Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo Allemaal,

Ben er volgens mij bijna uit met de kleur. Wordt zwart met beige leer of zwart met zwart leer. Bij beige wordt het zowieso Obeche Matte in het interieur bij zwart weet ik het nog niet. Het valt me wel op dat bijna alle zwarte MS'en die je op afbeeldingen vindt een beige interieur hebben dus ik was benieuwd of er iemand wellicht zwart/zwart heeft en of hiervan foto's zijn die je met me wilt delen :smile:.

Ik heb zwart/zwart met zwarte pianolak. Kun je heel simpel in de configurator op de website zelf doen en geeft een uitstekend beeld hoe het eruit komt te zien.
 
Ik heb zwart/zwart met zwarte pianolak. Kun je heel simpel in de configurator op de website zelf doen en geeft een uitstekend beeld hoe het eruit komt te zien.

Heb je misschien een foto'tje voor me? Ik vindt de real life foto's meestal meer zeggen als die gegenereerde op de site? Heb je ook het panoramadak of een gewoon dak?

- - - Updated - - -

Ik hoorde overigens ook dat er op een MS zonder panorama dak geen dakdragers zouden kunnen? Is er iemand die dit kan bevestigen?
 
Ben vandaag op pad met een studentchauffeur. Toen ik vertelde dat ik een Tesla kreeg bood hij spontaan aan om mij dan nog een keer te rijden. Leek hem wel gaaf. Nu gewoon op de achterbank van de dieselslurpende BMW.
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1380709443.903111.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1380709443.903111.jpg
    24.4 KB · Views: 444
Hallo Allemaal,

Ben er volgens mij bijna uit met de kleur. Wordt zwart met beige leer of zwart met zwart leer. Bij beige wordt het zowieso Obeche Matte in het interieur bij zwart weet ik het nog niet. Het valt me wel op dat bijna alle zwarte MS'en die je op afbeeldingen vindt een beige interieur hebben dus ik was benieuwd of er iemand wellicht zwart/zwart heeft en of hiervan foto's zijn die je met me wilt delen :smile:.

Ha Mede Nuenen bewoner :) gewoon even langs de showroom rijden op de huizingalaan, daar heb je een paletje in de kleur van de auto waarop je een staal van de bekleding kunt leggen. Daar even mee naar buiten lopen en je weet hoe het oogt.... zwart zwart is niet zo moeilijk, dat is nl de kleur van een van de showauto's die daar staat...
 
Jeetje het valt me steeds op dat wij vaak meer weten dan de medewerkers van Tesla..... Ik kom hem bij aflevering vertellen dat hij wel degelijk DAB+ aan kon....
Dat lijkt me redelijk normaal. Ik kan ook de meeste VW verkopers vastzetten hoor. Of moeilijke vragen gaan stellen in de computerwinkel. We zijn ons al een hele tijd (bij mij ongeveer een jaar lang) aan het informeren, lezen fora van Amerikaanse gebruikers. We zijn ook gepassioneerd door de Model S en willen er alles van weten.
 
Ha Mede Nuenen bewoner :) gewoon even langs de showroom rijden op de huizingalaan, daar heb je een paletje in de kleur van de auto waarop je een staal van de bekleding kunt leggen. Daar even mee naar buiten lopen en je weet hoe het oogt.... zwart zwart is niet zo moeilijk, dat is nl de kleur van een van de showauto's die daar staat...

Haha. Grappig. Volgens mij hebben we er bij de Boschhoeve BBQ nog over staan te praten :biggrin:

- - - Updated - - -

Haha. Grappig. Volgens mij hebben we er bij de Boschhoeve BBQ nog over staan te praten :biggrin:

Vanochtend trouwens nog even langs de showroom gereden. Stond nu een zwarte met beige leer. Heel mooi hoor. Ik zag in je profile dat je een blauwe met beige hebt genomen. Ook heel mooi. Heb ook nog nagedacht over 21" maar vindt ze wat aan de forse kant.
 
Heb je misschien een foto'tje voor me? Ik vindt de real life foto's meestal meer zeggen als die gegenereerde op de site? Heb je ook het panoramadak of een gewoon dak?

Mijn Model S, met panodak, staat op de boot naar Europa, dus nog geen foto's hiervan.

- - - Updated - - -

[/QUOTE]Ik hoorde overigens ook dat er op een MS zonder panorama dak geen dakdragers zouden kunnen? Is er iemand die dit kan bevestigen?[/QUOTE]

Dat is juist. Alleen met panorama dak zijn dakdragers aanwezig.
 
Even ter info, na veelvuldig mailen over gebruik laadpunt in Keulen....

RheinEnergie Stromtankstelle: Lungengasse in Köln - Deutschland #50
Ik ben de eerste in Keulen....

Nu nog m'n S hebben, dan kan ik daar Duitse "strom tanken"

Dus ter info een deel van de mail wisseling:

Sehr geehrter Herr van Hilst,

vielen Dank für die Nachricht, Sie sind der erste internationale Kunde.
Könnten Sie uns eine Email mit den Daten senden, die im Formular auf der Internetseite vorgesehen sind?

Wir tragen diese Informationen dann in die Datenbank ein und Sie werden registriert.

Ich bitte zu entschuldigen, dass die Datenbank derzeit nur deutsche Postleitzahlen verarbeiteten kann. Wir werden das ändern.

Mit freundlichen Grüßen
Jörn Hansen
(Dipl.-Geogr.)
Organisation (PO)
RheinEnergie AG, 50606 Köln
Telefon +49 221 178-3552
Telefax +49 221 178-83552
mailto:[email protected]
Strom, Gas, Wasser und Wärme für Köln und die rheinische Region - RheinEnergie AG

Wow dit is goed nieuws, ik ben bezig een trip naar Keulen te plannen volgende week woensdag 09 oktober en krijg de informatie zo op een presenteerblaadje aangereikt, dank je Karl. Als ik het goed begrijp kan ik daar 3*32A 'tanken' en zelfs een tijdstip reserveren om direct opgeladen te worden. Ik ga je even PM-en wellicht heb je al meer nuttige informatie voor mij voor de trip naar Keulen.
Nogmaals dank !
 
Bij mij thuis zal via de Homelink vanaf volgende week bij aankomst middels de Homelink knop via KNX de oprit verlichting aangaan, de scene 'welkom thuis' opstarten welke de verlichting aandoet (indien de zon onder is). en als er echt niemand thuis is, zet ie meteen de muziek aan met spotify....
Met welke reciever/relais/gateway heb je de koppeling naar KNX gemaakt?
 
Vanmiddag (woensdag) op de A10 ingehaald door een Witte (grijze ?) Model S.. Grappig was dat ik eerst het gevoel kreeg van daar komt een mooie auto aan.. en pas toen zag dat het een Tesla was.. Tijdje richting Utrecht samen op gereden, twee Tesla's achter elkaar .. iemand van hier ??
 
Even ter info, na veelvuldig mailen over gebruik laadpunt in Keulen....

RheinEnergie Stromtankstelle: Lungengasse in Köln - Deutschland #50
Ik ben de eerste in Keulen....

Nu nog m'n S hebben, dan kan ik daar Duitse "strom tanken"

Dus ter info een deel van de mail wisseling:

Sehr geehrter Herr van Hilst,

vielen Dank für die Nachricht, Sie sind der erste internationale Kunde.
Könnten Sie uns eine Email mit den Daten senden, die im Formular auf der Internetseite vorgesehen sind?

Wir tragen diese Informationen dann in die Datenbank ein und Sie werden registriert.

Ich bitte zu entschuldigen, dass die Datenbank derzeit nur deutsche Postleitzahlen verarbeiteten kann. Wir werden das ändern.

Mit freundlichen Grüßen
Jörn Hansen
(Dipl.-Geogr.)
Organisation (PO)
RheinEnergie AG, 50606 Köln
Telefon +49 221 178-3552
Telefax +49 221 178-83552
mailto:[email protected]
Strom, Gas, Wasser und Wärme für Köln und die rheinische Region - RheinEnergie AG


Geloof me, het zal niet de laatste keer zijn dat je de eerste bent...
 
vandaag tweede bezoeker in de garage gehad. tevens de eerste maal dat ik het standaard interieur in real life heb gezien. Het viel me zeker mee!
de 16A 400V is ook uitgetest en werkte prima.

IMG_3669.JPG
IMG_3670.JPG
IMG_3676.JPG


net opgemerkt dat het kabeltje op de eerste foto het valse CE kenmerk heeft (China Export):biggrin:
 
Last edited:
Update:

“Yesterday, a Model S collided with a large metallic object in the middle of the road, causing significant damage to the vehicle. The car’s alert system signaled a problem and instructed the driver to pull over safely, which he did. No one was injured, and the sole occupant had sufficient time to exit the vehicle safely and call the authorities. Subsequently, a fire caused by the substantial damage sustained during the collision was contained to the front of the vehicle thanks to the design and construction of the vehicle and battery pack. All indications are that the fire never entered the interior cabin of the car. It was extinguished on-site by the fire department.”

All is well :)