Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mag ik even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis aangaande de model S? :biggrin:

De auto is nog (steeds) niet gekoppeld aan de App (Athlon). Maar mijn behoefte om voor te verwarmen met dit weer is groot. Is er een mogelijkheid om het voorverwarmen vanuit de auto zelf te starten? Dat ik als ik de hond uitlaat en toch langs de auto loop hem alvast "aan" zet zeg maar....

Iemand een idee?
met het java programma dat je hier kan downloaden (uit post 177) kan je alles wat de app kan, en nog wat meer, vanop uw pc (je moet wel een "my tesla" login hebben)
Gemiddeld verbruik Tesla Model S - Page 18
 
met het java programma dat je hier kan downloaden (uit post 177) kan je alles wat de app kan, en nog wat meer, vanop uw pc (je moet wel een "my tesla" login hebben)
Gemiddeld verbruik Tesla Model S - Page 18

Ik geloof dat baseert nog steeds op dat zijn auto gekoppeld is aan zijn account. Daar zit het probleem.

Beste wat hij kan doen, is zo vaak als mogelijk met Athlon bellen om ervoor te zorgen dat zijn auto aan zijn account gekoppeld wordt..
 
Mag ik even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis aangaande de model S? :biggrin:

De auto is nog (steeds) niet gekoppeld aan de App (Athlon). Maar mijn behoefte om voor te verwarmen met dit weer is groot. Is er een mogelijkheid om het voorverwarmen vanuit de auto zelf te starten? Dat ik als ik de hond uitlaat en toch langs de auto loop hem alvast "aan" zet zeg maar....

Iemand een idee?
Mijn beste advies: niet lijdzaam gaan wachten tot je account gekoppeld is, maar iedere dag weer met Tesla contact opnemen hierover. Het is (inmiddels) een bekende en louter administratieve handeling en als ze je VIN en het mail adres van je Tesla account hebben, kunnen ze het binnen een dag omhangen. Vroeger gold misschien "wie vraagt wordt overgeslagen" maar tegenwoordig is het echt andersom ;)
 
Vanochtend even langs geweest in de PC Hooft in Amsterdam. Van binnen nog leeg.. Buiten stond wel een heel mooie blauwe Model S 85P.
Volgens de jongens daar aan het werk moet de winkel de 17e af zijn.
pchoofttesla.JPG
 
Done.
Hoop dat wat meer mensen drukken daar.. Zou natuurlijk leuk zijn om de MS op nummer 1 te zien. /kick-in-the-jewels petrolheads !
Zo, even wat internationale aandacht voor deze poll gevraagd.
Stand was zonet nog:

  • Jaguar F-Type (19%, 912 Votes)
  • Audi RS6 Avant (17%, 816 Votes)
  • Tesla Model S (11%, 557 Votes)
  • McLaren P1 (10%, 496 Votes)
  • BMW 4-serie (9%, 418 Votes)
  • Brabus G63 6x6 (7%, 348 Votes)
  • Maserati Ghibli (6%, 302 Votes)
  • Mercedes S-klasse (6%, 296 Votes)
  • Audi RS7 (4%, 184 Votes)
  • Mercedes A45 AMG (3%, 153 Votes)
  • Land Rover Range Rover (3%, 131 Votes)
  • Ford Fiesta ST (2%, 97 Votes)
  • Porsche Cayman S (2%, 83 Votes)
  • Mitsubishi Outlander PHEV (1%, 60 Votes)
Totaal aantal stemmen: 4,853


Nou even kijken wat het effect daarvan gaat worden....:smile:
 
Zo, even wat internationale aandacht voor deze poll gevraagd.
Stand was zonet nog:

  • Jaguar F-Type (19%, 912 Votes)
  • Audi RS6 Avant (17%, 816 Votes)
  • Tesla Model S (11%, 557 Votes)
  • McLaren P1 (10%, 496 Votes)
  • BMW 4-serie (9%, 418 Votes)
  • Brabus G63 6x6 (7%, 348 Votes)
  • Maserati Ghibli (6%, 302 Votes)
  • Mercedes S-klasse (6%, 296 Votes)
  • Audi RS7 (4%, 184 Votes)
  • Mercedes A45 AMG (3%, 153 Votes)
  • Land Rover Range Rover (3%, 131 Votes)
  • Ford Fiesta ST (2%, 97 Votes)
  • Porsche Cayman S (2%, 83 Votes)
  • Mitsubishi Outlander PHEV (1%, 60 Votes)
Totaal aantal stemmen: 4,853


Nou even kijken wat het effect daarvan gaat worden....:smile:

Het werkt...maar ik vind het wel tegen de geest van spel ingaan dit. Hollow victory.
 
Yes morgenochtend om 09:00 uur is het zover!!

Kenteken bekend inmiddels: 7-STS-98.
Super Tesla model S? Betere suggesties zijn welkom.

Bedankt alle mede-forummers dat jullie me door de wachttijd heen gesleept hebben met jullie ervaringen, foto's, linkjes, tips, kritische noten, positiviteit, etc, etc!

Nog één nachtje, dat zou toch moeten lukken?!:redface:
 
Mijn S inmiddels anderhalve week in bezit en het blijft een genot om er iedere ochtend in te stappen. Helaas heb ik nog niet zoveel km's gemaakt, omdat mijn clientèle rondom kerst altijd druk bezig is met balansen e.d. Voor januari staan een aantal mooie ritten gepland, dus dan kan ik flink kilometers maken.
Een aantal zaken die positief opvallen:
- souplesse waarmee je kunt rijden is ongeëvenaard. Even je voet naar beneden en je zoeft iedereen voorbij.
- touchscreen is geweldig. Ik gebruik internet best veel.
- kinderen willen alleen maar achterin de kinderzitjes.
- de kleur is erg gaaf. Ik heb de bruine en deze pakt erg goed uit. Chique auto.
- ik ben al diverse keren spontaan gefotografeerd. Met name door jonge gastjes met hun telefoon. Gisteren werd ik nog staande gehouden door een "vrouwelijke" verkeersregelaar: "U heeft een prachtige auto meneer. Dat wilde ik even zeggen. Rijdt u maar weer verder." Begin deze week een praatje gemaakt met een oude heer uit de buurt die zijn hond aan het uitlaten was. Hij was goed op de hoogte van Tesla. Hij had erover gelezen en vond hem nog mooier dan op de foto.

Verder moet ik opmerken dat ik nog nergens last van heb gehad. De app werkt feilloos (iPhone). Lekker een voorgewarmde auto en niet alleen in de ochtend hoor. Ik zet hem altijd een kwartier voor ik vertrek aan. Heerlijk zo'n warme auto. Wifi verbinden ging probleemloos. Update zonder problemen uitgevoerd en laden gaat zonder problemen tegen 62 km/u op mijn Keba.

Ik heb alleen 2 minpunten:
- Ik mis echt opbergruimte in de cabine. Mijn zonnebril vliegt alle kanten op en ik weet niet waar ik mijn parkeerschijf en trekker moet laten.
- Mijn linkerdeur lijkt niet helemaal goed aan te sluiten, waardoor ik op hogere snelheid (100+) een irritant geluid heb, net alsof er een raam op een kiertje staat. Aan de andere kant is dit geluid er helemaal niet. Hier moet ik dus nog even voor bellen.

Verder een perfecte auto. Zodra ik meer kilometers heb gereden volgt er een update (met foto's) :)