Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik mag vandaag mijn Tesla weer ophalen en de Mercedes A-klasse gelukkig weer terug brengen. De chargeport was defect en is vervangen. Reparatie heeft 1 dag geduurd, het weekend zat er tussen dus wel mijn auto 3 dagen kwijt geweest. Via een van de forum leden had ik wel een direct 06 nummer van iemand bij Tesla gekregen waardoor het allemaal veel sneller ging. Mijn dank daarvoor is groot omdat op eerste Kerstdag de schoon familie en op tweede Kerstdag mijn familie op bezoek komt en demo ritjes willen maken. Zodadelijk naar Tilburg rijden kan de Tesla om 12:00 weer helemaal gepoetst ophalen
 
Ik ben nog steeds erg onder de indruk van je wrap. Hoe zit zoiets eigenlijk met je kentekenbewijs? Als je nu een zwarte hebt, kun je hem dan nooit in een andere kleur wrappen?[/QUOTE]
Dank je Jeff, ben ook onverminderd erg blij met het resultaat van de wrap en vind persoonlijk de Matt Grey hem erg goed staan. Wat betreft kentekenbewijs zal geen probleem zijn en ben niet de enige en eerste die zijn auto heeft laten wrappen in een andere kleur dan op het kentekenbewijs staat.
 
kennen jullie deze nog?
 

Attachments

  • may all your dreams come through.jpg
    may all your dreams come through.jpg
    489.2 KB · Views: 408
kennen jullie deze nog?
Fijne feestdagen Frank. Zo'n vredig tafereeltje is het bij mij echter niet, hoewel zo'n strik op mijn dak misschien geen gek idee is om de val te breken van de zonnepanelen die gisteren op mijn dak geplaatst zijn. Ik ben als de dood dat de hele boel straks van mijn dak geblazen wordt, soms is het geen feest om in een kustprovincie te wonen.

Wel lekker zo even vakantie hebben. Bovenop het forum zitten en een beetje onzin uitkramen. Kom, laat ik nog eens zo'n gevuld kerstkransje nemen, beetje opladen voor de onvermijdelijke schoonfamilie morgen.
 
Ben bij den Bosch en onderweg naar Adam. Ga het net niet halen. Iemand een tip om bij te laden ergens?

via http://chargemap.com :

13 Regterweistraat
4181 AD Waardenburg
NETHERLANDS

Faciliteiten : Incl. parkeerplaats, Koffie corner, Openbaar vervoer.
Betaalmethode : laadpas.
Lijst van laadpas : elaad, thenewmotion, essent, eneco, nuon, travelcard, alfen, mrgreen, chargepnt, evbox, ecogo, greenflux, bluecorner, anwb.
Type opladen : Type 2 AC 11kW.
 
In de Tesla Shop kan je nu de after delivery activatie van de SC te bestellen aan 2000$
Op de Europese site is dit 2800€ wel een groot verschil hé!

Price before Model S delivery $2,000

Price after Model S delivery Includes activation and installation inspection by a service technician $2,500

To celebrate the opening of new supercharging stations, Tesla is offering the supercharging upgrade post delivery for only $2,000 for a limited time!

Please include your VIN when ordering.


Is er ergens een Europese webshop?
 
Wat een ellende met laadpalen....

Vandaag een rit ondernomen van boekel naar valkenburg...

In valkenburg geen een laadpaal via de apps te bekennen (essent en oplaadpalen) Wat ellende in het limburgse land, zeker voor een regio die het toch mede van het toerisme moet
hebben sinds de opdoeking van de staatsmijnen...

maar goed....

Op de terugweg dachten we mooi bij van der valk een hapje te gaan eten. Alleen ellendige lolo's waarmee we niet hogen konden laden dan 5 A. Dus daar maar niet luchen..

Onderweg toch maar even de stad Helmond aandoen.

Even gefilterd op restaurants.....Bij de eerste paal was het meer industrieterrein dan een plaatsje om een hapje te eten.

Op de 2e plaats stonden gewone auto's op de parkeerplaats voor ev's !

Wat een klote stad (sorry Maarten).

Wanneer je bij een invalide parkeerplaats parkeert, word je onderhand weggesleept en hier doen ze niets aan.

Dus maar weer onverricht ter zaken naar Boekel terug.

Rest 22 Km ...phoe....

Al bij al zal ik blij zijn als fastned haar netwerk heeft uitgerold. Daar kun je tenminste gericht op rijden en weet je zeker dat er plaats is.