Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gastogne, mooi initiatief! Het zou enorm helpen als je in je Tesla de file-BMW's mag uitlachen met 120!

Niet geheel volgens topic maar ik kan het niet laten: mijn ouders zijn de groenste autobezitters van NL vermoed ik..sinds maandag!
DSC_1405a.jpg
 
Net de auto opgehaald bij Cools Bekleding in Eindhoven. Ik heb nu zwarte (antraciet) alcantara hemelbekleding. Wat ziet DAT er fantastisch uit zeg!!!
Toen ik aan kwam lopen dacht ik eerst: "He? Hebben ze m'n ramen ook gelijk getint?". Maar dat lijkt gewoon zo doordat de wagen van binnen nu helemaal donker is, geen beige meer wat je van buiten zien.

Eindelijk is 'ie echt mooi van binnen ;-)

Tevens is m'n bestuurdersstoel voorzien van steviger schuim, nu heb ik niet meer dat de onderkant van de hoofdsteun tegen m;n onderste nekwervels aan drukken, beter!!
Ook zouden de wangen van de rugleuning nu iets dikker moeten zijn maar dat heb ik nog niet goed kunnen merken.

Morgen, bij daglicht, zal ik wat foto's maken en plaatsen.
 
Vandaag na een retour Oostenrijk mijn Tesla schoongespoten en gewassen. Dat ging heeeel gemakkelijk dankzij de Opti-coat Pro coating die ik er bij Detail Today van Roel Reijers begin dit jaar op heb laten zetten. Maar hoe goed die coating écht is, bleek wel toen mijn hond met zijn voorpoten tegen de Tesla aan ging staan :scared: :cursing: :scared:. Nadat ik durfde te kijken, bleek de lak onbeschadigd! Dankjewel Roel voor je ongelofelijk goede werk! :smile::smile: