Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.

Inderdaad

Interviewer: Hoever kan je met deze auto komen?
Auto journaliste: Ehm hoe bedoel je met hoever,
Interviewer: Nou hoever kan je komen als hij is opgeladen.
Auto journaliste: Ehm, nou je hoef je zeker geen zorgen te maken tot meer dan 200 km?

In principe heeft ze wel gelijk, haha.

- - - Updated - - -

Dankjewel Xfrank
 
Nog een foto van dezelfde auto's op transport.

BLd8l7UCUAAVbVx.jpg



Zo te zien rijden ze bij Zevenaar, richting Duitsland...
 
Ik ben nieuw hier... Maar, dit zijn mijn details: Factuur van 28/05/2013, volgnummer 6800000425. Mijn reserveringsnummer was 338. Ben benieuwd hoe/wanneer is te horen krijg wat de geplande datum wordt. Verschijnt dat vanzelf in je dashboard? De orderbevestiging rept slechts over TBD (to be determined)....

Dit zijn dan in ieder geval al 425 stuks die nog dit jaar in NL worden geleverd. Of in NL + BE ? Of in heel EU ex. NO ? Wie weet het ?
En mogelijk komen daar nog de 150 stuks van Athlon bij ?
 
Hallo allemaal. Me ook maar eindelijk eens lid gemaakt van het forum na hier al ruim een maand geniepig te hebben meegelezen. Wat is het toch een zalige bak die Tesla Model S. Wou dat ik de lotto eens won want anders gaat hij helaas een droom blijven en net buiten mijn budget liggen. :crying:
Heb van de week contact opgenomen met Het Belgische Agentschap Wegen en Verkeer naar aanleiding van de heraanleg van de ring rond Tienen. Heb gevraag d of er ook plannen zijn om oplaadpunten aan te leggen voor electrische wagens. Men ging mijn vraag bekijken en eventueel in overweging nemen om die nu reeds mee aan te leggen nu alles open gaat liggen. Dus laat ons hopen op een positief resultaat.
 
Ik wacht even de papieren af. Die zullen morgen wel gestuurd worden.

Als ik hem financial lease... iemand een idee hoe het dan verder in zijn werk gaat? Ik heb al diverse maatschappijen gemailt voor een offerte, meestal boven 6% aleen Athlon zat er volgens mij onder.

Ahtlon doet ook financial lease (via de Lage Landen). De offerte die wij hebben gekregen was concurrerend, wij hebben echter toch voor operational lease via Athlon gekozen. Het aardige van (financial of operational) lease is dat je MS dan uit de eerste batch van 150 auto's komt. De verwachting is augustus maar ik heb mezelf geestelijk ingesteld op oktober.
 
Ahtlon doet ook financial lease (via de Lage Landen). De offerte die wij hebben gekregen was concurrerend, wij hebben echter toch voor operational lease via Athlon gekozen. Het aardige van (financial of operational) lease is dat je MS dan uit de eerste batch van 150 auto's komt. De verwachting is augustus maar ik heb mezelf geestelijk ingesteld op oktober.

Als je de optelsom zou maken van al hetgeen je zou moeten betalen gedurende de periode dat je dan een Tesla Model S zou leasen, op wat voor een totaalbedrag kom je dan uit?

En als je deze totaalbedrag zou uitsmeren over de periode dat je in de Tesla Model S rijdt, wat zijn dan de kosten per maand (enkel en alleen om hem voor je deur te hebben staan)?
 

Tesla Motors Supercharger Announcement Thursday, May 30, 2013

10:30 AM Pacific Time (1:30 PM Eastern Time)
http://www.marketwatch.com/story/media-advisory-tesla-motors-supercharger-announcement-thursday-may-30-2013-2013-05-29

edit:
"You'll be able to drive from LA to New York just on the supercharger network."
De vraag zal zijn: wanneer?​
 
Last edited:
Last edited:
Gisteren hoorde ik op een video nog iemand van Tesla zeggen dat voor eind mei besteld, dit jaar nog geleverd zou worden dus voor 0% regime.
Blijft natuurlijk afwachten maar was stellige bewering die ook consequenties heeft als ze dit niet waar kunnen maken dus neem aan dat ze dit niet licht opnemen en zo maar roepen...
Idd, vorige week tijdens de testrit hetzelfde gehoord. Voor eind mei, komt die nog zeker dit jaar.
Tevens, tijdens het uurtje dat we in Eindhoven waren er toch 2 personen die kwamen Finalizen en 1 iemand die hem wou leasen (niet via Athlon)
Anderzijds, als ik de factuurnummers zie loopt het ook echt niet zo een vaart. Er was sprake dat Tilburg 150 wagens per week zou afleveren. In het begin iets trager waarschijnlijk.