het ziet er voortdurend anders uit. Zilver is op sommige filmpjes wat blauwachtig en dat ziet er super uit, zoals in dit filmpje, maar op andere foto's en filmpjes is het ineens wat beigeachtig en saaier. Bruin, donkerblauw en donkergroen vind ik nog moeilijker om te beoordelen. Op foto's zijn die laatste twee kleuren soms zelfs bijna zwart en ik denk dat dit geen recht doet aan hoe die kleuren in werkelijkheid zijn. Ik verwacht dat met name de donkerblauwe in het echt erg mooi uitpakt. Dat lees je ook in reacties van mensen die er eentje hebben staan.

Dus voor bijna elke kleur valt wel wat te zeggen, zonder dat eentje er echt met kop en schouders bovenuit steekt, en dat zal de reden zijn waarom we zo zitten te dubben en draaien. Wat een luxeprobleem hè.
 
Dat was wat mijn vrouw gisteren meteen ook deed toe ze vooraan in de wagen stapte, handtas in de open midden console.... We rijden nu met een C4 grand picaso met automaat, een daar is niet echt een midden console, ook het vaste plekje voor haar handtas.

en anders proberen ze de handtas tussen hun knieën door naar beneden tot hun voeten te proppen, en schuren ze met de metalen sluiting over het dashboard!:cursing: