Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Net even gekeken, maar bij mij is het geheel rond de album-art afbeelding egaal van kleur. Dus zeker niet de Barbapapa schaduw uit je foto...

Als ik de trip meter er plaats, zie ik er lichtjes een cirkel achter staan en als ik de ruimte leeg laat, is de achtergrond wel egaal. dus het zit niet echt in de display
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit vroeger zo was, anders had ik wet wel eerder gezien.
 
Als ik de trip meter er plaats, zie ik er lichtjes een cirkel achter staan en als ik de ruimte leeg laat, is de achtergrond wel egaal. dus het zit niet echt in de display
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit vroeger zo was, anders had ik wet wel eerder gezien.

Net opnieuw bekeken, maar nu met display op 100% (ipv 20), en warempel, ik zag hetzelfde. Echter wel heel vaag en je moest er goed naar zoeken. Geprobeerd op de foto vast te leggen, maar het is daarop niet te zien. Op welke sterkte heb je je display staan?
 
Net opnieuw bekeken, maar nu met display op 100% (ipv 20), en warempel, ik zag hetzelfde. Echter wel heel vaag en je moest er goed naar zoeken. Geprobeerd op de foto vast te leggen, maar het is daarop niet te zien. Op welke sterkte heb je je display staan?

Idem. Foto bij 100 proc:
ImageUploadedByTapatalk1422392408.862397.jpg
 
Idem. Foto bij 100 proc:
View attachment 70451

ik was net even wat gaan testen en het zit wel degelijk in de graphics. want het ging mee van links naar rechts. waarschijnlijk iets met de transparantie bovenop de achtergrond .
Plots dacht ik er aan dat ik zondag de nachtmodus iets feller had gezet. Wanneer je daar wat mee speelt, komt dit tevoorschijn op bepaalde helderheid
 
Als ik de trip meter er plaats, zie ik er lichtjes een cirkel achter staan en als ik de ruimte leeg laat, is de achtergrond wel egaal. dus het zit niet echt in de display
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit vroeger zo was, anders had ik wet wel eerder gezien.

Op welke manier kan je daar de trip meter plaatsen of de ruimte leegmaken?
Ik ben dat vergeten en vind het niet zo snel terug hoe ik dat moet doen :redface:
 
Gave route he Widodh?

Wij waren er twee weken geleden, best barre omstandigheden op de wegen he? (Geweldig om van Suc naar Suc te rijden)
Super! Echt geweldig om te rijden. De winter vind ik juist tof, beetje uitdagend. Ik heb in de bergen sneeuw gereden, veel wind en soms ineens in het zonnetje.

Foto's e.d. op Widodh | Just another blog of a Linux sysadmin

Deze vind ik érg mooi:

mountain_pass_route74_norway1-1024x768.jpg


Is net over de grens van Zweden naar Noorwegen vanaf de Krokom Supercharger.

Met welke maatschappij is dat ?

Hutigruten. 500 euro voor een hut en auto mee nemen.
 
Zit het echt muurvast, als je er met je knie tegenaanstoot beweegt het absoluut niet?

Zit erg stevig. Ik kan er flink aan rukken en merk dat de buitenbekleding los zit van de behuizing. Op staan lukt ook wel. Wat jammer is is dat het stiksel niet met zwart is, zoals in rest van bekleding. Stoort niet, naar viel me toch op.

Verder merk ik dat de ruimtes erg koud zijn. Net of er een koele luchtstroom wordt vastgehouden.

Met de 300€ tegoed bon, betaal ik nog 150€ bij. Niet verkeerd.
 
c1c5bde61bd79ab5e5e75d02b069ba63.jpg


Wat mij opvalt van V6.1 is dat de tripgrafiek behoorlijk kan afwijken. In mijn geval ongeveer 25% afwijking. De eerste 45 km heb ik 100km/uur gereden, maar wel met tegenwind. Lijkt erop dat Tesla de wind of kou niet meeneemt. Verder heb ik de trip na 19:00 uur gereden en mocht 130 rijden in het tweede deel van de reis. Google of Tesla houdt hier ook geen rekening mee, lijkt het.
 
Wat ik zo vreemd vind is dat ze in 6.1 een of andere ingewikkelde predictie methode ingebouwd hebben om te bepalen wanneer de auto zichzelf gaat opwarmen o.i.d.

Ik wacht nog steeds op gewoon een simpele functie waarmee ik in de app een tijd in kan stellen wanneer ik vertrek, en dat op dat moment gewoon alles klaar staat:
- accu vol
- cabine warm
- stoelen warm
- achterruit en spiegels ontdooid
- etc

Moet toch niet zo heel ingewikkeld zijn..
 
Wat ik zo vreemd vind is dat ze in 6.1 een of andere ingewikkelde predictie methode ingebouwd hebben om te bepalen wanneer de auto zichzelf gaat opwarmen o.i.d.

Ik wacht nog steeds op gewoon een simpele functie waarmee ik in de app een tijd in kan stellen wanneer ik vertrek, en dat op dat moment gewoon alles klaar staat:
- accu vol
- cabine warm
- stoelen warm
- achterruit en spiegels ontdooid
- etc

Moet toch niet zo heel ingewikkeld zijn..

+1. Die motie steun ik :smile:.