Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wij hebben de instellingen van onze EV-Box laadstations inmiddels aangepast via een software update. Probleem van deze kant opgelost. Echter, nu dient Tesla nog de nodige updates uit te voeren zodat auto en laadstation optimaal communiceren. Zij werken daar hard aan de oplossing.
 
Kost dit grapje?

Wat die spiegels:)?
Alleen spiegels zal niet de hoofdprijs kosten en geeft daarnaast goede bescherming tegen krasjes. De gehele auto laten wrappen is zoals gezegd sterk afhankelijk van materiaalkeuze (materiaal) en de complexiteit van de auto (tijd). Je moet je voorstellen dat exclusieve wraps duurder zijn dan standaard wraps. Ook het aanbrengen van sommige wraps is lastiger bijvoorbeeld een Brushed wrap of wrap met patroon (Carbon) omdat de lijn of het patroon uiteraard moet aansluiten. Ik zie het ook als een bescherming van de originele laklaag dus naast kosten van de wrap ook een investering.
 
Ik heb hetzelfde. Ga nu maar een reply sturen. Hoe voeg je de dagteller toe?

- - - Updated - - -

Hier ook een Octavia te koop en op Autotrack gezet. Vlot nog niet. Dan maar marktplaats proberen. en volgens mij is dit ook geen goed medium om een fossiele auto te verkopen. :biggrin:
 
Hoor graag wat precies bedoeld wordt door MaartenSt met Range Mode tijdens rijden
Is bedoeld om de range iets te verhogen (dus voor de lange afstanden)
Zie handleiding
- pag. 5.6:
5.6.png

- pag. 5.7: "Rangemode:Als deze optie op ON staat, wordt het vermogen van de airconditioning beperkt om energie te besparen. De verwarming/airconditioning kan dan minder effectief zijn."
 
Last edited:
Last edited:
Is bedoeld om de range iets te verhogen (dus voor de lange afstanden)
Zie handleiding
- pag. 5.6:

- pag. 5.7: "Rangemode:Als deze optie op ON staat, wordt het vermogen van de airconditioning beperkt om energie te besparen. De verwarming/airconditioning kan dan minder effectief zijn."
Dank je Martijn S, hoofdzakelijk dus efficiëntie van airco die je ook handmatig uit kunt zetten en energie bespaart.
 
Hier even enkele foto's van een bezoek aan Framont eind aug.

Op de track worden zeker geen topsnelheden gehaald, maar dat kan nog veranderen in de toekomst hoop ik...
Wit is blijkbaar nog in, en niettegnstaande er toch wel wat auto's op de customer service parking stonden, was er geen enkele bruine bij. Ook in de fabriek niet gezien, jammer.

Mixed feelings rond bezoek: is natuurlijk schitterend en prachtig en blij dat we aan deze revolutie meedoen, maar de andere medebezoekers waren tevreden dat ik toch wat meer uitleg kon geven dan de mooie sympathieke jongedame die het bezoek leidde..
 

Attachments

  • IMG_0663.JPG
    IMG_0663.JPG
    3.8 MB · Views: 324
  • IMG_0677.JPG
    IMG_0677.JPG
    3.4 MB · Views: 321
  • IMG_0681.JPG
    IMG_0681.JPG
    3.2 MB · Views: 318
  • IMG_0682.JPG
    IMG_0682.JPG
    2.7 MB · Views: 324
Ben benieuwd hoe iedereen het hier heeft afgehandeld met zijn inruilertje. Ben zelf mijn Q7 inmiddels kwijt aan een particulier. Maar helaas voor mij nog geen Tesla. Zijn er nog anderen hier die hun auto nog niet verkocht hebben? Mijns inziens toch wel een zwakke plek bij het aankopen van een Tesla.
Heb een full option X5 40d uit 2011 in de aanbieding. Kon Tesla niet inruilen. Ze konden me wel naar een handelaar doorverwijzen zeiden ze. Die weet ik zelf ook wel te vinden maar daar wordt je over het algemeen niet gelukkiger van.
 
Hier even enkele foto's van een bezoek aan Framont eind aug.

Op de track worden zeker geen topsnelheden gehaald, maar dat kan nog veranderen in de toekomst hoop ik...
Wit is blijkbaar nog in, en niettegnstaande er toch wel wat auto's op de customer service parking stonden, was er geen enkele bruine bij. Ook in de fabriek niet gezien, jammer.

Mixed feelings rond bezoek: is natuurlijk schitterend en prachtig en blij dat we aan deze revolutie meedoen, maar de andere medebezoekers waren tevreden dat ik toch wat meer uitleg kon geven dan de mooie sympathieke jongedame die het bezoek leidde..



Oooopsie, foto's zijn wat groot uitgevallen....
 
Heb ik ook zo af en toe. Als het geluid weg is, blijft het ook weg.
Totdat je de auto uit zet, de volgende keer doet ie het dan weer..

Ik heb het doorgegeven aan Tesla, maar ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.


Hoe is de ervaring van anderen betreffende DAB+ ?

Ik heb regelmatig dat er geen geluid te horen is, terwijl ik wel vol ontvangst heb en ook de zenders zie in de dropdown box.
 
Ben benieuwd hoe iedereen het hier heeft afgehandeld met zijn inruilertje. Ben zelf mijn Q7 inmiddels kwijt aan een particulier. Maar helaas voor mij nog geen Tesla. Zijn er nog anderen hier die hun auto nog niet verkocht hebben? Mijns inziens toch wel een zwakke plek bij het aankopen van een Tesla.

Daar had ik geen last van. Mijn vorige auto was van Leaseplan en staat daar nu te koop. Voor de geïnteresseerden.. Audi A5 Sportback 2.0 TFSI Pro Line, Automaat, Leder, Navi, Xenon.

Daarmee gelukkig niet mijn probleem en tijdelijk nu een shortlease voor enkele maanden:smile:.
 
Ben benieuwd hoe iedereen het hier heeft afgehandeld met zijn inruilertje. Ben zelf mijn Q7 inmiddels kwijt aan een particulier. Maar helaas voor mij nog geen Tesla. Zijn er nog anderen hier die hun auto nog niet verkocht hebben? Mijns inziens toch wel een zwakke plek bij het aankopen van een Tesla.

gelukkig geen gedoe. 5 serie moest eruit in augustus, deal met de lease maatschappij gemaakt om hem per december af te kopen tegen een mooi bedrag...
 
20130926_144701.jpg


Ook weer zoiets, vol opgeladen... maar geeft toch 90km minder aan... Vol zou toch rond de 480km moeten staan? of komt het door "typical range" ?
Gehoord van Athlon dat er verschrikkelijk veel fout gaat in Tillburg, zelfs iemand die zijn MS niet verder dan 320km vol kreeg... bleek dat hij geen 85kw maar een 60kw batterij had. Is er een mogelijkheid om te zien of 't security package wel heb?
 
View attachment 31449

Ook weer zoiets, vol opgeladen... maar geeft toch 90km minder aan... Vol zou toch rond de 480km moeten staan? of komt het door "typical range" ?
Gehoord van Athlon dat er verschrikkelijk veel fout gaat in Tillburg, zelfs iemand die zijn MS niet verder dan 320km vol kreeg... bleek dat hij geen 85kw maar een 60kw batterij had. Is er een mogelijkheid om te zien of 't security package wel heb?

Ben blij dat ik niet van een leasemaatschappij afhankelijk ben. Mocht er iets fout, dan weet ik aan wie het heeft gelegen..
 
Ook weer zoiets, vol opgeladen... maar geeft toch 90km minder aan... Vol zou toch rond de 480km moeten staan? of komt het door "typical range" ?
Gehoord van Athlon dat er verschrikkelijk veel fout gaat in Tillburg, zelfs iemand die zijn MS niet verder dan 320km vol kreeg... bleek dat hij geen 85kw maar een 60kw batterij had. Is er een mogelijkheid om te zien of 't security package wel heb?

Heb de indruk gekregen dat het meer ligt aan Athlon dan aan Tesla.