Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ok. Ik ben een beetje klaar met al die futuristische grill designs waar verschillende bedrijven mee bezig zijn. I wil gewoon een hele mooie agressieve grill ter vervanging van de nose cone. Bijgaande een eerste mockup hoe ik denk dat dit eruit zou moeten zien. Ik ben van mening dat het uiteindelijke design iets minder lamellen moet hebben maar dat komt later. Graag jullie commentaar. Als er verder mensen zijn die info hebben over en waar ik dit het beste kan laten produceren dan zijn alle tips welkom.

tesla_grill.jpg
 
Ok. Ik ben een beetje klaar met al die futuristische grill designs waar verschillende bedrijven mee bezig zijn. I wil gewoon een hele mooie agressieve grill ter vervanging van de nose cone. Bijgaande een eerste mockup hoe ik denk dat dit eruit zou moeten zien. Ik ben van mening dat het uiteindelijke design iets minder lamellen moet hebben maar dat komt later. Graag jullie commentaar. Als er verder mensen zijn die info hebben over en waar ik dit het beste kan laten produceren dan zijn alle tips welkom.

View attachment 61800
Ik ben voor dit Fiat tridente ontwerp en doe graag mee als je er een goeie serie van laat maken. Een AM variant vind ik ook mooi.
 
Ok. Ik ben een beetje klaar met al die futuristische grill designs waar verschillende bedrijven mee bezig zijn. I wil gewoon een hele mooie agressieve grill ter vervanging van de nose cone. Bijgaande een eerste mockup hoe ik denk dat dit eruit zou moeten zien. Ik ben van mening dat het uiteindelijke design iets minder lamellen moet hebben maar dat komt later. Graag jullie commentaar. Als er verder mensen zijn die info hebben over en waar ik dit het beste kan laten produceren dan zijn alle tips welkom.

View attachment 61800

Leuk spelletje, zoek de verschillen:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    189.2 KB · Views: 348