Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ook. Ik heb Aug/Sep gekregen. Ze halen het dus nét, maar wel binnen het window.
Hier gaat het ook nipt worden. Ik kreeg OCT/NOV als delivery window mee, en het laatste wat ik hoorde was begin december. Sinterklaas cadeautje zou zeker haalbaar moeten zijn vertelde Lester me. Maar het kriebelt wel elke dag harder en harder, zeker nu ik hier al die geplande leverdatums hier zie verschijnen
 
Mij hebben ze eind nov, begin dec doorgegeven.
Kan kloppen want ik heb nog totaal geen VIN gekregen en ze zijn nog steeds de onderdelen aan het zoeken....
Begin volgende maand moet ik iets horen, zien of voelen ....

Same here.. Die van mij komt ook rond die tijd. Vrijdag lever ik in ieder geval mijn huidige auto in om 3 maanden met een voorloper te rijden..

Goed te horen dat de tijdspaden toch redelijk goed behaald worden. In ieder geval felicitaties aan degenen die hem spoedig mogen ontvangen..!!
 
Sorry dat het voor jullie nog zo lang duurt, zeker als je ziet dat er nu wekelijks auto's worden afgeleverd in Nederland en België en het in Amerika zelfs maar een maand duurt als je nu een store binnenloopt en een P85 bestelt. November-december lijkt nog zo ver weg, nu het deze week weer 30 graden wordt. Ik hoop dat het wachten draaglijk blijft.
 
Sorry dat het voor jullie nog zo lang duurt, zeker als je ziet dat er nu wekelijks auto's worden afgeleverd in Nederland en België en het in Amerika zelfs maar een maand duurt als je nu een store binnenloopt en een P85 bestelt. November-december lijkt nog zo ver weg, nu het deze week weer 30 graden wordt. Ik hoop dat het wachten draaglijk blijft.
Draaglijk?? Neen. Maar er zit niets anders op.
Ik ben al begonnen met de automatische notifications van het forum op mijn GSM te desactiveren. Ik betrapte me erop dat ik bij elke update begon te lezen.
Als ik de komende 3 maanden niet elk uur naar dit forum of de Tesla website gezogen wordt om te kijken of er geen VIN is, kan het misschien nog draaglijk worden.
Indien dit niet mogelijk is worden het 3 lange maanden
 
Sorry dat het voor jullie nog zo lang duurt, zeker als je ziet dat er nu wekelijks auto's worden afgeleverd in Nederland en België en het in Amerika zelfs maar een maand duurt als je nu een store binnenloopt en een P85 bestelt.

Dat is inderdaad wel een tikje frusterend. Je zou zeggen, zorg eerst dat je alle auto's bouwt van mensen die er al maanden op wachten, zodat je gelijk loopt met de US. Maar ik neem aan dat er onderdelen in de keten zijn die dat niet aankunnen, 500 auto's per week naar Tilburg is vermoedelijk wat veel van het goede voor ze...
 
Dat is inderdaad wel een tikje frusterend. Je zou zeggen, zorg eerst dat je alle auto's bouwt van mensen die er al maanden op wachten, zodat je gelijk loopt met de US. Maar ik neem aan dat er onderdelen in de keten zijn die dat niet aankunnen, 500 auto's per week naar Tilburg is vermoedelijk wat veel van het goede voor ze...

Een andere oplossing is gewoon solidair te zijn. Iedereen die zijn auto nu al geleverd kan krijgen, wacht gewoon met de uitlevering tot november of december. Idee?:tongue:
 
Haha !
Nee, ik ben blij voor diegene die nu reeds hun auto krijgen.
Tussentijds zullen we hier ongetwijfeld horen wat, waar en wanneer er dingen fout gaan of juist goed gaan.

Allemaal lessen die ik meeneem zodat ik mij kan voorbereiden.

EN ik zal waarschijnlijk nog eens een sinterklaas cadeau krijgen, iets wat ik al HEEEEEEEEL lang niet meer heb gehad van die oude man !
 
Dat is inderdaad wel een tikje frusterend. Je zou zeggen, zorg eerst dat je alle auto's bouwt van mensen die er al maanden op wachten, zodat je gelijk loopt met de US. Maar ik neem aan dat er onderdelen in de keten zijn die dat niet aankunnen, 500 auto's per week naar Tilburg is vermoedelijk wat veel van het goede voor ze...
Zal, zoals hier al werd gesuggereerd, alles te maken hebben met de kwartaalcijfers van het beursgenoteerde bedrijf Tesla. Een auto die nu van de band rolt, draagt bij verkoop in de EU niet meer bij aan de cijfers van Q3. Vanwege 6 weken onderweg, dus. Wanneer diezelfde auto deze maand nog aan een Amerikaan wordt geleverd, telt die omzet wel mee voor Q3. Aldus de nare waarheid.

Vanaf November speelt hetzelfde voor Q4, c.q. kalenderjaar 2013. Benieuwd of de NL leveringen daardoor in de knel komen.
 
Bij mij staat er nog steeds "sourcing parts" terwijl Lester eind juli meldde dat mijn auto "eind augustus" in productie zou gaan. Dus ofwel de status in mytesla klopt niet ofwel de productie van mijn auto is vertraagd...
Ik hoop het eerste, maar levering laatste week september/1e van oktober kan ik waarschijnlijk vergeten.

Ik heb overigens begin vorige week Gert-Jan en vorige donderdag customerEU gemaild met deze vraag en nog geen antwoord, ze zullen het wel druk hebben ofzo?

Werd zojuist gebeld door Tesla (Mo) dat mijn productie staat op eind september, levering begin november :mad:. Blijkt dat de timeframe die in juli gegeven was niet klopte...
 
Zal, zoals hier al werd gesuggereerd, alles te maken hebben met de kwartaalcijfers van het beursgenoteerde bedrijf Tesla. Een auto die nu van de band rolt, draagt bij verkoop in de EU niet meer bij aan de cijfers van Q3. Vanwege 6 weken onderweg, dus. Wanneer diezelfde auto deze maand nog aan een Amerikaan wordt geleverd, telt die omzet wel mee voor Q3. Aldus de nare waarheid.
Als stockholder moet ik hier uiteraard mee kunnen leven.
Dus dan zouden ze vanaf eind sep. tot begin/half nov. volop EU kunnen gaan draaien; die in nov. en dec. hier afleveren.
En van medio nov. tot eind dec. weer US. Bewijs zou zijn als er in oktober nauwelijks tot geen afleveringen zijn in EU (en dus ook niet in de US). Krijgen die DS'jes het wel erg rustig.
We zullen zien.
 
Same here.. Die van mij komt ook rond die tijd. Vrijdag lever ik in ieder geval mijn huidige auto in om 3 maanden met een voorloper te rijden..

Goed te horen dat de tijdspaden toch redelijk goed behaald worden. In ieder geval felicitaties aan degenen die hem spoedig mogen ontvangen..!!

Had oorspronkelijk ook okt/nov, eind juli kreeg ik van Lesten mid november, vandaag nog eens gemaild en nu is het alweer eind nov/begin december.