Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn berichten worden tegengehouden door de moderator?!

- - - Updated - - -

Heb al een keer of 6 geprobeerd te antwoorden op eerdere opmerkingen aan mij gericht. Iedere keer staat er dat mijn bericht pas wordt vrijgegeven wanneer een moderator het bericht heeft beoordeeld.

- - - Updated - - -

Enig idee waarom dit is?!
 
zonder nederlandse nummerplaten = voor ons :)

Gaat ie wel de verkeerde kant op.

Staat er nog steeds maar nu met chauffeur bij de auto. Zal wel hebbe liggen slapen. Had ie beter in Waalwijk kynnen parkeren. Gadden we nog een hapje en een petje voor hem gehad.

- - - Updated - - -

Rijden en typen...

- - - Updated - - -

Waalwijk heeft 10S. Da's pas snel...

- - - Updated - - -

Waalwijk heeft 10S. Da's pas snel...
 
Just back from the completely excellent L(a)unch Party. What a superb event! So reassuring to know that I'm accompanied by so many good people in my Tesla Psychosis. Thanks to Jetje and everyone who organised it. Thanks also to the lady who showed us her Multi Coat Red P85, same spec as mine except for the P. Now I have seen thr object of my dreams!
 
@ Jetje dank voor de organisatie, goed gedaan man! Drie dubbeldank voor het ritje, mijn kids en vrouw nu ook overtuigd; priceless!
Ook dank voor Fuzzilogic's coole gadget! Nu nog wachten tot laatste week december!

Organisatie was inderdaad super!!
Dank aan de organisatoren, en hopelijk komt Noah weer een stuk verder in z'n behandeling.
 
Net terug in het hotel. Goed georganiseerd en heel leuk om zo veel mede Tesla adepten te spreken. Jetje, bedankt voor de organisatie en Fuzzylogic bedankt voor de chargeport opener! Hier zocht ik al naar, dus gat in de markt! :)

Fantastisch om ook de kleur die we besteld hebben nu voor het eerst te zien! (Multicoat red).
 
image.jpg


Dank Jetje en Wiebe voor organisatie ! Was super.

Fuzzy thx voor supergadget !

Daan, dank voor al je moeite voor al die Teslaspullen !

Nog 2 nachtjes slapen.....