Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
oeps, maar dan heb je ook wat.
mijn voorkeur gaat ook uit naar een zwarte hemel.:cool:

Yep, 't is een beheurlijk bedrag. Het is moeilijk te bepalen of het ruim beprijsd is of niet.

Maar het is ook wel wat werk: de hele hemel gaat er uit. Alle plastic onderdelen (lampjes, luidsprekerkapjes, zonnekleppen, dekseltje op zonneklepspiegel, etc) worden losgehaald en zwart gespoten.

In de supermarkt kan ik soms wel minuten lang twijfelen of ik nu de zalm van € 3,- of die van €5,- zal kopen. Hier had ik ongeveer 5 seconden over nagedacht. Tja... :)

Misschien kan het ergens goedkoper, maar ik vertrouwde er maar op dat een preferred supplier van BMW en Mercedes het toch wel in één keer erg netjes en goed zou doen. Dat is ook wel wat waard.
 
Mooi resultaat Onno, zou het graag eens van dichtbij in werkelijkheid willen zien. Al even snel op de site van Cools in Eindhoven gekeken en kan mij voorstellen dat je geen twijfel hoeft te hebben aan het vakmanschap van dit bedrijf. De prijs is altijd een issue waarover je kunt debatteren, neem als voorbeeld een Console Centre van Tesla die ook het interieur verfraaid. Wel wat geleerd, ik lees namelijk dat alles gespoten wordt, had mij dat niet gerealiseerd en dacht dat ze nieuw materiaal eromheen zouden doen maar kan mij nu voorstellen met Alcantara dat het dan heel veel duurder zou worden.
Hemelbekleding in donkere kleur is zeker het overwegen waard, bestaande beige kleur is erg kwetsbaar voor vlekken.
 
Mooi resultaat Onno, zou het graag eens van dichtbij in werkelijkheid willen zien. Al even snel op de site van Cools in Eindhoven gekeken en kan mij voorstellen dat je geen twijfel hoeft te hebben aan het vakmanschap van dit bedrijf. De prijs is altijd een issue waarover je kunt debatteren, neem als voorbeeld een Console Centre van Tesla die ook het interieur verfraaid. Wel wat geleerd, ik lees namelijk dat alles gespoten wordt, had mij dat niet gerealiseerd en dacht dat ze nieuw materiaal eromheen zouden doen maar kan mij nu voorstellen met Alcantara dat het dan heel veel duurder zou worden.
Hemelbekleding in donkere kleur is zeker het overwegen waard, bestaande beige kleur is erg kwetsbaar voor vlekken.

Overigens zou je nog kunnen overwegen om geen alcantara maar echt zwarte stof te nemen. Ik heb geen performance stoelen, dus het alcantara komt nergens in terug. En als je over alcantara wrijft gaan de vezels anders staan dus alcantara oogt altijd een beetje 'vlekkerig'. Dat zou je minder mooi kunnen vinden.

Een ieder die eens een kijkje wilt komen nemen is van harte welkom in Den Haag.

Ohja, het verstevigen van de stoel was € 250,- excl.
 
Last edited:
wat is die lelijk en dan bedoel ik niet de model s (sorry)

Smaken verschillen. Wij hebben ze ook allebei en ik vind de i3 juist mooi. Er zit een design visie in die anders is dan de Tesla. Tesla wilde een auto maken die autoliefhebbers aanspreekt (maar eigenlijk is een reusachtige Frunk niet echt nodig). BMW richt zich op citydwellers (sorry, Waalwijk kwalificeert niet :) die zich juist ook willen onderscheiden met apart (overigens heel functioneel) design. Je mag hem natuurlijk lelijk vinden, maar lelijk is 99% van het wagenpark (noem 1 mooie Nissan, Toyota, Skoda, Renault of Peugeot)
 
Uit het blog van Elon over New Jersey:
"Going a step further, I have made it a principle within Tesla that we should never attempt to make servicing a profit center. It does not seem right to me that companies try to make a profit off customers when their product breaks. Overcharging people for unneeded servicing (often not even fixing the original problem) is rampant within the industry and happened to me personally on several occasions when I drove gasoline cars. I resolved that we would endeavor never to do such a thing at Tesla, as described in the Tesla service blog post I wrote last year."
 
Als nieuwkomer een poging met stip op plaats 1 binnen te komen. MS sinds september 2013, een witte i3 sinds december 2013 en al sinds mei 2012 een i-MiEV. Deze laatste is zeker de lelijkste, maar heeft ons wel ook in de praktijk enthousiast gekregen voor elektrisch rijden :)
Ja nu kaN ik niet meer achterblijven...

Heb in 2010 2stuks imiev s 18 kw gekocht die in maart 2011 zijn gaan rijden inmiddels samen 100.000 plus km
Daarna kwam de nissan leaf 24 kw in 2013 inmiddels ruim 15000 km en sinds december 2013 de tesla 85kw inmiddels ruim 8000 km
Wie volgt..?
 
Ja nu kaN ik niet meer achterblijven...

Heb in 2010 2stuks imiev s 18 kw gekocht die in maart 2011 zijn gaan rijden inmiddels samen 100.000 plus km
Daarna kwam de nissan leaf 24 kw in 2013 inmiddels ruim 15000 km en sinds december 2013 de tesla 85kw inmiddels ruim 8000 km
Wie volgt..?

Wij een Twizy per juni 2012, een Tesla per nov 2013 en 2 trikke ev5.1 per april 2014 en ook nog 8 zonnepanelen per september 2013