Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Aanstaande zaterdag mag ik mijn P85 ophalen.
Nu hoorde ik dat de rode stekker niet op voorraad is.
Dan heb ik toch wel een probleem, in mijn carport heb ik een rode aansluiting.
Is er iemand waarvan ik de rode stekker mag lenen?
Uiteraard ben ik gaarne bereid huur, al dan niet in gebottelde vorm, te voldoen.

Bill, ik heb een paar weken geleden al wel de rode adapter ontvangen. Ik gebruik die op dit moment niet en voorzie ook niet dat ik hem snel nodig zal hebben. Ik leen hem graag aan je uit totdat je er zelf eentje hebt gekregen. PM me maar even je adres (zakelijk?) en telefoonnummer, dan stuur ik hem vanaf de zaak in een PostNL-pakketje (waarvan er toch honderden per dag de deur uit moeten). En je hoeft hem niet te 'huren' hoor.
 
Het is zover!
Vandaag gebeld dat ik volgende week donderdag in Tilburg (12.00h) verwacht wordt!
YES!!
Ik kreeg morgens nog een mailtje dat de levering ergens tussen 25Nov en 13 dec zou plaats vinden.
Nog 10 nachtjes slapen......

Van harte! Het gaat nu echt snel lijkt, nu toch wel een aantal forumleden die eerder dan verwacht geleverd krijgen. Allemaal zo half oktober in productie gegaan, en eind die maand op transport. Spannend.

Ik stond vanmiddag in Utrecht, Hoog Catherijne P2, staat er een nagelnieuwe Volvo V60 naast me op een laadplaats. Het laadlampje gaat niet aan bij 'm, dus hij probeert de paal van mij (ik ging weg). Lukt ook niet, blijkt dat ie een gewone schuko stekker in een Lolo probeert. Tja, dan gaat het lampje niet branden :). Blijkt maar hoe nieuw het allemaal is, en hoe niet iedereen met een (semi) elektrische auto alle fora leest. Ik heb 'm doorverwezen naar de winkel van Lucky Luck, die het overigens met 7000 Outlanders en +500 Tesla's nog druk gaat krijgen. Vandaag een kabeltje bij 'm besteld, maar niets meer op voorraad.
 
Peter, voor de liefhebbers van grijs... ik heb stiekem alvast even gekeken... de jouwe?

View attachment 35337

:love: zou goed kunnen...

Kon 'm woensdag al halen; had vorige week met Boudewijn vrijdag afgesproken en werd vanmiddag desalniettemin gebeld door een Engels sprekende Tesla medewerker die mij nogmaals vroeg of ik 'm niet woensdag wilde halen. Ik denk dat ze het hok daar in Tilburg nu erg vol hebben...
 
Kon 'm woensdag al halen; had vorige week met Boudewijn vrijdag afgesproken en werd vanmiddag desalniettemin gebeld door een Engels sprekende Tesla medewerker die mij nogmaals vroeg of ik 'm niet woensdag wilde halen. Ik denk dat ze het hok daar in Tilburg nu erg vol hebben...

Ja, als ze in de VS even twee weken lang vol gas voor NL produceren komt dat hier een paar weken later allemaal ineens aan :). Lastig hoor....
 
Het is zover!
Vandaag gebeld dat ik volgende week donderdag in Tilburg (12.00h) verwacht wordt!
YES!!
Ik kreeg morgens nog een mailtje dat de levering ergens tussen 25Nov en 13 dec zou plaats vinden.
Nog 10 nachtjes slapen......

Dan ben ik net voor jou, ik heb afspraak om 10.00 met DS Michael...

- - - Updated - - -

Van harte! Het gaat nu echt snel lijkt, nu toch wel een aantal forumleden die eerder dan verwacht geleverd krijgen. Allemaal zo half oktober in productie gegaan, en eind die maand op transport. Spannend.

Ik stond vanmiddag in Utrecht, Hoog Catherijne P2, staat er een nagelnieuwe Volvo V60 naast me op een laadplaats. Het laadlampje gaat niet aan bij 'm, dus hij probeert de paal van mij (ik ging weg). Lukt ook niet, blijkt dat ie een gewone schuko stekker in een Lolo probeert. Tja, dan gaat het lampje niet branden :). Blijkt maar hoe nieuw het allemaal is, en hoe niet iedereen met een (semi) elektrische auto alle fora leest. Ik heb 'm doorverwezen naar de winkel van Lucky Luck, die het overigens met 7000 Outlanders en +500 Tesla's nog druk gaat krijgen. Vandaag een kabeltje bij 'm besteld, maar niets meer op voorraad.

Ik heb de kabel al binnen maar vergeten de kortingscode in te geven, misschien komt hij die korting wel even bij me thuis brengen is maar 25 km rijden :wink:
 
Spannend jongens! Vol verwachting klopt mijn hart :) Door al die verhalen van jullie begin ik toch langzaam te dromen dat ik ook ineens gebeld ga worden dat ik 'm volgende week mag ophalen ;-)
Het zal bij jou toch ook niet lang meer duren. Ik verwacht ook elk moment een telefoontje van mijn DS (Robert). Wachten begint nu wel erg moeilijk te worden zeg....
 
Feli iedereen! Ik heb mijn Model S een weekje moeten missen omdat hij op een beurs stond en was toch wel héél erg blij toen ik hem weer had :)

Overigens wel allemaal even "zeuren" bij Tesla over de DAB+ ontvangst en het feit dat je sinds 5.6 op 13A (Single Charger) of 26A (Twin Charger) gelimiteerd bent.

Post ook even in de volgende topics daar over:
* [Europe] DAB+ reception and reliability
* Reduced charging current after FW upgrade V5.6

Tesla is op de hoogte van die topics, dus hoe meer we daar posten, hoe hoger de druk wordt.

Ik ben vooral over het laatste een beetje boos. Niet vanwege het feit dát we gelimiteerd zijn, maar wel dat het zonder enige vorm van communicatie gebeurd is.
 
Het is die eerste!
Of de 3de, of de 4de, de 6de 7de 8ste.
Of hij staat binnen.
Ik werd 60 uur voor aflevering van m'n S gebeld door The New Motion, ik zat in vergadering maar toen ik terug belde kreeg ik voice response en later een mailtje of ik nog op zoek was naar een laadpunt :D
Wat een grapjassen, ik had wel dat vinkje gezet bij de bestelling, maar denk dat ze eerst de klanten gebeld hebben die dat niet gedaan hadden.

Zowel de anwb als de new motion hebben niet gereageerd op mijn verzoek voor een offerte. Ik had wel alle gegevens gestuurd welke zij wilden hebben (fotos, tekeningen etc). Ik laat het nu doen door mijn eigen elektricien
 
Mogelijk. Kan vandaag ook op de zaak zijn gebeurd. Morgen eens de collega aanspreken die naast me stond. Als hij het niet is, dan is het op het eiland gebeurd. Balen.

De opti coat komt nu in 2 etappes op de auto. Morgen langs Amsterdam om te laten kijken of het repareren of vervangen wordt.

Was het eten wel goed?

- - - Updated - - -

Mag ik iedereen verzoeken foto's te plaatsen van zijn pas geleverde auto? Ik moet nog een dikke maand!

Wanneer komt die van jou? Mijn vin nummer zit in de 24 range en volgens Tesla komt die rond 19 of 20 december :mad:
 
Goed dat je hem weggebracht heb dan, want het kan anders...ik heb kortstondig 180 gereden op A4; niks geen rammels, brom of piepjes, en ik heb de 21" met pano. Gewoon superstil en superstrak. Hij is in de opti-coat gezet en de detailer vond bijna geen krasjes op de auto na aflevering. Ik zal binnenkort wat foto's van hem posten hier. Hopelijk weten ze alles weg te werken bij je.

Waar heb je het laten doen die opti-coat als ik zo vrij mag zijn?