Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Joepie! 29e maart is het dan eindelijk zover! De auto is 11 dagen eerder al klaar, maar ik zit voor werk in 't buitenland...
Nu nog ruzie uitvechten met de bank die onwijs lastig doen over het tijdelijk voorfinancieren van de 17,5k aan BTW waarvan ze toch zeker kunnen weten dat ze het weer terug krijgen.... (iets met een paraplu en mooi weer en regen enzo). Eikels.
 
Heb een loaner, echter bij het uitstappen gaat de auto niet op slot (ondanks de juiste instellingen). Ook blijft het scherm achter het stuur gewoon aan, ook na handmatig op slot doen van auto... Bij het instappen moet ik vier,vijf keer op de rem trappen voor de auto aangaat. Drie keer op dakje fob drukken helpt soms beetje. Iemand enig idee?

Ik denk dat ze dit zo hebben ingesteld om je de indruk te geven dat het met je eigen auto allemaal best wel meevalt:tongue:
 
Ik moet wat bekennen: Ik ben op dinosap met een 530d naar Frankfurt gereden. Dat was 500km en geen SuperChargers onderweg. Laden bij hotel zou alleen op 13A kunnen.

Ga morgen avond al weer terug, moet alleen morgen even op een conferentie spreken.

Maar wat een rare ervaring! Die 530d rijd lekker hoor, maar man o man... Hoe lang het duurt voordat je vermogen krijgt als je dat pedaal in drukt. Niets, niets, niets, vermogen.

Het voelt allemaal echt als het stenentijdperk aan.
 
Last edited:
Ik moet wat bekennen: Ik ben met op dinosap met een 530d naar Frankfurt gereden. Dat was 500km en geen SuperChargers onderweg en laden bij hotel zou alleen op 13A kunnen.

Ga morgen avond al weer terug, moet alleen morgen even op een conferentie spreken.

Maar wat een rare ervaring! Die 530d rijd lekker hoor, maar man o man... Hoe lang het duurt voordat je vermogen krijgt als je dat pedaal in drukt. Niets, niets, niets, vermogen.

Het voelt allemaal echt als het stenentijdperk aan.
Shame on you Wido:eek:

:wink:
 
Nu Den Haag bijna klaar is voor de opening van aanstaande vrijdag wordt je nu nog toegelaten in de werkplaats. Ik verwacht dat dat snel over is en je voortaan in de recepte / wachtruimte zal moeten wachten totdat je auto klaar is. Ik ga vrijdag ff langs en hoop dat ze Tesla jassen dan hebben, afgelopen week nog niet.

Ik heb nog 2 Tesla fleece jackets, kleur zwart, eentje maat L en eentje maat S. Iemand interesse in ruil voor een goeie fles wijn?

Geheel nieuw nog, tags zitten er nog aan, want niet onze maat. Verkregen tijdens een factory tour in Fremont.
 
Onze vriend dhr. Aarts is op twitter weer onzin aan het verspreiden: beweert dat bij diverse auto's (oa vincent everts en edmunds) de hoofdaccu is vervangen na 12v accu probleem. Volgens mij niet. Stemmingmakerij!

Edmunds test een Tesla. Na 30.000km: nieuwe $45.000 accu + nwe aandrijving. Zoveelste al ... Stuck on the Freeway - 2013 Tesla Model S Long-Term Road Test Twitter / ton_aarts: Edmunds test een Tesla. Na ...

@m_gelden Nee. Nieuwe hoofdaccu, en nieuwe aandrijving. 12V accu wordt geladen uit hoofdaccu, daarom raakt deze dan ook leeg.
 
Onze vriend dhr. Aarts is op twitter weer onzin aan het verspreiden: beweert dat bij diverse auto's (oa vincent everts en edmunds) de hoofdaccu is vervangen na 12v accu probleem. Volgens mij niet. Stemmingmakerij!

Edmunds test een Tesla. Na 30.000km: nieuwe $45.000 accu + nwe aandrijving. Zoveelste al ... Stuck on the Freeway - 2013 Tesla Model S Long-Term Road Test Twitter / ton_aarts: Edmunds test een Tesla. Na ...

@m_gelden Nee. Nieuwe hoofdaccu, en nieuwe aandrijving. 12V accu wordt geladen uit hoofdaccu, daarom raakt deze dan ook leeg.

Helaas is het niet helemaal onzin, mijn accu en aandrijving zijn ook vervangen. Exact hetzelfde gehad na 8.000km, gangetje van 100 en trok op naar 120 waarbij de auto ineens stil viel. Gevoel dat de auto in de versnelling bleef hangen komt inderdaad overeen met mijn ervaring.
Toen de auto aan de kant stil stond kreeg ik 4 a 5 meldingen waarbij de 12V accu is bijna leeg steeds terug kwam, volgens tesla omdat alles in de cockpit nu gebruik maakte van de 12V accu. Met zo'n scherm trek je hem dan snel leeg.
 
ok,
Brunello, Châteauneuf du Pâpe, Barolo, Gigondas
ik kom er wel eens om!

gisteren kon ik niet meer inloggen via Visible Tesla en de APP.
deze morgen bleek de navigatie niet te werken,
reset van het scherm en de app kon weer inloggen.

Ik heb geen 3G meer. Web, Google maps en Tunein doen het niet meer. Auto ook niet met App bereikbaar...
7yja3aju.jpg