Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Voor het eerst winterbanden en velgen gemonteerd. Iemand een idee hoe ik er zwarte TESLA tekentjes in kan krijgen?
image.jpg
 
Tesla Roadsite Assistance 0800 29 027. Weet wel niet of dit ook voor Roadster geldt.

Gisteren even getest, is ook voor de roadster..

probleem ?

probleemPJE.. Een van de koelvinnen van m'n batterij is op sterven na dood (veel lawaai maar draait nog). Ik wou een afspraak "met spoed" regelen voor vandaag in het service center te Zaventem, en ook even polsen wat hun policy was, zodat ik zeker niet met de garantie speel. Wie weet zijn ze daar zeer voorzichtig en moest ik stoppen met laden, en hem laten takelen..
 
Ik zie dat je een zilveren valve stem hebt. Zit met hetzelfde probleem bij mijn donkere TST velgen. Weet toevallig iemand of je enkel de lange moer ergens in het antraciet of zo kan kopen? Het moet wel een ALU versie zijn. Ik denk er anders aan om ze in de kleur van de velgen te verven met een spuitbus.

Ik heb 3D gel stickers besteld, je hebt ze in alle maten en kleuren:
Tesla T 3D Gel Wheel Center Resin Badges Stickers Decals Set of 4, Misc 3D Domed Gel, Tesla-3D-Domed-Gel-wheelcenter

View attachment 65782

Dit is de 73mm grootte (max breedte van de Brock caps).
 
Denken jullie dat het zo mogen om een Tesla Laadstal na te bouwen? Of dat ik er één kan kopen (Body) Wil er een 22kW kabel inmaken. Is gelijk duidelijk dat het mijn parkeerplaats is ;) De parkeervakken worden 2.60 breed, 6 meter diep, dus moet prima lukken. Wil er ook wel 4 plaatsen, laden is toch gratis bij ons....
Waarom vraag je Tesla niet om er een paar echte neer te zetten? (Ligt er een beetje dikke stroomkabel bij jullie?) :-D
 
Waarom vraag je Tesla niet om er een paar echte neer te zetten? (Ligt er een beetje dikke stroomkabel bij jullie?) :-D

Ze hebben zojuist bij mijn buurman en gigantische aansluiting geplaatst (huisje) ivm een volautomatische wasstraat (traject 70 meter) welke 120 auto's per uur aankan.... Ik heb een bedrijfsrestaurant open van 07.30 t/m 19.30 en koffie machines *echte koffie) tussen 07.00 en 22.00. Als Tesla de Stalls neerzet, lever ik de parkeerplaatsen en de koffie ;) Zit 1 minuut van de Snelweg afrit Spijkenisse.. Dat zou pas mooi zijn ;)
 
Ik zie dat je een zilveren valve stem hebt. Zit met hetzelfde probleem bij mijn donkere TST velgen. Weet toevallig iemand of je enkel de lange moer ergens in het antraciet of zo kan kopen? Het moet wel een ALU versie zijn. Ik denk er anders aan om ze in de kleur van de velgen te verven met een spuitbus.
Spuiten is inderdaad wel een goed idee. :) Thanks for the tip!
 
Ze hebben zojuist bij mijn buurman en gigantische aansluiting geplaatst (huisje) ivm een volautomatische wasstraat (traject 70 meter) welke 120 auto's per uur aankan.... Ik heb een bedrijfsrestaurant open van 07.30 t/m 19.30 en koffie machines *echte koffie) tussen 07.00 en 22.00. Als Tesla de Stalls neerzet, lever ik de parkeerplaatsen en de koffie ;) Zit 1 minuut van de Snelweg afrit Spijkenisse.. Dat zou pas mooi zijn ;)

kopieeren is de mooiste vorm van vleierij (nieuw chinees spreekwoord) dus een 3D printje maken lijkt me!
 
Ze hebben zojuist bij mijn buurman en gigantische aansluiting geplaatst (huisje) ivm een volautomatische wasstraat (traject 70 meter) welke 120 auto's per uur aankan.... Ik heb een bedrijfsrestaurant open van 07.30 t/m 19.30 en koffie machines *echte koffie) tussen 07.00 en 22.00. Als Tesla de Stalls neerzet, lever ik de parkeerplaatsen en de koffie ;) Zit 1 minuut van de Snelweg afrit Spijkenisse.. Dat zou pas mooi zijn ;)

Dat zijn de betere berichten. Kan met beetje goede wil voor de feestdagen geregeld zijn.
 
Ze hebben zojuist bij mijn buurman en gigantische aansluiting geplaatst (huisje) ivm een volautomatische wasstraat (traject 70 meter) welke 120 auto's per uur aankan.... Ik heb een bedrijfsrestaurant open van 07.30 t/m 19.30 en koffie machines *echte koffie) tussen 07.00 en 22.00. Als Tesla de Stalls neerzet, lever ik de parkeerplaatsen en de koffie ;) Zit 1 minuut van de Snelweg afrit Spijkenisse.. Dat zou pas mooi zijn ;)
Nu nog de juiste persoon bij Tesla te spreken krijgen en het regelen ;-). Zouden er nog vergunningen en dergelijke aan te pas komen?
 
Nu nog de juiste persoon bij Tesla te spreken krijgen en het regelen ;-). Zouden er nog vergunningen en dergelijke aan te pas komen?

Vergunning geen probleem, is mijn terrein en is kwestie van aanpassen. Heb al vergunning voor muurtje met 10 laadpunten erin, gewoon ff de tekening aanpassen dus.Er komt en BP tankstation op de hoek, een wasstraat ernaast en dan ik. Er komt aan de overkant een Braziliaans restaurant en een soort food court in het bestaande Meubelboulevard waar ook Delifrance zit dus denk dat de locatie best ok is.

En ligt op de route naar de veerpont naar Hull, UK. Dus als Callais - Dover al een route is, waarom dit niet dan?