Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De moderators hebben een einde gemaakt aan de mogelijkheid plaatjes te gebruiken in de signature. Ik vermoed dat je daar een zeker detailingbedrijf voor kunt bedanken dat een loeigrote advertentie in de signature had geplaatst. Dat was allicht de druppel.

Ach, detail...

- - - Updated - - -

Mee eens; veruit de beste grafiek die ik ooit gezien heb. En ook: ik vind dat de Nederlandse meneer die de navigatie inspreekt erg goed met eigennamen overweg kan. De voice control daarentegen kan beter: mijn bedrijf is op de Tiensesteenweg, en daar maakt voice control "Teen sex" en nog wat van :scared:

Uitspraak van straatnamen is inderdaad erg slecht. Stem lijkt af en toe ook te versnellen. Klinkt een beetje als iemand die het niet zo goed weet en daarom de naam maar snel en verlispeld uitspreekt. Levert inderdaad af en toe lachwekkende 'straatnamen' op.
Ander ding dat irriteert in de navigatie is 'afslaan in de ... straat'. Volgens mij is alleen 'afslaan naar' goed Nederlands.
Soms wordt wel 'afslaan naar' gebruikt. Logica is me nog niet helemaal duidelijk. Wellicht dat het alleen bij rotondes rechtdoor mis gaat. Je kunt slecht afslaan naar een weg waar je al op reed.

Maar ja ik kan het nu even niet testen...

- - - Updated - - -

En of dat ze leuk waren.

- - - Updated - - -

Hebben jullie al kennis genomen van de Tesla Supercharger Dashboard? Heel interesante informatie.

http://www.teslamotorsclub.com/show...etwork/page187?p=469941&viewfull=1#post469941

Even snel rekenen met de 7 (dollar) cent die ze in California voor een kWh betalen, heeft het ze over heel de VS tot nu toe pas EUR 75k aan energie gekost.
Met zeg een gemiddelde van 10.000 autos in het afgelopen jaar in de VS is dat 7,5 Euro per 'klant'.
Kan dus allemaal prima uit als marketing costs. En die kosten zijn verder uberhaupt geen probleem als ze diezelfde klanten 700 USD/EUR aan service kosten per jaar blijven melken.

Aanleg van de superchargers is dus by far de grootste kostenpost (maar eenmalig).
 
Hier zelfde probleem. Kan ook niet meer inloggen .... Zou er wat gaan gebeuren ?
Zou mooi zijn.
Had begrepen dat ze ook al een tijdje aan het stoeien zijn om al die Tesla's van Athlon over te schrijven op alle eigenaren. Dat doen ze aan de hand van de eMail adresen die bekend bij ze zijn matchen met de email adressen van de mytesla's

Hier overigens nog geen "connect"

Wxll
 
Ja, ik kan nu inloggen met de App !

Heb het vanavond maar eens geprobeerd, gegeven de lopende discussie. En het werkt ! Heb net vanaf de bank de horn laten klinken !.. nu ja- het werkt iig. Was geen Athlon auto - maar vergelijkbare situatie met EC-Centrum in Rotterdam. Ze zullen me komende week vanuit Tesla wel wat laten weten, toch ??
 
Komt er ng iemand deze week in tilburg ?
Verschillende leden hebben een status wijziging gekregen. Ik ben er benieuwd of dat de zending auto s al binnen staat. Er werd door tesla zelf aangegeven dat de auto s pas laat deze week zouden komen.