Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Amsterdam staat vol met 22 kW-laders, ook in de wijken langs de A10 waar je langs komt als je via de afsluitdijk gaat. Hier vindt je er een hoop: Essent - Amsterdam Elektrisch Rijden : Overzicht laadpunten Amsterdam

Je kunt de langzamere afvinken, bij inzoemen kun je zien hoeveel plaatsen er beschikbaar zijn. Je kunt ook selecteren op stekkersoort.

Een uurtje aan 22 kW moet voldoende zijn om op normale snelheid verder te kunnen naar Friesland.
 
Dank je!
Maar blijkbaar zijn er hier alleen palen die erg langzaam zijn.

Er zijn er langs de rondweg A10 zat met 22 kW (= 100 km/u), o.a. de A.J. Ernststraat 861 of Transformatorweg 39. De navigatie van de Tesla brengt je er zo heen. Daar kun je terecht met de Mennekes-kabel en laadpas. Er zijn langs de rondweg A10 een stuk of 10 van dat soort (relatief) snelladers.
 
Bill, heb je iets aan Krommenie als locatie (klein half uurtje van Purmerend)? Bij mij kun je met 50km/h laden.

Probleem met de upgrade trouwens helemaal opgelost. Ik had de indicatie dat het 3 uur duurde helemaal gemist, impulsief als ik was om de update te starten. Foutmelding bleek inderdaad onnodig, vanmiddag weer lekker kunnen rijden en nog even een ritje met Wim S. gemaakt. Allemaal paniek om niks bij mij dus.