Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Werkt gewoon prima hoor met een origineel laadkabeltje van Apple! Neem aan dat je beide poorten hebt geprobeerd?

Dat zou het nog kunnen zijn: zit een verloopstekkertje van Iphone 4 naar 5 tussen. Straks eens even proberen.

----
Dat is het inderdaad - zonder verloopstekkertje gaat het prima.
Nu alleen nog eens kijken of er een manier is het scherm wat meer contrast te geven. brightness gaat wel, maar dat is niet genoeg
 
Last edited:
Aan iedereen

&

Hoi Kenix!
Bedankt voor de TUP info!
;-)
Ja ik heb de indruk (meer dan de indruk) dat de "laadpaaljongens" niet echt interesse hebben in een PAS alleen... Misschien zien ze de laadpas enkel als een noodzakelijk kwaad.... en is ook logisch... een laadpaal e.d. verkopen is uiteraard interessanter...
Ik vermoed dat de elektriciteit leveranciers meer interesse hebben... Ik ben daarover o.a. in contact met mijn leverancier (voor het ogenblik Eneco). Concreet: een oplossing (in BE) zijn ze mee bezig.. maar is allemaal nog iets te vroeg.... In NL staan ze daar dus veel verder mee...
Ik laat het er echter niet bij.. ik probeer tot op het bot te gaan....
 
Hallo Tesla jongens & meisjes!

Ik ben dus volop bezig zo veel mogelijk info te verzamelen (en te concentreren):
- info over laad infratructuur (privé - dus niet op de openbare weg) - voor de BENELUX
- info over laadpassen binnen de EU

Als jullie belangrijke en beknopte info hebben (websites ...) graag aub doorspelen... dan zet ik die graag bij op Facebook ( https://www.facebook.com/groups/73308694679/ )

Bedankt!
 
Even ter info, na veelvuldig mailen over gebruik laadpunt in Keulen....

RheinEnergie Stromtankstelle: Lungengasse in Köln - Deutschland #50
Ik ben de eerste in Keulen....

Nu nog m'n S hebben, dan kan ik daar Duitse "strom tanken"

Dus ter info een deel van de mail wisseling:

Sehr geehrter Herr van Hilst,

vielen Dank für die Nachricht, Sie sind der erste internationale Kunde.
Könnten Sie uns eine Email mit den Daten senden, die im Formular auf der Internetseite vorgesehen sind?

Wir tragen diese Informationen dann in die Datenbank ein und Sie werden registriert.

Ich bitte zu entschuldigen, dass die Datenbank derzeit nur deutsche Postleitzahlen verarbeiteten kann. Wir werden das ändern.

Mit freundlichen Grüßen
Jörn Hansen
(Dipl.-Geogr.)
Organisation (PO)
RheinEnergie AG, 50606 Köln
Telefon +49 221 178-3552
Telefax +49 221 178-83552
mailto:[email protected]
Strom, Gas, Wasser und Wärme für Köln und die rheinische Region - RheinEnergie AG
 
@LionKingBike!

't is allemaal écht pionierswerk ... Niet?
Ik ben als huis stroomleverancier bij Eneco... (nog maar pas).... Volgens mij is het niet mogelijk een laadpas aan te vragen bij een concurrent zoals Essent... of wel?

Wat Duitsland (Keulen dan) betreft: als het in orde komt met mijn registratie (is verzonden) denk ik dat ik (voorlopig) geen pas van een ander moet hebben...

Enfin.. wordt vervolgd...
 
je kunt een pas bij iedereen aanvragen!
ik heb essent thuis en een pas van nuon is gewoon voordeliger!

het is al lang bekend dat we op het forum soms meer weten als de tesla medewerker! al 2 jaar is dit zo!

de auto bevalt nog super! de reacties van mensen super!

wel weer een nadeel waar morgen aan gewerkt word! mijn ramen worden getint! de achterraam vrij donker want de kinderen klagen dat het er warm is als de zon er op staat!
als ik dan bezig ben dan denk ik dat ik maar alles laat doen!
iedere dag ben ik blij als ik in de auto stap! ik laad hem vaak om de dag op dus niet iedere dag dat is genoeg!
 
Voor de mensen die een petje wilden hebben is hier de keuze. Grijze is met klitteband. Andere zijn elastisch L/XL. Als het goed is hou ik er nog twee over. Dus als iemand nog interesse heeft.
Netjes zijn uitverkocht. Had ik kennelijk wel een hele doos van mee kunnen nemen... Ben benieuwd wanneer ze hier verkrijgbaar zijn. Voorlopig weet ik alleen dat er een lading all weather matten op weg is naar Europa en die mid december beschikbaar zouden moeten zijn.
20131002_105646[1].jpg
 
Hallo Allemaal,

Ben er volgens mij bijna uit met de kleur. Wordt zwart met beige leer of zwart met zwart leer. Bij beige wordt het zowieso Obeche Matte in het interieur bij zwart weet ik het nog niet. Het valt me wel op dat bijna alle zwarte MS'en die je op afbeeldingen vindt een beige interieur hebben dus ik was benieuwd of er iemand wellicht zwart/zwart heeft en of hiervan foto's zijn die je met me wilt delen :smile:.