Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Waar haal je die ledjes?

Thnx in advance.

Beste is even zoeken: 2 Super Bright White LED License Plate Lights 1.5 Festoon 6418 C5W 1 WATT | eBay

Ik wilde graag de AGT's die schijnen goed te zijn en worden veel in de USA gebruikt:
$(KGrHqNHJ!0E63RuBb3yBO4RR8tLM!~~60_12.JPG


Meer info: License Plate Light Replacement with LEDs | TeslaTap

Ik heb ze uit de USA bij Amazon, maar shipping was ziek duur (ebay aanbieder boven is goedkoper)… Wellicht iets voor Luuk, in China kosten ze niks.
Heb er nog wel een paar AGT's liggen voor de liefhebber(s), moet ff kijken wat ze precies gekost hebben, meen rond de EUR 5 per set van 2.
 
Beste is even zoeken: 2 Super Bright White LED License Plate Lights 1.5 Festoon 6418 C5W 1 WATT | eBay

Ik wilde graag de AGT's die schijnen goed te zijn en worden veel in de USA gebruikt:
View attachment 31782

Meer info: License Plate Light Replacement with LEDs | TeslaTap

Ik heb ze uit de USA bij Amazon, maar shipping was ziek duur (ebay aanbieder boven is goedkoper)… Wellicht iets voor Luuk, in China kosten ze niks.
Heb er nog wel een paar AGT's liggen voor de liefhebber(s), moet ff kijken wat ze precies gekost hebben, meen rond de EUR 5 per set van 2.


Graag! Zal ik je mijn gegevens PM'en?
 
Interessant vervolg op het eerdere artikel op Edmunds over de snelle slijtage van de banden:

Tire Wear Post-Mortem - 2013 Tesla Model S Long-Term Road Test

Als mogelijke verklaring wordt gegeven dat de uitlijning aanvankelijk in orde is, maar dat deze (door de enorme krachten die op de wielen komen te staan) later buiten de opgegeven marges belandt.
Die enorme kracht is er inderdaad. Sprintje van nul naar 200 is fenomenaal! :smile:
 
mij is verteld dat het Vodafone / telefonica is.... en laat ik nu net zakelijk in een dikke strijd zitten om bewijslast te verzamelen dat het 3g, laat staan meer, van Vodafone dramatisch is.... constante switch terug naar gprs, zal dus ongetwijfeld ook voor onze voitures gelden...

Vreemd, ik heb ook al jaren Vodafone en geen problemen met 3g ontvangst...
 

Ook hier direct antwoord van Lester. Niet het antwoord wat ik gehoopt had maar nu wel eindelijk duidelijkheid; i.d.d. doorgeschoven van eind okt naar eind december. C'est la vie. Tot die tijd jullie perikelen hier volgen en hopelijk hebben ze bij Tesla wat van de bugs tegen die tijd gefixt (zoemende aandrijflijnen bij 120, fluitende opendaken, schermperikelen etc.).
 
Ook hier direct antwoord van Lester. Niet het antwoord wat ik gehoopt had maar nu wel eindelijk duidelijkheid; i.d.d. doorgeschoven van eind okt naar eind december. C'est la vie. Tot die tijd jullie perikelen hier volgen en hopelijk hebben ze bij Tesla wat van de bugs tegen die tijd gefixt (zoemende aandrijflijnen bij 120, fluitende opendaken, schermperikelen etc.).
Sta jij al in https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AjOOxgQMDoGFdFpvU2Y3QUVEYnEtT01HdjBlZFIzMEE#gid=0 Volgens mij niet toch?