Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Krijg net een origineel verjaardagskado. Kan ik later aan mijn kleinkinderen vertellen dat de energie vroeger vloeibaar was:biggrin::biggrin::biggrin:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    727 KB · Views: 298
vanavond opeens een verandering op mijn Tesla. Al weken zijn ze onderdelen aan het zoeken en opeens onderstaande tekst en knop. Van levering is voorlopig nog geen sprake. Heeft iemand dit eerder gezien?

Delivery Acceptance

By clicking the "I agree" button, I agree that I have taken delivery of my Model S on or before September 25th, 2013.

I agree Ask me later
 
vanavond opeens een verandering op mijn Tesla. Al weken zijn ze onderdelen aan het zoeken en opeens onderstaande tekst en knop. Van levering is voorlopig nog geen sprake. Heeft iemand dit eerder gezien?

Delivery Acceptance

By clicking the "I agree" button, I agree that I have taken delivery of my Model S on or before September 25th, 2013.

I agree Ask me later

Ik kan helemaal niet meer in 'My Tesla' komen, maar als ik jou was zou ik niet op 'Agree' drukken als je je MS nog niet hebt :scared:
 
Ik reed vanavond vanuit Alkmaar naar Den Helder. Een paar minuten na 22:00 uur was ik net Sint-Maartensvlotbrug uit gereden. Vanuit de andere richting kwam er een Tesla Model S aangereden (deze reed dus in de richting van Alkmaar). Het was wel donker, maar ik heb het herkend aan de hand van de koplampen en de achterlichten. Ik ben er zeker van dat het een Tesla Model S was. Toch zou ik het wel leuk vinden als iemand (de bestuurder) dit aan mij zou kunnen bevestigen.
 
Helaas helpt niet, bedankt voor je reactie.

De EV Box heeft dus een vergelijkbaar probleem als de Lolo Smart, maar net iets anders. Bij mijn Lolo Smart begint hij ook op 6A en als ik niks doe blijft de auto op 6A laden. Maar binnen een minuut of twee loopt een van de twee cijfertjes op naar 16A en kan ik de laadsnelheid in auto handmatig opschroeven naar 16A.

Het probleem is inmiddels bekend bij EV Box en The New Motion, maar wanneer er een oplossing komt is nog onduidelijk. Je kunt eens EV Box bellen en vragen of ze misschien al een oplossing hebben in de vorm van een firmware update, zodat de laadpaal meteen met een hogere capaciteit begint. Overigens lijkt-ie bij jou sowieso niet meer dan 6A te leveren. Maar daar zullen ze bij EV Box misschien ook iets over kunnen zeggen.