Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wil ook wel meedoen om voor een verrassing te zorgen.
Anders starten we een PM op voor alle geïnteresseerden, we willen natuurlijk niet dat er pottenkijkers meelezen :tongue:, weet alleen niet of je dan ook "reply to all" kan doen.
 
Ik heb luchtvering en Xenon verlichting maar ik mis een 'level' optie. Gisteren gebeld met Tesla, in de testauto waar de medewerker in zat, was die optie er wel. Geen idee wanneer deze tevoorschijn komt...

Nu even in Tilburg langs geweest, het is opgelost. Het linkerlicht stond wat te hoog ingesteld. Benieuwd of er nu geen mensen meer seinen. Hooguit overdag, maar dat zal vanwege de auto zijn. ;-)

Gisteren in Den Bosch zat er eentje àchter me die constant knipperde als ik wat snel optrok. Daar werd ik nou pislink van. In zijn witte-bedrijfswagen-Skoda. Stond op het punt om midden op de weg te stoppen en eens te gaan checken. Volgens mij was het namelijk een klein schriel ventje :biggrin: Maar hij sloeg linksaf...
 
nieuwe software, geweldige functie! achterklep van je sleutel/keyfob ingedrukt houden en je laadklep springt open! super eindelijk niet meer uitstappen!
Dit zou wel een handige functie zijn.

Heb je het nu over de foto in post 20439? :wink:

- - - Updated - - -

Weer ff serieus: ik doe vanzelfsprekend mee met de pizza/burger actie.
Woon dicht bij SC Amsterdam, dus help indien mogelijk graag met de delivery!
Ze hebben het volstrekt verdiend!
 
Zullen we aanhaken en kunnen we dit ook voor Tilburg organiseren, lunchtime 29 december of 6 januari bijvoorbeeld??

Aan allen die nog niet ingeschreven hebben.
De actie is achter gesloten deuren al goed vorm aan het krijgen.
Als je mee wel doen (zowel logistiek en/of financieel) pm me dan even met je prive-emailadres en dan voeg ik je toe aan onze conversatie.
 
Aan allen die nog niet ingeschreven hebben.
De actie is achter gesloten deuren al goed vorm aan het krijgen.
Als je mee wel doen (zowel logistiek en/of financieel) pm me dan even met je prive-emailadres en dan voeg ik je toe aan onze conversatie.

We hebben ons best gedaan, maar het is helaas niet gelukt. We gaan een jaartje wachten om het dan wereldwijd met de Amerikaanse (en aziatische) vrienden te combineren. Gegarandeerd dat we dan ook persaandacht krijgen en de andere autoconstructeurs met verstomming slaan. Wil je weten wat er gebeurd is of je nu al opgeven, PM me dan maar even. Het gaat te ver om er hier op in te gaan.
 
Iemand enig idee waarom af en toe de interieur temperatuur niet zichtbaar is op de ap?

ImageUploadedByTapatalk1419690390.888666.jpg