You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precies de reden dat ik nog één keer gewisseld heb dit jaar en voor " de full nine yards" ben gegaan......De goedkoopste S die je nu in Nederland nieuw kan configureren is 113,320 EUR. Ik kom dan op een bijtelling uit van 4% van 50,000EUR + 22% van 63,320EUR = 14,370EUR. Aan het meer dan waarschijnlijke toptarief, levert dit een kostprijs aan belastingen op van (afgerond) 7465 EUR per jaar. Dan vraag ik mij af, wie van de huidige S/X rijders zou onder die voorwaarden een nieuwe kopen? Zal het totale bestand van S/X'en in Nederland zijn absolute piek kennen in 2019? Waarschijnlijk wel, tenzij Elon iets uit de hoge hoed toevert. Beschikbaarheid van de Model 3 als alternatief gaat het effect alleen maar aanscherpen.
ik ken geen manier om ze 'manueel' te openen, waarschijnlijk kan dat wel bij een sec.Mijn vriendin heeft gister even gecontroleerd of een Tesla sterker is dan een Mercedes trekhaak en ze dacht gewonnen te hebben, trakhaak was tot aan de bumper verbogen en ze dacht dat alleen de kentekenplaat kapot was bij de S. Om die reden heeft ze de Mercedes rijder de kosten van een nieuwe trekhaak contant betaald (om niet in de no-claim korting terug te vallen.)
Ik zie echter toch wel wat meer schade en ga er ook vanuit dat er een metalen balk achter de voorbumper zit die beschadigd is. Iets anders wat mij opvalt is dat hij nu 2 keer een vreemd ratelend geluid heeft gemaakt uit de voorbumper, een beetje het geluid of er een tandwiel overslaat. Ik dacht zelf dat het misschien de lamellen zijn die open en dicht kunnen gaan in de voorbumper maar krijg die dingen niet open. Is er een manier om deze open te laten gaan, of moet de auto gewoon erg warm zijn en doet hij het enkel bij koeling van de accu?
Ik doe graag eerst even zelf wat onderzoek voordat ik hem na een schadeherstelbedrijf breng gezien de tegenpartij als schadeloos is gesteld en alsnog een schade claimen dus zonde van de kosten kan zijn.
Zal eens naar een succes gaan inderdaad daar moet het lukkenik ken geen manier om ze 'manueel' te openen, waarschijnlijk kan dat wel bij een sec.
Of bij een suc, met een lege batterij. Dan gaat na verloop van tijd de koeling ook vol in.
Mijn vriendin heeft gister even gecontroleerd of een Tesla sterker is dan een Mercedes trekhaak en ze dacht gewonnen te hebben, trakhaak was tot aan de bumper verbogen en ze dacht dat alleen de kentekenplaat kapot was bij de S. Om die reden heeft ze de Mercedes rijder de kosten van een nieuwe trekhaak contant betaald (om niet in de no-claim korting terug te vallen.)
Ik zie echter toch wel wat meer schade en ga er ook vanuit dat er een metalen balk achter de voorbumper zit die beschadigd is. Iets anders wat mij opvalt is dat hij nu 2 keer een vreemd ratelend geluid heeft gemaakt uit de voorbumper, een beetje het geluid of er een tandwiel overslaat. Ik dacht zelf dat het misschien de lamellen zijn die open en dicht kunnen gaan in de voorbumper maar krijg die dingen niet open. Is er een manier om deze open te laten gaan, of moet de auto gewoon erg warm zijn en doet hij het enkel bij koeling van de accu?
Ik doe graag eerst even zelf wat onderzoek voordat ik hem na een schadeherstelbedrijf breng gezien de tegenpartij als schadeloos is gesteld en alsnog een schade claimen dus zonde van de kosten kan zijn.
Dat afkopen zou financieel wel eens een goede deal kunnen zijn geweest (maar niet zo'n goede voor de tegenpartij). Het zou met niet verbazen als de schade bij de Mercedes niet beperkt is gebleven tot een verbogen trekhaak, maar dat ook de draagbalk waaraan die is bevestigd schade heeft opgelopen.
In vergelijking met Nederland is het in België echt wel huilen met de pet op. Als Allego niet cavalier-seul-gewijs overal laadpalen had geplaatst a rato van 1 per gemeente of gehucht, dan had je quasi geen laadinfrastructuur in België (muv Tesla). Het ontbreekt echt aan visie, en ik denk dat dat echt komt omdat er nog altijd een idee leeft alsof elektrisch rijden en de technologie errond in een proeffase zit zoals waterstof.
Ja, behalve dat die kinderen in de media slachtoffer worden van karaktermoord. Ze worden afgeschilderd als dat ze allemaal uit een beschermd elitair nest komen, genre wel klagen over het klimaat maar de Instagram vol van vliegtrips naar allerlei warmere oorden. En of spijbelen wel de beste manier is om iets aan het klimaat te doen...Gelukkig spijbelt de Belgische schooljeugd om met demonstraties de politici tot actie te manen (als ik de krant mag geloven).
Ter info, laadpalen van Allego worden geplaatst in opdracht van Eandis en Infrax. Was een openbare aanbesteding die zij hebben gewonnen.Ja, behalve dat die kinderen in de media slachtoffer worden van karaktermoord. Ze worden afgeschilderd als dat ze allemaal uit een beschermd elitair nest komen, genre wel klagen over het klimaat maar de Instagram vol van vliegtrips naar allerlei warmere oorden. En of spijbelen wel de beste manier is om iets aan het klimaat te doen...
Tuurlijk is dat niet de beste manier, maar uit democratische verkiezingen komt blijkbaar ook niks.
Klopt, heb daar recent nog van gelezen in een van de Tesla publicaties dat ze dat uit de Filipijnen hun cobalt halen.Tesla haalde zijn cobalt toch uit verantwoorde resources?
Kobalt: het metaal dat van Congo het "Saudi-Arabië van elektrische wagens" maakt