Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Die reacties op de telegraaf site, aiaiai daar zit nog een hoop onwetendheid in. Maargoed, zal de doelgroep wel zijn... (hoop dat ik nu niemand hier beledig)

Wat betreft verschil in snelheid: op een 2-baans snelweg waar gewone auto's 130 rijden, en vrachtwagens 80 (88) dat is nog een groter verschil. Maar daar hoor je niemand over.

Ach is niks meer dan het standaard oer-instinct: als ik het niet mag/kan/heb dan gun ik het jou ook niet... Ik heb me wel blauw gelachen om de reacties :biggrin:
 
Harald, je moment van glorie is net geweest in de VRT nieuwsuitzending Ter Zake:
deredactie.be video: Terzake - 30/10/14
Het verschil tussen elektrisch rijden in NL en BE zit hem volgens deze uitzending vooral in het aantal laadpalen.


Leuke reportage die ook meteen de vinger op de zeer duidelijk open en etterende wonde legt in België!
Het totaal gebrek aan beleid inzake uitbouw en aanleg van oplaadpunten.
Probeer zelf al ruim 2 jaar lang mijn stad te overtuigen mee in te stappen. Nu ligt hier alles open en nog zien ze het nut er niet van in om nog maar de
leidingen mee aan te leggen zodat alles gereed zou liggen in geval men laadpalen wil aanleggen. Hopelijk tegen de tijd dat de Model III er is zijn er want
anders ga ik elke dag in overtreding moeten staan om te laden.
 
Vanmorgen toen ik aan wilde rijden was de voorraam helemaal vochtig van binnen.
Ik heb hem altijd buiten staan maar heb dit nog niet eerder gehad.
Heeft iemand dit ook gehad en zou je hiervoor SeC moeten bellen of zou het normaal zijn??

dat hangt er van af:
rij je met airconditioning aan? dan kan het teruggeblazen vochtige lucht zijn (airco kan zo geprogrammeerd zijn dat dit boven bepaalde waardes gebeurt, ook als de auto stil staat) en dan, was het al voor de rit of direct na de start? voor de rit, als het vaker voorkomt: probleem SC, direct na de start incidenteel is geen probleem SC.
was het gisteren extra vochtig/regenachtig en rij je juist zonder airco waardoor de warme vochtige lucht in de cabine is gaan condenseren op de voorruit
of lekt de auto, vochtige matten of zo, lekkage: dan zit er zoveel vocht in
verder zou ik het niet weten. zou het nog even aankijken of je een patroon herkent.

(heb zelf een eerder een auto gehad die bij vochtig weer spontaan vochtige lucht ging inblazen, alle ruiten beslagen, kwam door een software foutje...)
 
dat hangt er van af:
rij je met airconditioning aan? dan kan het teruggeblazen vochtige lucht zijn (airco kan zo geprogrammeerd zijn dat dit boven bepaalde waardes gebeurt, ook als de auto stil staat) en dan, was het al voor de rit of direct na de start? voor de rit, als het vaker voorkomt: probleem SC, direct na de start incidenteel is geen probleem SC.
was het gisteren extra vochtig/regenachtig en rij je juist zonder airco waardoor de warme vochtige lucht in de cabine is gaan condenseren op de voorruit
of lekt de auto, vochtige matten of zo, lekkage: dan zit er zoveel vocht in
verder zou ik het niet weten. zou het nog even aankijken of je een patroon herkent.

(heb zelf een eerder een auto gehad die bij vochtig weer spontaan vochtige lucht ging inblazen, alle ruiten beslagen, kwam door een software foutje...)

Het was toen ik in de auto stapte nadat hij een nacht stilgestaan had.
Toen de airco en de voorruitverwarming aanging was het binnen een paar minuten weg.
 
Bij mij piept hij nu nog wel maar er staat een update klaar voor mij...

Mooi, ik denk dat er een stekkertje los zit, maar idd een verbetering!

Verder ook aardig, toen ik weg reed, stond de auto / het scherm in service mode. Dat is dus alles achter de inlog. Ongelofelijk wat er allemaal in zit, ben er even doorheen geklikt. Mooie grafische weergave van het koelsysteem bijvoorbeeld, temperatuur v alle onderdelen, snelheidsbegrenzer (handig..) etc