WouterKoelewijn
Member
Het is heel simpel, de auto en motor waarschijnlijk ook zijn al in Amerika bij de bouw van de auto aan elkaar gekoppeld en de douane houdt nog wel eens een containertje in de haven tegen van Tesla met daarin de accu en de motor. Dit gebeurd vaker in het vervelend al eerder bij andere kopers en geduld is dan toch echt enige oplossing. Ik zou rustig weekje wachten totdat container is vrijgegeven waarin jou accu en motor dan helaas zitten en wees niet verrast je zit dan wasrschijnlijk in hetzelfde schuitje met anderen die in dezelfde container hun accu vervoerd hebben gekregen.
Niet echt verwijtbaar aan Tesla !
Ik ben het niet met je eens, ik doe zaken met hun, mijn klanten denk daar ook zo over... en ja dat kan gebeuren maar waarom zo laat bellen en niet meedenken over de ontstane situatie. Dit is te gemakkelijk, als ze meedenken en betalen voor de huurauto dan leren ze ervan om bijvoorbeeld niet de goedkoopste vervoerder te kiezen maar 1 met kwaliteit. Ik sta niet op mijn strepen om dat ik dat zo graag wil maar om de Tesla organisatie te laten voelen wat nodig is om van ontwerp tot aan service alles goed te hebben. En het is hier op het forum al eens geschreven over andere zaken, maar communicatie is alles, als ze netjes op tijd communiceren dan kan een hoop geregeld worden, maar ik sta in de wasstraat moet morgen mijn huurauto inleveren en nu moet ik het maar weer even regelen dat ik een week een representatieve auto heb. Dit gaat Tesla oplossen!!! ik wete het zeker.
- - - Updated - - -
@wk: Bij ons zeggen ze 'Vliegen vangt ge met siroop, niet met azijn".
Ik heb zelf al mogen ondervinden dat Tesla heel veel begrip heeft voor eigen onvolkomenheden, en daar achteraf ver in gaat om je als klant een goed gevoel te geven. Geef de mensen bij Tesla even wat krediet, en je zult daar achteraf rijpe vruchten van plukken. Ben ervaringsdeskundige ;-)
Tuurlijk dat is ook zo van die stroop, maar wil wel graag in 2 richtingen goed met elkaar omgaan, en niet op deze manier. Ze hadden ook gelijk kunnen zeggen het is niet goed gegaan, wij betalel uw huurauto en sorry, maar nee, wij kunnen er niets aan doen en u regelt het maar zelf.... dat is geen goede start...