Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds mijn S mijn garage vult, weet ik ook niet waar ik mijn trekker moet laten. Echt een minpunt! Ik laat hem voorlopig maar op de akker staan, maar dit is natuurlijk wel een designfout! Ik hoorde dat John Deere nog geprobeerd heeft Fisker te kopen, om zo de plek in de garage weer te bemachtigen. Wij pioniers moeten maar met deze ongemakken leven helaas...
:biggrin::biggrin::biggrin:
 
Hoe krijg je die superchargers op Google maps? Ik krijg ze niet gevonden

Je moet NAV gebruiken. Zodra er een open is staat deze dag later op het scherm. Ging ook zo met Oosterhout en Zevenaar.
foto kopie.JPG
 
Vraagje....iemand al opgevallen dat de navi wel eens verkeerde info laat zien? Gisteren vanuit adam richting den Bosch. Dan meld de nav na de tunnels bij utecht dat je rechts aan moet houden.????? Dan ga je echt naar Arnhem,den haag, Rotterdam??? Lijkt of links en rechterafslag in nav verwisseld is. Iemand al andere ervaringen?
 
Vraagje....iemand al opgevallen dat de navi wel eens verkeerde info laat zien? Gisteren vanuit adam richting den Bosch. Dan meld de nav na de tunnels bij utecht dat je rechts aan moet houden.????? Dan ga je echt naar Arnhem,den haag, Rotterdam??? Lijkt of links en rechterafslag in nav verwisseld is. Iemand al andere ervaringen?
inderdaad, klopt op dat punt helemaal niet, opletten dus!
 
Foto van mijn console van Teslasseccoires.
Ziet er netjes uit, maar ik betwijfel of ik er echt behoefte aan heb.

Die lege ruimte is wel lekker, je kan gewoon alles kwijt. Ik mis juist vooral de USB poorten achter.

Ein Mass was dit jaar 8.5€. Dat worden dus 24 1-liter-potten. Als je hulp nodig hebt, PM mij.
Hmmm, dat is wellicht wat veel bier.

Groep vrienden van mij gaat elk jaar, ga in 2014 maar eens mee nu we met de S kunnen!

Paar uur voor mijn T-moment nog een mooie kras in de BMW gereden. Met dank dank aan parkeergarage drievriendenhof in Dordrecht. Daar gaan ze de Tesla nooit zien.
Je snapt niet wie soms parkeergarages ontwerpt. Echt onmogelijk hoe je sommige bochten daar moet maken.
 
Vraagje....iemand al opgevallen dat de navi wel eens verkeerde info laat zien? Gisteren vanuit adam richting den Bosch. Dan meld de nav na de tunnels bij utecht dat je rechts aan moet houden.????? Dan ga je echt naar Arnhem,den haag, Rotterdam??? Lijkt of links en rechterafslag in nav verwisseld is. Iemand al andere ervaringen?

Zelfde ervaring, op dezelfde plek...