Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn vrouw heeft vanochtend gewoon op 'OK' geklikt zei ze ('Dat doe ik bij de computer toch ook altijd?'). :eek:
Waarschijnlijk dus geklikt op 'set for this time'. Op welke tijd staat de update dan standaard gepland of kan ik dat nog ergens nakijken?
Bij mij bood hij standaard 0.00 uur aan.

- - - Updated - - -

Ik verwarm mijn huis al 35 jaar elektrisch. Ik neem aan dat jij dat ook doet anders heb je niet echt recht van spreken, niet?
Hoezo? Je parkeert je auto toch niet op de schoorsteen van een huis ;-)
 
Jaaaahhhhh ook mijn kenteken is bekend: 5-SVB-08...Tja ik ben niet zo van de afkortingen...maar eigenlijk zie ik nu de hele tijd 'Sociale Verzekerings Bank voor me en dat vindt ik echt niet cool. Dus wie een betere weet...

Ik vind het wel wat hebben. Indien je een eenmanszaak hebt, kun je met de aftrekposten zo laag uitkomen dat je zorgtoeslag e.d. kan gaan aanvragen. Ik heb wel eens iemand een grap horen maken dat hij vanwege zijn aftrekposten met zijn v60phev naar de voedselbank mocht.....
 
ik heb gisteravond de "energie saving modus" uit gezet en zag deze morgen niet echt verschil in verdwenen km (4 stuks) nu staat hij reeds 8 uur buiten en zijn er 5 km verdwenen (dit is zelfs minder dan de andere dagen met de "saving energie" aan. bij mij blijft hij voorlopig uit staan.
de app is nu ook een stuk sneller (8 a 10 seconden) en anders soms enkele minuten of totaal niets.
Het verbaast me dat je aangeeft met energy saving aan zoveel kilometers kwijt te raken. Ik heb net even bij mij gekeken: ik heb mijn auto hier om 9:30 geparkeerd (buiten, temperatuur rond het vriespunt) met 202km typical range, en heb nu, 8 uur later, nog steeds 202km range. Ik verlies echt maar een paar km per etmaal.

Edit: connecten met de app is wel een drama, en houdt zich volledig aan Murphy's Laws: als ik zomaar eens wil kijken "hoe het met Tessie gaat" gaat dat meestal redelijk, maar juist als ik nodig het laden wil starten, of de verwarming aan wil zetten omdat ik zo vertrek, of iets dergelijks, dan lukt het meestal voor geen meter en moet ik het keer op keer proberen.
 
Last edited: