Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een waardeloze productie dan vandaag, Frank :wink:

er stond thuis iets klaar... maar het heeft niet mogen zijn.
ik krijg ook steeds minder tijd om iets te bedenken hè.
belangrijkste is, dat ik "hem" te pakken heb.
het wordt weer een dwangmatigheid zoals het zien van "belangrijke" cijfers op mijn kilometerteller.

een maand geleden ben ik aan de kant gaan staan om de 44444km op mijn kmteller te bekijken. De dagteller stond eveneens op 4.4km. ik had er een foto van genomen om aan mijn echtgenote te laten zien.(die hier natuurlijk enorm van onder de indruk was:biggrin:)ze merkte onmiddellijk dat ik een enorme blunder had begaan.
Had ik nog één minuut blijven staan dan had op de klok ook nog 4uur 44 gestaan (nu was het 4uur 43)
hier ben ik toch enkele dagen niet goed van geweest.

zijn er hier nog met zo'n "tik":redface:
 
er stond thuis iets klaar... maar het heeft niet mogen zijn.
ik krijg ook steeds minder tijd om iets te bedenken hè.
belangrijkste is, dat ik "hem" te pakken heb.
het wordt weer een dwangmatigheid zoals het zien van "belangrijke" cijfers op mijn kilometerteller.

een maand geleden ben ik aan de kant gaan staan om de 44444km op mijn kmteller te bekijken. De dagteller stond eveneens op 4.4km. ik had er een foto van genomen om aan mijn echtgenote te laten zien.(die hier natuurlijk enorm van onder de indruk was:biggrin:)ze merkte onmiddellijk dat ik een enorme blunder had begaan.
Had ik nog één minuut blijven staan dan had op de klok ook nog 4uur 44 gestaan (nu was het 4uur 43)
hier ben ik toch enkele dagen niet goed van geweest.

zijn er hier nog met zo'n "tik":redface:

hi Xfrank, ik kan inderdaad ook gek worden van dit soort dingen. Zo hoop ik op kenteken 0-SST-00 ( ik zeg 0 gram CO2 en fluisterstil), het zou kunnen, maar dan moeten niet de Outlanders voor ons worden geleverd. Hoorde overigens dat de levering van Outlanders van augustus is doorgeschoven naar oktober/november. Hoop voor die mensen dat ze op tijd komen. Anders heeft de importeur wel een probleem met 8500 Outlanders met ontbindende voorwaarden.

ik zie ook weer een mooi post nummer 4004 (altijd geinig als je kan spiegelen), dus Xfrank, nee je bent niet de enige. Ik ken er nog wel een paar die van die rare trekjes hebben.
 
allé je krijgt hem nog
4005 posts.jpg
 
ik zie ook weer een mooi post nummer 4004 (altijd geinig als je kan spiegelen), dus Xfrank, nee je bent niet de enige. Ik ken er nog wel een paar die van die rare trekjes hebben.

vroeger hield ik tijdens de "bewuste km" (bv:tussen 10000 en 10001) mijn adem in, om dat moment nog intenser te beleven!
maar ben hiermee gestopt, omdat ik ooit op dat moment voor de stoplichten moest wachten en bijna dood was:biggrin:

- - - Updated - - -

Ray, ik denk eerder dat we richting 0-TSL-00 gaan.
Jammer dat we in NL geen vanity plates hebben, heeft een van de Belgen er al een besteld?

1000€ is me te veel
normale nummerplaat kost 30€ denk ik.
dus kan ik ze hiervoor 33keer terug sturen en hopen dat er eens een leuke bij zit:biggrin:

Frank, was bijna 4006 geworden ;-)
geen probleem, ik had van 4000 tot 4010 klaar zitten:smile:
 
Zie dit: | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ook voor de veelbesproken volledig elektrische auto's wordt 2013 geen succesjaar. De onderzoekers denken dat de verkoop van dit soort auto's blijft steken op 550 stuks, een daling van 34 procent.
Juist... Wacht maar tot de S'en en ZOE's op kenteken worden gezet later dit jaar :)

Prachtig van die "onderzoekers"
 
Prachtig van die "onderzoekers"
En nog wel van het kenniscentrum van de autobranche.
Ook die hebben dus nog geen idee. Gaat erg leuk worden binnenkort

- - - Updated - - -

ga je nog geloven dat het slecht gaat in Nederland.
Gaat ook slecht met een hoop mensen hier.
Gelukkig hoor ik daar niet bij.
Over het geheel gaat het nog prima in NL. Slechts wat minder geweldig dan eerder.
 
Over Athlon gesproken...in januari heb ik contact gehad met Leaseloket. Die werken samen met Athlon. Het ging om een financial lease constructie waarbij ik een forse aanbetaling wilde doen en een zo kort mogelijke looptijd voor de lease. Ik heb mijn financiele cijfers overlegd en daar akkoord op gekregen. Er moest alleen nog met Athlon overlegd worden of ze een dergelijk hoge aanbetaling en korte looptijd wel interessant genoeg vonden. Ik zou er nog van horen...(dat was in januari dus).
Nooit meer iets gehoord! Ik was er dus ook snel klaar mee en had besloten om mijn model S zelf volledig te betalen. Gisteren (bijna een half jaar later!) werd ik gebeld door Leaseloket. "U heeft in januari contact gehad met een collega, en nu vroegen wij ons af...". Nee hoor, bedankt mevrouw, ik heb nooit meer iets van jullie gehoord en ik heb hem nu zelf al besteld. "Nou, dan gaat u gelukkig wel in die fijne auto rijden!". Ik werd er een beetje lacherig van eerlijk gezegd.

Maar het gaf me te denken. Het kwam op mij over alsof ik op een stapeltje lig van mensen die door Athlon even geparkeerd waren en die ze altijd nog kunnen benaderen als ze met model S-en in hun maag blijven zitten. Misschien liggen er bij Leaseloket cq. Athlon dus nog wel kansen voor mensen die een financial lease zouden willen.
Ik had precies hetzelfde. Ook na maanden opeens gecontacteerd door ze deze week. Moeten ze misschien van een voorraadje teveel bestelde Model S af? ;-)
 
Over overtreffende trap gesproken;
stop maar met blij worden over de zoveelste post die we bereikt hebben.... :biggrin:

View attachment 24579

Wha's da nou?????
Nou breekt mijn klomp. Schijnt #848 te hebben en 19 april te hebben gefinaliseerd (zegt niet alles). Ik vermoed hier toch een slippertje voor iemand die ook in NL woont notabene. Meer nieuws zal snel volgen?