Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik parkeer zelf in de parking onder het Rogierplein. De plaatsen op de laagste verdieping (-5) zijn extreem breed (ik schat 3m 50cm).

Als je meer in het centrum zoekt, kan ik ook parking 58 aanraden. Daar hab je altijd plaats (weerstaan om te vroeg in te parkeren en hoog genoeg rijden).

In geen van beide parkings kan je laden (als dat een vereiste is)


Parking 58 heeft toch een EV zone? op de eerste verdieping als ik me niet vergis
 
Even een hele domme vraag... Hoe kom je bij de SeC in Tilburg? Eind februari komt aardig dicht bij en ik weet niet of mijn vrouw me naar Tilburg kan of wil brengen op een doordeweekse dag... Dus hoe deden jullie dat? Openbaar vervoer vanaf station? Taxi? Lopend? Ophaaldienst van Tesla zelf? Ik ben gewoon even nieuwsgierig ;)
 
Even een hele domme vraag... Hoe kom je bij de SeC in Tilburg? Eind februari komt aardig dicht bij en ik weet niet of mijn vrouw me naar Tilburg kan of wil brengen op een doordeweekse dag... Dus hoe deden jullie dat? Openbaar vervoer vanaf station? Taxi? Lopend? Ophaaldienst van Tesla zelf? Ik ben gewoon even nieuwsgierig ;)

Vanaf Alkmaar naar Schiphol, en daar een Tesla taxi naar Tilburg nemen, dan heb je al maximale voorpret!
 
Even een hele domme vraag... Hoe kom je bij de SeC in Tilburg? Eind februari komt aardig dicht bij en ik weet niet of mijn vrouw me naar Tilburg kan of wil brengen op een doordeweekse dag... Dus hoe deden jullie dat? Openbaar vervoer vanaf station? Taxi? Lopend? Ophaaldienst van Tesla zelf? Ik ben gewoon even nieuwsgierig ;)

Als je wil kun je met een Tesla Model S naar Tilburg. Ik woon in De Woude, vlak bij Alkmaar en ik bezorg je graag een enkeltje Tilburg.
 
Even een hele domme vraag... Hoe kom je bij de SeC in Tilburg? Eind februari komt aardig dicht bij en ik weet niet of mijn vrouw me naar Tilburg kan of wil brengen op een doordeweekse dag... Dus hoe deden jullie dat? Openbaar vervoer vanaf station? Taxi? Lopend? Ophaaldienst van Tesla zelf? Ik ben gewoon even nieuwsgierig ;)
Met de trein naar Tilburg en dan met openbaar vervoer (bus) tot aan de SeC (vlak voor de deur uitstappen) en kost een paar Euri
 
Iemand al opgevallen dat de Tesla site volledig vernieuwd is?
Niet dat de Nederlandstalige versie van de Tesla shop nou zo uitgebreid was, maar hij is nu in elk geval ergens onder een steen verstopt. Via de nieuwe Amerikaanse site is het al een beetje zoeken, maar daar vind ik de shop site nog via het Support menu. Dat Support menu vind je niet op de Nederlandse site, en de shop vind ik ook niet ergens anders. Was benieuwd naar de prijs van de middenconsole (de officiele Tesla versie dan). Geen haast, ik wacht het wel af, maar vraag me af of die shop nog ergens te vinden gaat zijn.
 
Misschien met dit weer leuk om even een kijkje te nemen down-under.

Straks een vierde deel op de website?

Schermafbeelding 2015-01-13 om 11.08.17.png
 
Niet dat de Nederlandstalige versie van de Tesla shop nou zo uitgebreid was, maar hij is nu in elk geval ergens onder een steen verstopt. Via de nieuwe Amerikaanse site is het al een beetje zoeken, maar daar vind ik de shop site nog via het Support menu. Dat Support menu vind je niet op de Nederlandse site, en de shop vind ik ook niet ergens anders. Was benieuwd naar de prijs van de middenconsole (de officiele Tesla versie dan). Geen haast, ik wacht het wel af, maar vraag me af of die shop nog ergens te vinden gaat zijn.

Heb net officieel offerte gehad van Tesla - kostprijs 600€