Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vlissingen! Nu nog de eerste laadpaal in Vlissingen ;)

Juist Vlissingen, aangezien ik heel graag naar mijn schoonmoeder rij in Vissingen vanuit Eindhoven, maar zeker ook weer terug wil... Zorgen jullie voor een fatsoenlijke 400V aansluiting svp ergens rondom het centrum? dan mogen jullie bij mij semi-openbaar 22kW (of meer als Chademo mogelijk is) komen trekken in Eindhoven!
grtz
 
Juist Vlissingen, aangezien ik heel graag naar mijn schoonmoeder rij in Vissingen vanuit Eindhoven, maar zeker ook weer terug wil... Zorgen jullie voor een fatsoenlijke 400V aansluiting svp ergens rondom het centrum? dan mogen jullie bij mij semi-openbaar 22kW (of meer als Chademo mogelijk is) komen trekken in Eindhoven!
grtz

Geen probleem, moet hem alleen nog even aanleggen, ga er trouwens ook een aanleggen in Hansweert bij mijn werk.
Handig als we zo door het land oplaadpunten verzamelen.

- - - Updated - - -

6800000120 res nummer 375 24- april

De mijne 6800000384 dd 22-05-2013 res 2296
 
Jeez, laat ik het eens over de Tesla koorts hebben. Mijn eerste post hier, dus hallo aan allemaal... Ik besterf het hier van de spanning. Net heb ik mijn finalize knopje gedrukt maar weet dus niet of ik hem dan dit jaar nog krijg (#3952) Kan me iemand misschien naar de juiste thread hiervoor verwijzen? Trouwens toen ik op het finalize knopje duwde (ik heb er een screenshot van gemaakt) stond er even op de plaats van Estimated delivery "orders completed by 28/6/2013" voordat de "TBD" verscheen. enig idee wat dat betekend?
 
Jeez, laat ik het eens over de Tesla koorts hebben. Mijn eerste post hier, dus hallo aan allemaal... Ik besterf het hier van de spanning. Net heb ik mijn finalize knopje gedrukt maar weet dus niet of ik hem dan dit jaar nog krijg (#3952) Kan me iemand misschien naar de juiste thread hiervoor verwijzen? Trouwens toen ik op het finalize knopje duwde (ik heb er een screenshot van gemaakt) stond er even op de plaats van Estimated delivery "orders completed by 28/6/2013" voordat de "TBD" verscheen. enig idee wat dat betekend?
Gisteren hoorde ik op een video nog iemand van Tesla zeggen dat voor eind mei besteld, dit jaar nog geleverd zou worden dus voor 0% regime.
Blijft natuurlijk afwachten maar was stellige bewering die ook consequenties heeft als ze dit niet waar kunnen maken dus neem aan dat ze dit niet licht opnemen en zo maar roepen...
 
Jeez, laat ik het eens over de Tesla koorts hebben. Mijn eerste post hier, dus hallo aan allemaal... Ik besterf het hier van de spanning. Net heb ik mijn finalize knopje gedrukt maar weet dus niet of ik hem dan dit jaar nog krijg (#3952) Kan me iemand misschien naar de juiste thread hiervoor verwijzen? Trouwens toen ik op het finalize knopje duwde (ik heb er een screenshot van gemaakt) stond er even op de plaats van Estimated delivery "orders completed by 28/6/2013" voordat de "TBD" verscheen. enig idee wat dat betekend?
Heb ik ook gehad. Bug in het programma. Ff met Tesla bellen voor de echte verwachte leverperiode? Willen ze ook nog wel per mail bevestigen.
 
Jeez, laat ik het eens over de Tesla koorts hebben. Mijn eerste post hier, dus hallo aan allemaal... Ik besterf het hier van de spanning. Net heb ik mijn finalize knopje gedrukt maar weet dus niet of ik hem dan dit jaar nog krijg (#3952) Kan me iemand misschien naar de juiste thread hiervoor verwijzen? Trouwens toen ik op het finalize knopje duwde (ik heb er een screenshot van gemaakt) stond er even op de plaats van Estimated delivery "orders completed by 28/6/2013" voordat de "TBD" verscheen. enig idee wat dat betekend?

Welkom bij de club!

Dat zinnetje 'orders completed by 28/6/2013' lijkt wel verdacht veel op de belofte van Tesla dat als je reserveert voor eind mei en de bestelling binnen een maand na ontvangst van de 'time to build' e-mail (eind juni dus?) definitief maakt, je de auto nog in 2013 ontvangt.

Ik denk dat Tesla die belofte wel zal nakomen en desnoods extra capaciteit op de productielijn voor Europa zal inzetten dit najaar mocht de productie deze zomer niet voldoende op gang komen. Maar er zijn nu toch veel signalen dat de bouw van de eerste auto's echt over enkele weken gaat beginnen.
 
Ik wacht even de papieren af. Die zullen morgen wel gestuurd worden.

Als ik hem financial lease... iemand een idee hoe het dan verder in zijn werk gaat? Ik heb al diverse maatschappijen gemailt voor een offerte, meestal boven 6% aleen Athlon zat er volgens mij onder.
 
Ik wacht even de papieren af. Die zullen morgen wel gestuurd worden.

Als ik hem financial lease... iemand een idee hoe het dan verder in zijn werk gaat? Ik heb al diverse maatschappijen gemailt voor een offerte, meestal boven 6% aleen Athlon zat er volgens mij onder.

Of je nou 6 of 7 procent betaalt, maakt voor de maandlasten helemaal niet zoveel verschil.
 
Ik ben nieuw hier... Maar, dit zijn mijn details: Factuur van 28/05/2013, volgnummer 6800000425. Mijn reserveringsnummer was 338. Ben benieuwd hoe/wanneer is te horen krijg wat de geplande datum wordt. Verschijnt dat vanzelf in je dashboard? De orderbevestiging rept slechts over TBD (to be determined)....

Welkom, ik zit er ook net pas op hier...
Zelfde TBD probleem hier... ik was ongeduldig en heb net een mailtje gestuurd....
 
Shane.JPG