Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
bedeqejy.jpg


Dit is met zilveren.

Ook gaaf, wordt de velg nog groter van. Voor de volgende ronde dan maar. Ik vond zwart veiliger, maar als je dit zie...
 
Nog even wat vragen aan de inmiddels ervaringsdeskundigen:

1. Wie heeft al zijn non-performance S en kan al wat zeggen over de prestaties van de non-performance ten opzichte van de performance? Heb tot nu toe twee keer in een performance gereden en ben benieuwd of de non-performance, hoewel minder snel natuurlijk, ook nog steeds moeiteloos snelheid maakt / presteert.

2. Ik ga toch ook maar die Alloygators bestellen. Weet iemand al of ze herbruikbaar zijn bij het vervangen van de banden?

3. Op het Amerikaanse forum gelezen dat de bijgeleverde mattenset niet van beste kwaliteit is. Is dat in onze Europese uitvoering ook zo? Zo ja, heeft iemand al aftermarket mattensets gevonden?
 
Nog even wat vragen aan de inmiddels ervaringsdeskundigen:

1. Wie heeft al zijn non-performance S en kan al wat zeggen over de prestaties van de non-performance ten opzichte van de performance? Heb tot nu toe twee keer in een performance gereden en ben benieuwd of de non-performance, hoewel minder snel natuurlijk, ook nog steeds moeiteloos snelheid maakt / presteert.

2. Ik ga toch ook maar die Alloygators bestellen. Weet iemand al of ze herbruikbaar zijn bij het vervangen van de banden?

3. Op het Amerikaanse forum gelezen dat de bijgeleverde mattenset niet van beste kwaliteit is. Is dat in onze Europese uitvoering ook zo? Zo ja, heeft iemand al aftermarket mattensets gevonden?
1: ik voel geen verschil
3: basic, heb er geen problemen mee
 
Zijn er in Nederland, net als in de VS, al "ultra no touch" wasstraten (kan er geen vinden via google)? Zo nee, welk alternatief behalve "handwas" gebruikt eenieder cq overweegt eenieder te gebruiken?
Ben bang voor een reguliere wasstraat; laat m.i. te veel krassen achter, die zeker goed te zien zijn op zwarte lak.
 
Zijn er in Nederland, net als in de VS, al "ultra no touch" wasstraten (kan er geen vinden via google)? Zo nee, welk alternatief behalve "handwas" gebruikt eenieder cq overweegt eenieder te gebruiken?
Ben bang voor een reguliere wasstraat; laat m.i. te veel krassen achter, die zeker goed te zien zijn op zwarte lak.

Ik gebruik 2 bucket systeem met foamgun, werkt goed. Check junkman op youtube
 
Nog even wat vragen aan de inmiddels ervaringsdeskundigen:

1. Wie heeft al zijn non-performance S en kan al wat zeggen over de prestaties van de non-performance ten opzichte van de performance? Heb tot nu toe twee keer in een performance gereden en ben benieuwd of de non-performance, hoewel minder snel natuurlijk, ook nog steeds moeiteloos snelheid maakt / presteert.
Je merkt het verschil bij 0 tot 60, daar is de P sneller.

Heb mij std 85 nu sinds donderdag en vind het nog steeds een bloedsnel ding.

De P85 is gewoon iets sterker bij lage snelheden.

Ik haalde net op een N-weg nog even goed in, gaat super snel en soepel.
 
Hi Ray, waar bestel je deze?
Ook 19" verkrijgbaar?


WJJ, Alloy Wheel Repairs, Protection, Refurbishment, Cleaning & Polishing. Bij het bestellen niet vergeten couponcode tesla10 in te vullen. Het is een maat die je van 17 - 21" kan afstellen. Zie ook filmpje op de website.

- - - Updated - - -

Inderdaad prachtige foto Jeroen. Ik vind de grijze velgen ook schitterend. Ik heb de foto toegevoegd aan me bureaublad achtergrond als je het niet erg vind:wink:

Die donkergrijze velgen vind ik ook echt super en vind het jammer dat ze niet op de normale uitvoering te krijgen is. Zo wie zo een gave bak om te zien Jeroen. Hier vind ik de spoiler echt gaaf.
 
Je zou kunnen overwegen je auto met een laag (teflon,keramisch,nano,etc.) te laten behandelen, daarna is het een kwestie van even afspuiten met hogedruk (zelf thuis als je zo'n ding hebt of anders in zo'n cabine voor een euro) en je auto is 90% schoon.
Maar het beste resultaat blijft toch de handjes even laten wapperen ;)

Zelf laat ik waarschijnlijk een keramische coating (Opti-Coat) aanbrengen, omdat mijn auto het hele jaar buiten staat schijnt deze methode het langst zijn werking te houden.