Hans Noordsij
Well-Known Member
we moeten allemaal eerlijk zijn, we zijn in zee gegaan met een bedrijf wat hard aan de weg timmert, haar stinkende best doet om ons tevreden te houden, maar waarvan t product nog niet helemaal "af"is. Of t nu t loslaten van bekleding is, uitvallen van auto's, we zijn early adopters met alle voordelen (lees 0% of 4% bijtelling, subsidie, fantastisch accelereren etc) maar ook nadelen afwerking (niet in lijn met de prijs van een 90 of meer K auto), beperktere aantal SUC's etc.
Keuzes , Keuzes
Maar ook andere bedrijven die al lang aan de weg timmeren kennen problemen. Zonder vervelend te willen doen maar dit is ook niet echt lekker.
Ook GM kent zo zijn problemen.
Ik zie het zo dat gaandeweg de onderdelen, zoals batterij en drivetrain, worden verbeterd (mede) aan de hand van de problemen die wij melden en dat nieuwe auto's op een gegeven moment dan die problemen niet meer hebben. Maar daar heb je nu natuurlijk niets aan als je stilvalt. Maar, Tesla is op een aantal punten uniek, alleen niet als het gaat om storingen of recall.