Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De Tesla is zo goed als klaar, vanmiddag nog een professionele fotoshoot van de Model S zowel binnen als in het buitenlicht gefotografeerd. Ik zal later in de loop van volgende week als ik ze heb ontvangen een paar foto's hiervan met jullie delen. Hierbij alvast een foto van de achterkant waar je ziet dat de parkeersensoren zijn verborgen onder de folie en de typeaanduiding achterwege is.
View attachment 31511

Ziet er mooi uit! Tot ziens morgen bij de e-rally. Je kunt mij makkelijk herkennen: ik ben die man in een zwarte ampera die zichtbaar baalt van de (te) late levering van de tesla, waardoor hij nu in de (sl)Opel mee moet doen!
 
Zie nu dat er al een antwoord is op mijn vraag, een foto van een witte MS, mét sensoren.

@widodh, zou je een foto van de achterbumper kunnen maken? Dan ben ik geholpen en kan ik de knoop doorhakken...

U vraagt, wij draaien!

tesla-model-s-pearl-white-parking-sensor.jpg


En dan nog twee S'en aan de laadpaal bij ons datacenter:

tesla-model-s_charging_gyrocenter.jpg


Met dit bord wat er nog moet komen:

electric-vehicle-parking-sign-nl.jpg


Wordt nu tijd voor tweede laadpaal, het zit hier vol!
 
De Tesla is zo goed als klaar, vanmiddag nog een professionele fotoshoot van de Model S zowel binnen als in het buitenlicht gefotografeerd. Ik zal later in de loop van volgende week als ik ze heb ontvangen een paar foto's hiervan met jullie delen. Hierbij alvast een foto van de achterkant waar je ziet dat de parkeersensoren zijn verborgen onder de folie en de typeaanduiding achterwege is.
View attachment 31511

komt de Tesla "T" er ook niet terug op?
 
@Right Said Fred: kan je daar eens een opname van maken? Mijn auto maakt natuurlijk meer geluid naarmate snelheid toeneemt maar ik vraag me af of ik hetzelfde heb?

Ik begin er toch ook aan te twijfelen..zo tussen de 115 en 120 maakt de auto meer geluid dan mijn 7 jaar oude V70 T5. een donkere wat zware, snelle motorgeluids-toon. Denk dat ik er ook maar even naar laat kijken. Het geluid is ieder geval niet de wind of de banden.. Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vraag me af of dat wel klopt.
 
Ik begin er toch ook aan te twijfelen..zo tussen de 115 en 120 maakt de auto meer geluid dan mijn 7 jaar oude V70 T5. een donkere wat zware, snelle motorgeluids-toon. Denk dat ik er ook maar even naar laat kijken. Het geluid is ieder geval niet de wind of de banden.. Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vraag me af of dat wel klopt.
Die van mij is echt muisstil bij 120km/h, zelfs nog daar boven.

Ik heb geen Perfomance, wellicht dat het daar alleen op treed?
 
Dank voor antwoord en de foto :)

In mijn gedachten was dit ook fout, maar werd mij wijsgemaakt dat dit bij de signature hoorde (ja klopt, maar niet de performance). Beetje jammer kan men toch gewoon eerlijk over zijn.

Ik wil zelf niet de geperforeerde versie dus ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. :(

Wit is idd vaker schoonmaken, is een keuze. Liefst geen nieuwe, nog ongewassen kleren dragen ivm dye transfer.

Bij mij hetzelfde. De geperforeerde stoelen zijn specifiek Signature (daarom zie je ze ook niet terug in de design studio meer). Overigens mag ik ze bij de volgende service beurt omwisselen. Overigens denk ik dat ik deze hou. Jullie hebben nog een verslag te goed dit weekend....