Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het ligt er een beetje aan hoe belangrijk je het vindt. Als je de accu echt wilt vertroetelen, dan zou je de slider zo moeten zetten dat hij ongeveer 50% state of charge (SOC) gaat houden. Als hij nu bijna vol is, zou je even een stukje moeten gaan rijden tot de accu onder 70% soc staat.

De auto aansluiten op de laadpaal en zoals door Wim S aangegeven de sleepmode voor de displays aanzetten als die nog niet aan stond.

Als je na terugkeer meteen weer een eind moet gaan rijden, vergeet dan niet om de auto voor terugkomst weer verder op te laden. Zakken onder 0 km is slechter voor de accu dan twee weken op 90% soc. In ieder geval de accu niet voor lange tijd op 100% soc laten staan.

Ik laad tegenwoordig nog maar op tot 70%. Voldoet ruimschoots voor de dagelijkse trip en zou de spanning onder de 4V houden.
Zie deze thread voor meer info : What should my ideal charge percentage be? (FWv4.5) - Page 25
 
Kun je daar je auto een week aan laten staan?
Zo ja, waar dan, ik heb net gegoogled en vond alleen een aanbod van Schiphol Valet parking.
Als ik zelf de auto aan de paal kan hangen heb ik dat natuurlijk het liefst.






voor zover ik weet geen beperking. Durf het niet te zeggen, parkeer zelf op privium. Daar kan het iig wel. Waar ik zelf geen voorstander van ben, liever even bellen dag vooraf en prikken...
 
Je kan parkeren op Schiphol Excellent parking.
hier zijn meerdere gereserveerd parkeerplaatsen met EV-boxen voor EV's
Dit kost wel meer maar dan heb je ook wat.
Je kan met je creditkaart of op Kenteken registeren/reserveren en dit opend dan ook de schuifdeuren als je terugkomt vanuit vertrekhal 3
Is mij prima bevallen.
 
Je kan parkeren op Schiphol Excellent parking.
hier zijn meerdere gereserveerd parkeerplaatsen met EV-boxen voor EV's
Dit kost wel meer maar dan heb je ook wat.
Je kan met je creditkaart of op Kenteken registeren/reserveren en dit opend dan ook de schuifdeuren als je terugkomt vanuit vertrekhal 3
Is mij prima bevallen.

Ik heb ze net gebeld.
Kan daar een week parkeren en reserveren, maar je kunt geen plek met EV box reserveren, dan blijft het dus wat onzeker.
 
En meerdere last van het niet in kunnen liggen op je App? Ook mytesla ligt plat zoals ik het zo zie....,,,

Heeft je auto nog wel een 3G verbinding? Ik had dit vandaag. Stond ergens te laden en kreeg geen contact meer, zodat ik niet kon zien hoever het gevorderd was. Toen ik bij de auto kwam werkte het laden prima, maar het 3G icoontjes was weg. Moest tot twee keer rebooten om dat terug te krijgen.
 
Typisch ik kwam vanmiddag terug bij mijn auto en zag daar het scherm als een waanzinnige flitsen.
gewoon gaan rijden, maar na 400 meter toch maar even gestopt om de reset uit te voeren.
En dat werkte. Toch fijn dit forum!

3G werkte overigens gewoon door tijdens het flitsen (internet radio deed het tenminste) en de rest van de auto ook.
had er wel over gelezen , maar nog niet eerder ervaren.

Maandag ben ik in Tilburg ivm "de brom" dus dan zal ik dit ook maar melden.