Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij heb ik een software foutje ontdekt.

Iemand meer die het volgende heeft meegemaakt ? Ik al 2 keer.

De ruitenwisser op de 2e stand zetten (--------).
De koplampeop automatisch.

In het donker met regenweer de auto parkeren en uitstappen met de walk away functie aan.

Hierna blijven de ruitenwissers en lampen aan staan.

Bedoel je nu permanent ? na verloop van tijd gaat bij mij alles uit.. (nu ja, dat ook natuurlijk.... maar ik heb het over de auto -;)
 
Net terug uit Brussel.
Het is niet voor niets geweest.
25 november om 14uur staat mijn afspraak maar dit is de UITERSTE datum van levering. volgens de computer gegevens zou hij er volgende week al kunnen zijn.
ik kan aan het papierwerk beginnen.:smile::smile:

@Patrick Claerhout,
uw bolide stond er mooi te blinken aan de kant. op het eerste zicht klopte de comfiguratie die ik me had gememoriseerd.
ik was blij om het standaard interieur nog eens te mogen aanschouwen.

veel succes morgen met de aflevering.
 
Last edited:
Net terug uit Brussel.
Het is niet voor niets geweest.
25 november om 14uur staat mijn afspraak maar dit is de UITERSTE datum van levering. volgens de computer gegevens zou hij er volgende week al kunnen zijn.
ik kan aan het papierwerk beginnen.:smile::smile:
En Frank wat vond je van het Tesla Club Belgium First Tuesdays event?
Kom je ook naar de volgende op dinsdag 3 december?
Inschrijven via http://teslaclubbe-tmc.eventbrite.com
 
En Frank wat vond je van het Tesla Club Belgium First Tuesdays event?
Kom je ook naar de volgende op dinsdag 3 december?
Inschrijven via http://teslaclubbe-tmc.eventbrite.com

Byron, Het was best tof, en voor de eerste keer redelijk veel volk.
ik zal wel nog eens af komen. december? zal van het weer afhangen, of ik moet met mijn vrouw haar Hyundai komen:wink:
 
Jullie Tesla Motors Belgium Team:
gusuzevy.jpg

Dit zijn de mensen die elke dag voor jullie in de weer zijn en jullie ook in de toekomst zullen helpen en ondersteunen.
ypy7ybym.jpg


- - - Updated - - -

Byron, Het was best tof, en voor de eerste keer redelijk veel volk.
Er waren 62 deelnemers en 10 mensen van Tesla Motors Belgium om op vragen te antwoorden en de test ritten te ondersteunen.
 
Er waren 62 deelnemers en 10 mensen van Tesla Motors Belgium om op vragen te antwoorden en de test ritten te ondersteunen.

Om het van beide kanten te bekijken:
- : gelukkig zal het wat regenen vandaag om alle kwijl op mijn auto af te spoelen als ik hem om 10u ophaal
+: maar weinige wagens zullen door zoveel ogen grondig gescreend zijn net voor aflevering. Dus als iemand een foutje in uitlijning, krasje op niet dadelijk zichtbare plaats zag, dan graag een PM.
 
Het was een geweldig event Byron. Ik was van plan om tot 19u30 te blijven maar het is dan toch wat later geworden en geëindigd in een testdrive met een performance in het nat. Best wel pittig bakje voor iemand die 4motion gewoon is.

Ondertussen leverdatum afgesproken op 26 november, met dezelfde insteek als Frank. Op het einde van het delivery window in de hoop dat hij niet uitgesteld zal worden. Ook enkele bekende gezichten van op het feestje bij Jetje gezien, maar ook heel veel nieuwe mensen. Blijkbaar zijn er ook een heleboel mensen die het forum meelezen, maar niet posten. Komaan Kristof, post nu ook eens :)

Mij nu inschrijven voor het event van December...
 
Om het van beide kanten te bekijken:
- : gelukkig zal het wat regenen vandaag om alle kwijl op mijn auto af te spoelen als ik hem om 10u ophaal
+: maar weinige wagens zullen door zoveel ogen grondig gescreend zijn net voor aflevering. Dus als iemand een foutje in uitlijning, krasje op niet dadelijk zichtbare plaats zag, dan graag een PM.

geen zorgen. hij stond netjes aan de kant met een bordje "niet aanraken".
"niet op kwijlen" heb ik nergens kunnen lezen. :wink:
succes er mee!
 
Hi @SIG116 kan jij container schip "APL Indonessia" tracken en kijken vanuit welke haven in de US hij vertrokken is.
Dit schip bevat alle Tesla Model S die in de week van 17-25 november geleverd gaan worden in België en Nederland.
Over +/- vier uren zal hij in Rotterdam aanmeren.
Volg het schip met je Tesla op: http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?zoom=9&oldmmsi=305386000&olddate=11/5/2013 2:09:00 AM

onze boot is er!
Live Ships Map - AIS - Vessel Traffic and Positions - AIS Marine Traffic
APL indonesia.jpg
 
Hey, dan hier mijn eerste post
Heb net mijn leven niet voor mijn ogen zien passeren toen jij aan het stuur zat :scared:
Ondanks dat ik nog geen S heb gereserveerd heb ik toch weer mijn Tesla fix gehad.
Super bak om mee te rijden, wel tricky bij nat wegdek.

We zien elkaar weer in december

- - - Updated - - -

heb de edit button nog niet gevonden,
JoeNe, deze was voor U
Kristof

Hey, dan hier mijn eerste post
Heb net mijn leven niet voor mijn ogen zien passeren toen jij aan het stuur zat :scared:
Ondanks dat ik nog geen S heb gereserveerd heb ik toch weer mijn Tesla fix gehad.
Super bak om mee te rijden, wel tricky bij nat wegdek.

We zien elkaar weer in december