Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
I second that!

Vandaag weer twee demo-ritjes gegeven. Steeds hetzelfde patroon. Verbazing en bewondering voor het hele grote scherm. Korte demo van alle functies. Daarna wegrijden in perfecte stilte. Dan de sprint en het totale ongeloof op het lachende gezicht naast je. Ik heb 'm een maand en ben helemaal gewend geraakt aan de auto. Dit is de nieuwe norm, het nieuwe referentiekader. Mijn enthousiasme wordt alleen maar groter. De volstrekt achteloze superioriteit waarmee dit apparaat zich door het verkeer begeeft. Had laatst de Fiat een dag mee. Die stuurde wel wat scherper moet ik zeggen, met meer gevoel, maar voelde bijna langzaam...

Zojuist mijn moeder een testritje gegeven (68jr). Had ik beter niet kunnen doen. Raakte echt in paniek, of ik het als je blieft niet meer wilde doen... Kunnen we terug gaan, ik wil dit niet etc etc...
Wegdekt was nat en daarom had ik hem nog niet eens helemaal ingetrapt:frown:.
 
Zojuist mijn moeder een testritje gegeven (68jr). Had ik beter niet kunnen doen. Raakte echt in paniek, of ik het als je blieft niet meer wilde doen... Kunnen we terug gaan, ik wil dit niet etc etc...
Wegdekt was nat en daarom had ik hem nog niet eens helemaal ingetrapt:frown:.

Kom op man. Het is wel je moeder! Kun je niet maken dit soort grappen. Morgen bloemen brengen!

"Maar dat doe je nooit! Was toch helemaal niet nodig lieve jongen…"
"Kreeg op m'n donder van die kerels op het forum, en dacht misschien hebben ze wel gelijk…"

:wink:
 
Ik heb alleen 2 minpunten:
- Ik mis echt opbergruimte in de cabine. Mijn zonnebril vliegt alle kanten op en ik weet niet waar ik mijn parkeerschijf en trekker moet laten.
:)

Er is een vakje onder het scherm voor de bril (direct boven de niet aanwezige middenconsole) - die van mij ligt daar altijd.
Parkeerschijf en laadpasjes leg ik in de opbergruimte in de bekleding aan de voorkant van mijn stoel

Voila - opgelost !
Voor dat derde punt zal je inderdaad even moeten bellen.
 
Kom op man. Het is wel je moeder! Kun je niet maken dit soort grappen. Morgen bloemen brengen!

"Maar dat doe je nooit! Was toch helemaal niet nodig lieve jongen…"
"Kreeg op m'n donder van die kerels op het forum, en dacht misschien hebben ze wel gelijk…"

:wink:

Je hebt gelijk, verkeerde inschatting. Dacht mijn moeder te kennen, is vitaal voor haar leeftijd, doet aan bergwandelingen, had het haar gevraagd of ze het leuk zou vinden / zal ik hem intrappen? Pakte iets anders uit dan ik dacht.
Bloemetje goed idee. Heb ik een excuus voor een ritje morgen:rolleyes:.
 
Ik heb alleen 2 minpunten:
- Ik mis echt opbergruimte in de cabine. Mijn zonnebril vliegt alle kanten op en ik weet niet waar ik mijn parkeerschijf en trekker moet laten.
- Mijn linkerdeur lijkt niet helemaal goed aan te sluiten, waardoor ik op hogere snelheid (100+) een irritant geluid heb, net alsof er een raam op een kiertje staat. Aan de andere kant is dit geluid er helemaal niet. Hier moet ik dus nog even voor bellen.

Verder een perfecte auto. Zodra ik meer kilometers heb gereden volgt er een update (met foto's) :)
Sinds mijn S mijn garage vult, weet ik ook niet waar ik mijn trekker moet laten. Echt een minpunt! Ik laat hem voorlopig maar op de akker staan, maar dit is natuurlijk wel een designfout! Ik hoorde dat John Deere nog geprobeerd heeft Fisker te kopen, om zo de plek in de garage weer te bemachtigen. Wij pioniers moeten maar met deze ongemakken leven helaas...
 
Mag ik even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis aangaande de model S? :biggrin:

De auto is nog (steeds) niet gekoppeld aan de App (Athlon). Maar mijn behoefte om voor te verwarmen met dit weer is groot. Is er een mogelijkheid om het voorverwarmen vanuit de auto zelf te starten? Dat ik als ik de hond uitlaat en toch langs de auto loop hem alvast "aan" zet zeg maar....

Iemand een idee?

Ik heb je een pm gestuurd met de gegevens van een dame bij Tesla die het voor mij zo geregeld had.
 
quote_icon.png
Originally Posted by Edi99
Er is een vakje onder het scherm voor de bril (direct boven de niet aanwezige middenconsole) - die van mij ligt daar altijd.
Parkeerschijf en laadpasjes leg ik in de opbergruimte in de bekleding aan de voorkant van mijn stoel

Voila - opgelost !


@Edi99: 'Opbergruimte in de bekleding aan de voorkant van de stoel? Daar moet ik naar gaan zoeken....Onder de stoel? Ik snap het niet...

 
Last edited:
quote_icon.png
Originally Posted by Edi99
Er is een vakje onder het scherm voor de bril (direct boven de niet aanwezige middenconsole) - die van mij ligt daar altijd.
Parkeerschijf en laadpasjes leg ik in de opbergruimte in de bekleding aan de voorkant van mijn stoel

Voila - opgelost !


@Edi99: 'Opbergruimte in de bekleding aan de voorkant van de stoel? Daar moet ik naar gaan zoeken....Onder de stoel? Ik snap het niet...


Foto van mijn console van Teslasseccoires.
20131214_100246.jpg
 
Last edited: